Javni natječaj za ustupanje radova na održavanju javne rasvjete na području izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika za dvogodišnje razdoblje
Temeljem Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN 36/95, 109/95, 21/96, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14, 36/15), Odluke o obavljanju komunalnih djelatnosti na temelju pisanog ugovora (Službeni glasnik Grada Dubrovnika broj 9/10. i 10/11) i Zaključka gradonačelnika Grada Dubrovnika KLASA: 363-01/17-09/13, URBROJ: 2117/01-01-17-3 od 29. lipnja 2017. godine Grad Dubrovnik objavljuje
JAVNI NATJEČAJ
za ustupanje radova na održavanju javne rasvjete na području izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika za dvogodišnje razdoblje
1. Predmet natječaja su elektromontažni i prateći građevinski radovi na održavanju javne rasvjete na području izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika uključivo nabavu materijala za obavljanje istih, a radi osiguranja kontinuirane i kvalitetne rasvijetljenosti javnih površina Grada Dubrovnika.
2. Radovi se ustupaju za dvogodišnje razdoblje i to od datuma potpisa ugovora u 2017. godini.
3. Naručitelj će plaćanja vršiti u roku od 30 dana od dana zaprimanja računa.
4. Pravo natjecanja imaju sve pravne i fizičke osobe registrirane u Republici Hrvatskoj za obavljanje djelatnosti koja je predmet ovog natječaja.
Pravo na dostavu ponuda od strane zajednice ponuditelja ili natjecatelja nije dozvoljeno, te ukoliko se takva ponuda zaprimi, Grad Dubrovnik istu neće razmatrati.
5. Jamstvo za ozbiljnost ponude za fizičke i pravne osobe iznosi 50.000,00 kuna i uplaćuje se na račun Grada Dubrovnika IBAN 3423400091809800009, model HR68, poziv na broj 7706 – OIB-5, kod PBZ d.d.
Jamčevina se neće vratiti ponuditelju koji povuče svoju ponudu nakon isteka roka za dostavu ponuda, niti odabranom ponuditelju koji ne zaključi ugovor po predmetu natječaja.
6. Ponude se dostavljaju u dvostrukoj omotnici. Na vanjskom omotu je označen naslov: Grad Dubrovnik, Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu, 20000 Dubrovnik, Ćira Carića 3 i tekst: „Ponuda za ustupanje radova na održavanju javne rasvjete na području izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika – ne otvaraj“. Na unutarnjem omotu je oznaka ponuditelja.
Ponude trebaju biti zaprimljene u Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika, Ćira Carića 3, najkasnije do 10:00 sati dana 17. kolovoza 2017. godine.
7. Rok valjanosti ponude mora biti najmanje 90 dana od roka za predaju ponude, a koji rok je naveden u obrascu ponude (OBRAZAC 1).
8. Ponuda mora sadržavati ispunjeni i ovjereni obrazac ponude od strane ovlaštene osobe ponuditelja (OBRAZAC 1), ispunjene i ovjerene originalne troškovnike (OBRAZAC 2, 2.1, 2.2 i 2.3), te traženu dokumentaciju navedenu u točki 9. ovog javnog natječaja.
9. Ponuditelji su dužni dostaviti slijedeću dokumentaciju:
a) ispravu o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar ili odgovarajuću potvrdu kojom se dokazuje da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti koja je predmet natječaja; potvrda ne smije biti starija od 6 mjeseci od dana slanja poziva za dostavu ponude, tj. od dana objave javnoga natječaja u tisku
b) potvrdu porezne uprave o stanju duga kojom moraju dokazati da su ispunili obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje; potvrda ne smije biti starija od 30 dana od dana slanja poziva za dostavu ponude, tj. objave natječaja u tisku
c) potvrdu naručitelja kojom mora dokazati da nema dugovanja prema Gradu Dubrovniku; potvrda ne smije biti starija od 30 dana od dana slanja poziva za dostavu ponude, tj. objave natječaja u tisku
d) bilancu, račun dobiti i gubitka, tj. drugi financijski izvještaj za zadnje obračunsko razdoblje
e) dokaz o solventnosti koji se odnosi na glavni račun ponuditelja, izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija, kojim se dokazuje solventnost gospodarskoga subjekta; dokaz ne smije biti stariji od 60 dana od slanja poziva za dostavu ponude, tj. od objave natječaja u tisku. Ponuditelji moraju dokazati da im račun nije bio u blokadi više od 15 dana u prethodnih 6 mjeseci od dana sastavljanja obrasca
f) izjavu da nije izrečena pravomoćno osuđujuća presuda za jedno ili više sljedećih kaznenih djela: udruživanje za počinjenje kaznenih djela, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba položaja i ovlasti, zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonito posredovanje, primanje mita, davanje mita, prijevara, računalna prijevara, prijevara u gospodarskom poslovanju ili prikrivanje protuzakonito dobivena novca; izjava ne smije biti starija od 30 dana od dana slanja poziva za dostavu ponude, tj. od objave javnoga natječaja u tisku.
