Predstavnici Grada Dubrovnika i Dubrovačke razvojne agencije sudjelovali u trećem seminaru projekta Brand EU

Predstavnici Grada Dubrovnika Vlaho Margaretić i Miho Katičić te predstavnica agencije DURA Luna Polić Barović sudjelovali su od 2. do 4. prosinca u trećem seminaru projekta Brand EU, koji se održao online umjesto u Ciudad Realu zbog epidemioloških razloga. 

 

U projektu sudjeluju švedski gradovi Trollhattan i Orust, grčki grad Rethymno na Kreti, španjolski grad Ciudad Real, talijanski gradovi Forli i Imola te Grad Dubrovnik. Cilj projekta je izrada odnosno prilagodba lokalnih strateških dokumenata u cilju učinkovitijeg brendiranja svake destinacije kroz integrirani pristup, koji uključuje lokalno stanovništvo, poduzetnike i volontere te posjetitelje i goste pojedine destinacije.

 

Predstavnici Grada Dubrovnika iznijeli su zapaženu prezentaciju "City of Dubrovnik Place Branding", koja je pokazala bogatu dubrovačku turističku, kulturnu i gastronomsku ponudu, posebno istaknuvši napore dubrovačke gradske uprave ka održivom razvoju kroz projekte "Respect the City", Dubrovački zimski festival ili kroz reguliranje posjeta na kružnim putovanjima. Fokus prezentacije bio je na dodatnom profiliranju i brendiranju Dubrovnika kao športske destinacije, ističući vrhunske rezultate dubrovačkih športskih kolektiva i pojedinaca i uspješnu organizaciju športskih priredbi poput manifestacije DUMotion, Europskog kupa u judu te turnira "Tomo Udovičić" i "Zlatni Orlando", ali i velike napore usmjerene na unaprjeđenje stanja dubrovačke športske infrastrukture.

 

Četvrti seminar projekta Brand EU održat će se u Dubrovniku sljedeće godine. 

 

 

lijevo
desno