JAVNI POZIV za dodjelu potpora u poljoprivredi i ruralnom prostoru na području Grada Dubrovnika za 2025. godinu
Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), članka 48. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/21) i Programa potpora u poljoprivredii ruralnom prostoru na području Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj 12/25), gradonačelnik raspisuje
Javni poziv
za dodjelu potpora u poljoprivredi i ruralnom prostoru na području
Grada Dubrovnika za 2025. godinu
I. Predmet Javnog poziva
Grad Dubrovnik (u daljnjem tekstu: Grad) objavljuje Javni poziv za davanje potpora u poljoprivredi i ruralnom prostoru na području Grada Dubrovnika za 2025. godinu (u daljnjem tekstu: Poziv). Predmet Poziva je dodjela bespovratnih sredstava Grada za neposredno sufinanciranje osam mjera Programa potpora u poljoprivredi i ruralnom prostoru na području Grada (u daljnjem tekstu Program), s ciljem daljnjeg razvoja poljoprivrede, zaštite vrijednosti ruralnog prostora kao i jačanja poljoprivredne proizvodnje koju obavljaju obiteljska poljoprivredna gospodarstva, trgovačka društva, obrti i subjekti malog gospodarstva.
Potpore koje se dodjeljuju na temelju predmetnog Programa su potpore male vrijednosti u smislu Uredbe Komisije (EU) br. 1408/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL L 352, 24. 12. 2013.), Uredbe Komisije (EU) 2019/316 od 21. veljače 2019. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1408/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL l 51/1, 22.2.2019.), Uredbe Komisije (EU) 2024/3118 od 10. prosinca 2024. o izmjeni Uredbe (EU) br.1408/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (Službeni list L 2024/3118 od 13.12.2024) i Uredbe Komisije (EU) broj 2023/2831 od 13. prosinca 2023. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (Službeni list L 2023/2831 od 15.12.2023.), koje se dodjeljuju poduzetnicima koji pružaju usluge od općeg gospodarskog interesa.
II. Korisnici potpore
Korisnici potpora su poljoprivredna gospodarstva upisana u Upisnik poljoprivrednika/Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, koja imaju sjedište/prebivalište i koja poljoprivrednu proizvodnju i/ili preradu poljoprivrednih proizvoda obavljaju na području Grada Dubrovnika te nemaju nepodmirenih obveza prema Gradu Dubrovniku.
Poljoprivrednim gospodarstvom podrazumijevaju se obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG), Samoopskrbno obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo (SOPG), obrti, trgovačka društva, udruge i zadruge registrirane za obavljanje poljoprivredne djelatnosti.
III. Uvjeti za odobrenje sufinanciranja
Potporu mogu ostvariti Prijavitelji iz točke II. ovog Poziva koji se jave na Javni poziv Grada i koji zadovoljavaju sljedeće uvjete:
- da su upisani u Upisnik poljoprivrednika/Upisnik obiteljskih poljoprivrednih
gospodarstava, a za pčelare da su upisani i u Evidenciju pčelara i pčelinjaka;
- da imaju sjedište/prebivalište na području Grada najmanje jednu godinu do dana objave Javnog poziva i koji ulažu vlastita sredstva za mjere za koje se poziv raspisuje;
- da su vlasnici/suvlasnici poljoprivrednog gospodarstva na kojemu se planira provedba mjera iz ovog Programa;
- da nisu korisnici potpora iz drugih izvora (državnog, županijskog proračuna i sl.) za istu mjeru za koju se prijavljuju na Javni poziv Grada;
- da nemaju dospjelih, nepodmirenih i/ili nereguliranih dugovanja prema Gradu Dubrovniku;
- da prihvaćaju opće uvjete zajedničkog sudjelovanja u Programu sukladno Javnom
pozivu;
IV. Namjena sredstava potpore (mjere)
Ukupno raspoloživa sredstva Grada u 2025. godini po ovom Pozivu iznose 70.000 EUR. Ista će se prijaviteljima isplaćivati za sufinanciranje opravdanih troškova za 8 mjera po računima koji su izdani i plaćeni nakon datuma objave Javnog poziva. Potpore će se doznačiti po načelu da se Prijavitelj za svaku godinu provođenja Programa može natjecati samo za jednu od ponuđenih mjera.
