Besplatna radionica "Komunikacijom do efikasnosti i zadovoljstva"

U nastavku besplatnih edukacija za poduzetnike, u organizaciji Razvojne agencija Grada Dubrovnika DURA-e, 21. travnja 2018. godine, održat će se radionica ''Komunikacijom do efikasnosti i zadovoljstva''. Početak je u 10:00 sati, u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15), a predviđeno trajanje radionice je osam sati.

 

Sve češće u organizacijama nailazimo na probleme u odnosima među zaposlenima na horizontalnoj i vertikalnoj razini. Disfunkcionalni odnosi veći su problem od preopterećenosti poslom. Osvještavanje visoke cijene niskog povjerenja i narušene komunikacije je korak koji vodi do boljih poslovnih rezultata i kvalitetnijih odnosa.

Radionica „Komunikacijom do efikasnosti i zadovoljstva“ naučit će vas kako uspješno komunicirati:

1. Rad u timu - temelji timskog rada

• Povjerenje između članova tima - postoji li povjerenje u vašem timu?
• Otvorena komunikacija bez straha od konflikta - komuniciraju li članovi vašeg tima međusobno i sa nadređenima bez straha od konflikta?
• Predanost poslu - jesu li članovi tima predani poslu ?
• Preuzimanje odgovornosti - preuzimaju li članovi tima odgovornost za zadatke koje obavljaju, ako ne, koji je razlog tome?
• Fokusiranost na rezultate – koliko su članovi tima fokusirani na rezultate?

2. Odnosi - poluga za uspjeh pojedinca, tima i organizacije

• Kakve odnose želite u vašem timu/organizaciji? Kave odnose trenutno imate?
• Zašto su odnosi važni i kako utječu na rezultate, motivaciju i uspjeh tima u cjelini?
• Kako potaknuti odnose razumijevanja i uvažavanja među zaposlenicima različitih gledišta i stavova?

3. Primjerena komunikacija

• Kakva komunikacija je primjerena u poslovnom okruženju?
• Koje su dobrobiti primjerene komunikacije u radnom okruženju ?
• Kako se izražavati i ponašati da bi gradili odnose razumijevanja i uvažavanja?
• Kako vrijednosti i uvjerenja potiču motivirajuću i pozitivnu komunikaciju?
• Poželjna ponašanja voditelja timova kao uzor ponašanja zaposlenicima.

4. Konflikti

• Samokontrola: upravljanje osobnim ponašanjem koje može ometati nas  i okolinu u obavljanju posla
• Kako postići samokontrolu?
• Kako se ponašati u konfliktnim situacijama?
• Kako rješavati konflikt?

5. Davanje povratne informacije

• Jeste li spremni čuti i prihvatiti negativnu informaciju o svom ponašanju i radu?
• Elementi konstruktivne kritike
• Kako dati povratnu informaciju – dvije tehnike davanja povratne informacije
• Fuss feedback & Feedback sendwich


PREDAVAČICA:
Snježana  Kupres - NLP trener & coach,  Prodajni Trener  Expert Ing. zračnog prometa  s više od 23 godine iskustva u prodaji, od čega 19 godina na izvršnim pozicijama u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama.  Najduže radno iskustvu na izvršnoj poziciji  u zrakoplovnoj kompaniji  Malaysia Airlines. Danas, konzultant za tvrtku Tal Aviation Group zastupa i vodi prodaju za zrakoplovne kompanije  (Qantas, El Al, Catahy Pacific, Ethipoian Ailrines, Jet Airways na tržištima Hrvatske i Slovenije. Poslovni put  u području edukacija započinje 2007. godine, u Kuala Lumpuru kao Sales Trainer Expert. Od  tada se kontinuirano usavršava u području, prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, Neuro Lingvističkog Programiranja, Coachinga. Edukacije  polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu. 2013. stječe licencu certificirnaog trenera Neuro Linguističkog Programiranja 2016 godine kreće u vlastitu poduzetničku incijativu: savjetovanje u poslovanju Metanoia - centar svjesnog poslovanja.
2017. zajedno sa partnerima pokreće Svjesno poslovanje s ciljem osvještavanja  nove razine poslovanja - usmjernost na ljude i njihove potencijale  kao poluge uspjeha organizacija. Kao predavač i trener iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije  i surađuje sa brojinm tvrtkama u Hrvatskoj i inozemstvu  neke od njih: ABC  Accelerator - Ljubljana,  Tal Aviation group -Izrael,  Korean Air, Seoul,Poslovni Dnevnik, Hub Impact, Centar za Mirovne Studije RH.

Prijave se zaprimaju putem:
• Online:  PRIJAVNICA
• E-mail: mpuljas@dura.hr
• Telefon: 020/640-271

Požurite, broj polaznika je ograničen!