Vitez Orlando zvijezda animiranog filma: Dubrovnik – sigurno odredište

koronavirus

„Znali smo onda, znamo i danas“ – moto je animiranog filma, novog alata promocije Dubrovnika u kojem glavnu ulogu ima vitez Orlando. Srednjovjekovni vitez gledateljima predstavlja povijesnu priču o začecima karantene u Dubrovniku i Lazaretima 1377.,  kao revolucionarnom načinu borbe protiv epidemija, u vrijeme kad se Europa suočava sa zdravstvenom ugrozom, ujedno predstavljajući kulturne i prirodne ljepote našeg grada, na neobičan, vedar način prenoseći pozitivne poruke o sigurnosti i pozornosti zdravlju koja je u našem gradu prisutna stoljećima.

 

 

Naručitelj  animiranog  filma „Dubrovnik – safe vacation“  je Grad Dubrovnik u suradnji s Turističkom zajednicom grada Dubrovnika. Priča o povijesnoj dubrovačkoj karanteni i Orlandu s naglaskom na gastronomiju, čisto more i netaknutu prirodu, te prekrasne dubrovačke vizure, dio je marketinške kampanje  Grada Dubrovnik i TZ grada Dubrovnika u vrijeme revitalizacije turističkog prometa.

 

Ideju i produkciju animiranog filma u trajanju od 1.33 minute potpisuje renomirani hrvatski studio „U šumi“. U šumi je kreativna agencija specijalizirana za komunikaciju i produkciju. Studio vode akademski umjetnici Luka Smetiško i Stjepan Milas, a najveći fokus u svojem radu stavljaju na crtež, animaciju i kreativni koncept. Projekt je na engleskom jeziku, a narator u filmu je John Foster, nekadašnji BBC-jev nagrađivani novinar. Za potpuni ugođaj zaslužna je glazba iz 3. simfonije Luke Sorkočevića u izvedbi Dubrovačkog simfonijskog orkestra.

 

„U svojoj srži tražimo kreativnu priliku u svakom izazovu. Ne samo da smišljamo već da izrađujemo. Pet godina gradimo prostor za najhrabrije kreativce i suradnju bez ega. Sretni smo da smo u iznimno kratkom roku napravili projekt ovakvog standarda, usprkos radu od kuće u vrijeme korone. Zahvalni smo na povjerenju koje nam je ukazao Grad Dubrovnik.“ – poručili su iz studija povodom promocije filma.

 

Dubrovčane i danas u donošenju odluka vodi i inspirira mudrost i znanje svojih predaka, pa tako i u vraćanju života u gradu u vrijeme prije epidemije i stvaranju sigurnog odredišta – ključna je poruka ovog projekta. Animirani film bit će plasiran na domaćem i stranim tržištima, kroz marketinške kampanje koje su u tijeku, ali i emitiran u zrakoplovima i na kruzerima s dolascima  u Dubrovnik tijekom 2020. godine.