Mjera 1: Poticanje biljne proizvodnje (povrtlarstvo, cvjećarstvo, voćarstvo,
maslinarstvo, vinogradarstvo, aromatično i ljekovito bilje)
Potpora se odobrava za sufinanciranje pokretanja, odnosno povećanja biljne proizvodnje ili obnove trajnih nasada u povrtlarstvu, cvjećarstvu, voćarstvu, maslinarstvu, vinogradarstvu te proizvodnji aromatičnog i ljekovitog bilja. Kroz ovu mjeru sufinancirat će se nabava i postavljanje armature i žice za trajne nasade i vinograde, postavljanje i održavanje plastenika i staklenika, troškovi analize tla, kao i uvođenje novih tehnologija. Minimalan broj sadnica potreban za ostvarivanje prava na potporu iznosi 10 sadnica.
Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:
Aktivnost 1.: potpora se dodjeljuje za sufinanciranje pokretanja, odnosno povećanja biljne
proizvodnje ili obnove trajnih nasada u povrtlarstvu, cvjećarstvu, voćarstvu,
maslinarstvu, vinogradarstvu te proizvodnji aromatičnog i ljekovitog bilja.
Aktivnost 2.: potpora se dodjeljuje za nabavu i postavljanje armature i žice za trajne nasade
i vinograde, postavljanje i održavanje plastenika i staklenika, troškova analize
tla, kao i za uvođenje novih tehnologija.
Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 1. je do je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.500,00 EUR-a godišnje.
Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 2. je do je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.000,00 EUR-a godišnje.
Mjera 2: Navodnjavanje poljoprivrednih površina
Potpora se odobrava za sufinanciranje izdataka priključenja na sustav vodoopskrbe, nabave opreme za navodnjavanje, te izgradnju akumulacija i bušotina.
Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju iznosi do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 3.000,00 EUR-a godišnje.
Mjera 3: Zaštita nasada od divljači
Potpora se odobrava za sufinanciranje izdataka za ograđivanje poljoprivrednih površina što uključuje troškove nabave električnog pastira, žice, stupova i ostalog potrebnog materijala.
Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.000,00 EUR-a godišnje.
Mjera 4: Poticanje razvoja stočarstva i sufinanciranje troškova nabave hrane
za stoku
Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:
Aktivnost 1.: potpora se dodjeljuje za kupnju domaćih životinja: kokoši, goveda, konja,
ovaca, koza i svinja.
Aktivnost 2.: potpora se dodjeljuje za veterinarske usluge, označavanje stoke (markice),
te za sufinanciranje izdataka za nabavu hrane za stoku.
Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 1. je do 70% dokumentiranih izdataka, a najviše do 3.000,00 EUR-a godišnje.
Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 2. je do 60% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.000,00 EUR-a godišnje.
Mjera 5: Poticanje razvoja pčelarstva
Potpora će se dodijeliti za sufinanciranje troškova očuvanja i proširenja postojećih pasmina pčelinjih zajednica, kao i nabave pčela i matica, te košnica i pčelarske opreme.
Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:
Aktivnost 1.: potpora se dodjeljuje za očuvanje i proširenje postojećih pasmina pčelinjih
zajednica
Aktivnost 2.: potpora se dodjeljuje za sufinanciranje troškova nabave pčela i matica
(minimalno 5 pčelinjih zajednica), te košnica i pčelarske opreme.
Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 1. je 10,00 EUR-a (dokumentiranih izdataka) po košnici i to za maksimalno 20 košnica po Prijavitelju godišnje.
Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 2. je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 1.500,00 EUR-a godišnje.
Mjera 6: Poticanje organizacije sajmova i manifestacija te brendiranja
proizvoda
Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:
Aktivnost 1.: sufinanciranje troškova organizacije sajmova i manifestacija radi promocije i
plasmana autohtonih i tradicionalnih poljoprivrednih proizvoda;
Aktivnost 2.: sufinanciranje troškova označavanja poljoprivrednih i drugih domaćih proizvoda
(npr. jaja), nekom od oznaka posebnih svojstava hrane: „tradicionalni ugled“,
„izvornost“,“ zemljopisno podrijetlo“, „podni uzgoj“, brendiranje, te uspostavu
robnih marki i uvođenje različitih standarda (HACCP-a, ISO i sl.);
Maksimalni iznos godišnje potpore po Prijavitelju za Aktivnost 1. je do 60% dokumentiranih izdataka, a najviše do 10.000,00 EUR-a godišnje.
Maksimalni iznos godišnje potpore po Prijavitelju za Aktivnost 2. je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 1.000,00 EUR-a godišnje.
Mjera 7: Nabava poljoprivredne mehanizacije i opreme, te kupnja gnojiva i
zaštitnih sredstava
Potpora se odobrava za sufinanciranje izdataka nabave poljoprivredne mehanizacije i opreme kao i za kupnju gnojiva i ostalih zaštitnih sredstava.
Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:
Aktivnost 1.: sufinanciranje troškova nabave poljoprivredne mehanizacije i opreme
Aktivnost 2.: sufinanciranje troškova kupnje gnojiva i ostalih zaštitinih sredstava
Maksimalni iznos godišnje potpore po Prijavitelju za Aktivnost 1. je do 70% dokumentiranih izdataka, a najviše do 9.500,00 EUR-a godišnje.
Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 2. je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.000,00 EUR-a godišnje.
Mjera 8: Poticanje proizvodnje i otkupa rogača te širenje nasada vinograda
sortom vinove loze „Dubrovačka Malvasija“ i/ili druge sorte
Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:
Aktivnost 1.: sufinanciranje troškova proizvodnje i otkupa rogača
Aktivnost 2.: sufinanciranje troškova proširenja postojećih nasada vinograda i/ili
novih nasada vinove loze sorte „Dubrovačka Malvasija“ i /ili neke
druge sorte.
Maksimalni iznos godišnje potpore po Prijavitelju za Aktivnost 1. je do 90% dokumentiranih izdataka, a najviše do 4.000 EUR-a godišnje.
Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 2. je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.000,00 EUR-a godišnje.
V. Neprihvatljivi troškovi
Neprihvatljivi troškovi za koje se neće moći ostvariti sufinanciranje su:
- porez na dodanu vrijednost u slučaju da je korisnik porezni obveznik upisan u registar
obveznika PDV-a;
- pristojbe i naknade;
- bankovni troškovi, troškovi jamstava i slične naknade;
- reprogram i refinanciranje postojećih kredita;
- troškovi leasinga;
- troškovi vlastitog rada;
- osnivački kapital;
- zakup poljoprivrednog zemljišta, kupnja poljoprivrednog zemljišta/zgrada;
- troškovi amortizacije;
- troškovi reprezentacije, službenih putovanja (dnevnice, prijevoz, hotel i sl.).
VI. Tražena dokumentacija
Podnositelj zahtjeva obvezan je dostaviti slijedeću dokumentaciju:
- popunjeni Prijavni obrazac i Izjava Prijavitelja o prihvaćanju općih uvjeta za dodjelu bespovratne potpore, a koji se mogu preuzeti sa službene internetske stranice Grada Dubrovnika (Prilog 1. i Prilog 2);
- obostrana preslika osobne iskaznice Prijavitelja, kao i članova njegovog kućanstva;
- izjava o zajedničkim članovima kućanstva (Prilog 4.) ;
- elektronski zapis o prebivalištu (iz sustava e-građani) ili Uvjerenje o prebivalištu iz kojeg je razvidno da Prijavitelj ima prebivalište na području Grada Dubrovnika i to najmanje jednu godinu do dana raspisivanja Javnog poziva (izvornik/preslika);
- vlasnički list (izvornik ili preslika ne stariji od 30 dana od dana objave Javnog poziva) i suglasnost svih suvlasnika ukoliko je poljoprivredno gospodarstvo u suvlasništvu (Prilog 3);
- rješenje o upisu u Upisnik poljoprivrednika/Upisnik obiteljskih poljoprivrednih
gospodarstava (izvornik/preslika);
- potvrda o upisu u Evidenciju pčelara i pčelinjaka – za pčelare (izvornik/preslika);
- obrtnica - za obrt (preslika):
- rješenje trgovačkog suda -za pravne osobe (preslika);
- rješenje o registraciji – za zadruge (preslika);
- vodopravna dozvola izdana od Hrvatskih voda za korištenje vode u poljoprivredne
svrhe (izvornik/preslika);
- izjava o korištenim potporama male vrijednosti u sektoru poljoprivrede iz drugih
izvora sukladno Uredbi de minimis (Prilog 7. );
- izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja (Prilog 8.);
- troškovnik radova, računi (koji su nastali nakon datuma objave Javnog poziva, u izvorniku /preslici);
- dokaz o plaćenim računima ( koji su nastali nakon datuma objave Javnog poziva, u izvorniku /preslici);
- potvrda Upravnog odjela Grada Dubrovnika nadležnog za financije o nepostojanju dugovanja (ne starija od 30 dana od dana objave Javnog poziva,izvornik/preslika);
- pupunjeni obrazac zahtjeva za isplatom bespovratnih sredstava za sufinanciranje
troškova po mjerama (Prilog 5.);
- izjava o davanju suglasnosti za prikupljanje i obradu osobnih podataka (Prilog 6.);
- IBAN prijavitelja (preslika kartice računa na kojoj je vidljiv IBAN ili Izvadak iz