Izjavu za sebe daje osoba ovlaštena za zastupanje gospodarskoga subjekta, a kada se radi o pravnoj osobi, za gospodarski subjekt s potpisom ovjerenim kod javnoga bilježnika ili mjerodavnoga tijela. U tom slučaju odgovorna osoba daje izjavu za sebe i za pravnu osobu. (OBRAZAC 3.1 i 3.2)
g) Suglasnost Ministarstva graditeljstva i prostornoga uređenja za započinjanje obavljanja djelatnosti građenja skupine H.12
h) izjavu o broju zaposlenika s obrazovnom i stručnom kvalifikacijom koji će raditi na poslovima koji su predmet natječaja (OBRAZAC 4). Kao dokaz o zaposlenicima s obrazovnom i stručnom kvalifikacijom dostaviti preslike njihovih diploma i ispis elektroničke radne knjižice .
Grad Dubrovnik za obavljanje elektromontažnih i pratećih građevinskih poslova za održavanje javne rasvjete izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika zahtijeva minimalno:
- 1 (jednog) diplomiranog inženjera elektrotehnike ili inženjera elektrotehnike (voditelj),
- 6 elektroinstalatera/elektrotehničara
i) izjavu o raspolaganju opremom koja je potrebna za obavljanje komunalne djelatnosti koja je predmet ovog javnog natječaja (OBRAZAC 5). Kao dokaz o raspolaganju opremom dostaviti kopije prometnih dozvola vozila ili ugovor o najmu.Grad Dubrovnik za obavljanje elektromontažnih i pratećih građevinskih poslova za održavanje javne rasvjete izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika zahtijeva minimalno:
- 1 (jedno) teretno vozilo sa skalama,
- 1 (jedna) auto-dizalica sa hidrauličnom radnom košarom (grana dužine min. 16 m),
- 1 (jedan) kamion sa hidrauličnom dizalicom,
- 1 (jedan) kamion sa otvorenim teretnim prostorom dozvoljene nosivosti min 2T
- 1 (jedno) ispitno vozilo za detekciju podzemnih kvarova na instalacijama javne rasvjete
Ponuda ponuditelja koji dostavi izjavu i dokaze kojima ne zadovoljava prethodno navedene minimalne uvjete neće se razmatrati.
j) popis ugovora o radovima koji su predmet natječaja, tj. elektromontažnih i pratećih građevinskih radova na javnoj rasvjeti, a koji su izvođeni tijekom posljednje 3 godine, sa potvrdama naručitelja o zadovoljavajućoj izvedbi predmetnih radova (minimalno 2 potvrde Naručitelja).
Ponuda ponuditelja koja ne sadržava minimalno 2 potvrde neće se razmatrati.
k) izjavu da će Naručitelju, prilikom sklapanja ugovora, dostaviti zadužnicu (bankarsko jamstvo) za uredno izvršenje ugovora u visini od 10% ukupne vrijednosti ugovora i da će prije isplate okončane situacije/računa dostaviti zadužnicu kao jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku u visini od 10% ukupne vrijednosti ugovora (OBRAZAC 6).
l) dokaz o uplaćenom jamstvu za ozbiljnost ponude iz točke 5.
m) Izjava o poduzimanju mjera s ciljem zaštite okoliša (OBRAZAC 7)
10. Ponude koje ne sadržavaju prethodno navedene isprave odnosno dokumente neće se razmatrati.
Ponuda koja bude dostavljena nakon isteka roka za dostavu neće se razmatrati, već će se ista neotvorena vratiti ponuditeljima.
11. Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ponuda s najvećim brojem bodova prema kriterijima koji čine sastavni dio ovog natječaja uz obrasce i troškovnike (natječajna dokumentacija).
12. Ponuditelji su dužni ponudu dostaviti na obrascima i troškovnicima iz natječajne dokumentacije.
13. Ukoliko na nadmetanje pristignu dvije ili više ponuda s istim ukupnim zbrojem bodova kao najpovoljnija biti će odabrana ona koja je zaprimljena ranije.
14. Grad Dubrovnik ne snosi nikakve troškove u svezi sa sudjelovanjem ponuditelja u natječaju. Grad Dubrovnik zadržava pravo bez obrazloženja poništiti natječaj prije donošenja odluke o dodjeli poslova, bez snošenja odgovornosti prema ponuditeljima.
Grad Dubrovnik nema obvezu naručivanja svih radova ili nabavke svih materijala (količinski po stavkama ili pojedine stavke općenito za kojima se ne ukaže potreba) koji su definirani troškovnicima ovog javnog natječaja, te zadržava pravo naručivanja radova ili nabavke materijala iz troškovnika sukladno svojim interesima u okviru planiranih proračunskih sredstava, a da pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.
15. Javno otvaranje ponuda održati će se dana 17. kolovoza 2017. godine u Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika, Ćira Carića 3, u 10.00 sati.
16. Natječajnu dokumentaciju zainteresirani mogu preuzeti na adresi: Grad Dubrovnik, Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu, Ćira Carića 3, u uredu br. 21, od 8.00-12.00 sati svakog radnog dana za vrijeme trajanja natječaja.