Ponavljanje drugog postupka javne rasprave za projekt Razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Dubrovnika

Grad Dubrovnik je nositelj projekta Razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Dubrovnika. Projekt obuhvaća područja slijedećih jedinica lokalne samouprave: Grad Dubrovnik, Općina Dubrovačko primorje, Općina Konavle i Općina Župa dubrovačka, te provodi se u okviru Okvirnog nacionalnog programa za razvoj infrastrukture širokopojasnog pristupa u područjima u kojima ne postoji dostatan komercijalni interes za ulaganja (ONP).

 

Nacrt Plana razvoja širokopojasne infrastrukture za područje Dubrovnika (PRŠI) je izrađen i provedena je njegova preliminarna provjera od strane NOP-a. Time su ispunjeni preduvjeti da se sukladno strukturnim pravilima ONP-a (poglavlje 2.5 ONP-a) pokrene javna rasprava o projektu Razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa na području Dubrovnika. Javna rasprava o nacrtu PRŠI-ja, uključujući Prilog 3 s popisom adresa obuhvata projekta, provedena je u razdoblju od 23.08.2017. do 22.09.2017.godine.

 

Sukladno uputi NOP-a, NP ponovno pokreće postupak druge javne rasprave za predmetni projekt, koji će trajati od 01.04.2019. godine do 17.04.2019. godine. Tijekom razdoblja trajanja, očitovanja operatora o trenutnoj dostupnosti širokopojasnog pristupa na adresnoj razini te nadopune informacija o planovima ulaganja će se zaprimati putem elektroničke pošte javna.rasprava.dubrovnik.nga@dubrovnik.hr. Dokumenti vezani uz predmetnu javnu raspravu nalaze se na mrežnoj stranici nositelja projekta, odnosno na slijedećoj poveznici: https://www.dubrovnik.hr/projekti/javna-rasprava-o-projektu-razvoja-infrastrukture-sirokopojasnog-pristupa-na-podrucju-dubrovnika.

 

Sukladno svemu gore navedenom, a posebice poradi transparentnosti cjelokupnog postupka koja je definirana u okviru ONP-a (poglavlje 4.3), molimo Vas da na mrežnoj stranici NOP-a objavite informaciju o ponavljanju drugog postupka javne rasprave za predmetno područje, uz naznačenu poveznicu za pristup pratećoj dokumentaciji.