transakcijskog računa iz kojeg je razvidan IBAN ili pisana potvrda banke o IBAN-u);
VII. Bodovanje
Prijave koje sadrže potpunu dokumentaciju i predane su u roku, bodovati će se temeljem sljedećih kriterija:
1. Starosna dob prijavitelja:
a) do 30 godina starosti 30 bodova
b) od 31 godine do 40 godina 20 bodova
c) od 41 i više godina starosti 10 bodova
2. Broj korisnika/članova kućanstva :
a) 1 član kućanstva 10 bodova
b) 2 člana kućanstva 20 bodova
c) 3 člana kućanstva 30 bodova
d) 4 člana kućanstva 40 bodova
e) 5 ili više članova kućanstva 50 bodova
3. Prebivalište/sjedište poljoprivrednog gospodarstva:
a) na otocima na području Grada Dubrovnika 10 bodova
b) na ostalom području osim otoka Grada Dubrovnika 5 bodova
Maksimalan ukupni broj bodova koji jedna prijava može ostvariti je 90 bodova. U slučaju jednakog broja bodova, prednost ima prijavitelj koji je ranije predao prijavu. Korištenje sredstava u Proračunu Grada za mjere iz točke IV. ovog Poziva vrši se do iskorištenja prema utvrđenoj rang listi prijavitelja po bodovima. Ako se tijekom postupka utvrdi da je Prijavitelj dao netočne podatke o činjenicama koje utječu na bodovanje u tom slučaju će se njegova prijava smatrati nepotpunom te se neće bodovati.
VIII. Način podnošenja prijave
Javni poziv bit će otvoren za podnošenje prijava od dana objave Poziva na službenim stranicama Grada Dubrovnika pa zaključno do 7. studenog 2025. godine. Sva dokumentacija koja se podnosi po Javnom pozivu predaje se neposredno u pisarnicu Grada Gundulićeva poljana 6, 20000 Dubrovnik, odnosno dostavlja preporučeno poštom na adresu Grad Dubrovnik, Pred dvorom 1 u zatvorenoj koverti uz naznaku: „Prijava na Javni poziv za ostvarivanje prava na potporu Grada Dubrovnika u poljoprivredi i ruralnom prostoru NE OTVARAJ“ i to u propisanom roku od dana objave Javnog poziva.
IX. Obrada prijava
Otvaranje, pregled i bodovanje pristiglih prijava provest će Povjerenstvo Grada za dodjelu potpora u poljoprivredi i ruralnom prostoru“ (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo).
Pristigle prijave koje su pravovremene, dopuštene i izjavljene od strane podnositelja na koje se Poziv odnosi i koje sadrže svu obveznu propisanu dokumentaciju, ocjenjuju se u skladu s propisanim uvjetima Poziva. Prijave koje nisu predmet Poziva, koje su podnesene od podnositelja prijave koji istim nisu određeni kao korisnici sredstava Grada, koje su podnesene na neki drugi način odnosno suprotno uvjetima i rokovima iz ovog Poziva i za koje ne postoje raspoloživa sredstva, Grad neće razmatrati.
Povjerenstvo na osnovu Zapisnika o otvaranju, pregledu i bodovanju prijava s rang listom Prijavitelja, priprema za za gradonačelnika Odluku o odabiru prijavitelja i dodjeli bespovratnih sredstava Grada. Podnositelj prijave protiv predmetne Odluke ne može podnijeti prigovor.
Prijavitelji će o rezultatima natječaja biti pismeno obaviješteni. Grad zadržava pravo provjere i uvida na terenu svih kriterija o kojima ovisi odobravanje bespovratnih sredstava, kao i eventualno traženje originalne i druge dokumentacije na uvid. Grad zadržava pravo bez obrazloženja zatvoriti, obustaviti ili poništti ovaj javni poziv i prije donošenja odluke o odabiru i dodjeli bespovratnih sredstava bez snošenja odgovornosti prema podnositeljima prijava.
X. Isplata sredstava
Grad će temeljem Odluke gradonačelnika s odabranim Prijaviteljima sklopiti Ugovore o sufinanciranju, kojima će se između ostaloga utvrditi i iznos odobrnih bespovratnih sredstava Grada, uvjeti i način isplate sredstava, te ostala međusobna prava i obveze. Nakon potpisivanja Ugovora Grad će odobrena novčana sredstva Prijaviteljima isplaćivati jednokratno i to u roku od 30 dana od dana potpisivanja Ugovora, sukladno Zahtjevu za isplatom bespovratnih sredstava za sufinanciranje troškova po mjerama (Prilog 5), a za nastale opravdane troškove po računima koji su izdani i plaćeni nakon datuma objave Javnog poziva.
Prijavitelj je prilikom potpisa ugovora dužan dostaviti bjanko zadužnicu ovjerenu od strane javnog bilježnika u iznosu koji je jednak ukupno odobrenom iznosu za provedbu mjere, kao sredstvo osiguranja u slučaju povrata potpore ako je prodao ili na drugi način otuđio opremu i/ili prekinuo proizvodnju, odnosno u slučaju nastanka nekih drugih okolnosti koje su dovele do prekida izvršavanja mjere u roku od 3 (tri) godine od dana dobivanja potpore Grada.
Grad ne sudjeluje u ugovaranju poslovnih odnosa Prijavitelja i ostalih sudionika u provedbi projekta, te ne može sudjelovati/posredovati u njihovom rješavanju, niti snositi posljedice u sporovima i potraživanjima koji/koja u tim odnosima mogu nastati. Grad zadržava pravo neisplaćivanja bespovratnih novčanih sredstava Prijavitelju ukoliko se ustanovi da su podaci navedeni na Zahtjevu za isplatu neispravni, da je priložio neistinitu dokumentaciju i podatke ili ako tijekom provođenja odustane od projekta za koji je dobio potporu Grada, te će se pokrenut postupak povrata potpore u Proračun Grada Dubrovnika u skladu s odredbama Javnog poziva i Ugovora o dodjeli bespovratne potpore.
Korisnici potpore dužni su opremu kao i zasađene trajne nasade nabavljene sredstvima potpore zadržati u funkciji i ne smiju je prodati ili na drugi način otuđiti slijedeće 3 (tri) godine od dana dobivanja potpore, u protivnom su dužni vratiti dobivena sredstva u Proračun Grada Dubrovnika i to u roku od 30 do max 90 dana od dana nastanka utvrđene promjene vlasništva.
Ako korisnik ne izvrši povrat sredstava u roku koji ne može biti dulji od 90 dana, aktivirat će se instrument osiguranja plaćanja i/ili će se pokrenuti postupak prisilne naplate preko nadležnih tijela i isti će biti isključen na 3 (tri) godine iz svih ostalih gradskih subvencija u poljoprivredi i ruralnom prostoru i to od dana kad je bila utvrđena obveza povrata potpore u gradski proračun.
XI. Ostale informacije
Ovaj poziv objavit će se na službenoj web stranici Grada www.dubrovnik.hr . Dodatne informacije mogu se dobiti pozivom na telefon 020/333-268, kao i dostavljanjem upita elektroničkom poštom na adresu poljoprivreda@dubrovnik.hr. Sve ostale obveze i uvjete koje prijavitelji moraju zadovoljiti po ovom Pozivu detaljnije su opisane u Pravilniku objavljenom u “Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ broj 12/25).
Grad se obvezuje štititi osobne podatke građana u skladu s važećim propisima koji uređuju područje zaštite osobnih podataka. Svi osobni podaci prikupljeni i obrađeni temeljem ovog poziva prikupljaju se i obrađuju u svrhu provedbe poziva i informiranja javnosti, u skladu s propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka, odnosno samo u nužnom opsegu za ostvarenje svrhe iz prijave, a sve sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine i Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“ broj 42/18). Obveza povjerljivosti ne odnosi se na podatke koje je Grad dužan javno objaviti radi poštivanja načela transparentnosti u provedbi poziva i u skladu sa pravom na pristup informacijama (članak 10. Zakona o pravu na pristup informacijama – „Narodne novine“ broj 25/13, 85/15 i 69/22.).
XII. Prilozi
Prilog 1. Prijavni obrazac za sufinanciranje troškova po mjerama;
Prilog 2. Izjava podnositelja prijave;
Prilog 3. Izjava o suglasnosti suvlasnika;
Prilog 4. Izjava o zajedničkim članovima kućanstva;
Prilog 5. Zahtjev za isplatom bespovratnih sredstava za sufinanciranje
troškova po mjerama;
Prilog 6. Izjava o davanju suglasnosti za prikupljanje i obradu osobnih podataka;
Prilog 7. Izjava o korištenim potporama male vrijednosti;
Prilog 8. Izjava o nepostojanju dostrukog financiranja.
Sadržaj predmetnih priloga prijavitelji ne smiju samovoljno mijenjati, a iste mogu preuzeti sa službene web stranice Grada na kojoj će Poziv biti objavljen (www.dubrovnik.hr).
Gradonačelnik
Mato Franković