Besplatna radionica DURA-e: Poslovanje malih poduzetnika s porezno-računovodstvenog aspekta

Razvojna agencija Grada Dubrovnika organizira radionicu pod nazivom „Poslovanje malih poduzetnika s porezno-računovodstvenog aspekta“ koja će se održati 27. i 28. ožujka 2018. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 16:00 sati. Radionica je namijenjena malim poduzetnicima i obrtnicima, te svim zainteresiranim pojedincima koji se žele upoznati s načinom funkcioniranja i logiku računovodstvenog sustava malog poduzeća i obrta s aspekta vlasnika.


Dubrovnik, 22. ožujka  2018. godine
PRIOPĆENJE  ZA MEDIJE
 
 
BESPLATNA RADIONICA "POSLOVANJE MALIH PODUZETNIKA S POREZNO-RAČUNOVODSTVENOG ASPEKTA"
 
 
Vlasnik ste tvrtke ili obrta, a ne snalazite se u svim računovodstvenim i poreznim stavkama vašeg poslovanja? Za Vas smo u okviru Startup akademije organizirali radionicu pod nazivom „Poslovanje malih poduzetnika s porezno-računovodstvenog aspekta“ koja će se održati 27. i 28. ožujka 2018. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 16:00 sati.
Radionica je namijenjena malim poduzetnicima i obrtnicima, te svim zainteresiranim pojedincima koji se žele upoznati s načinom funkcioniranja i logiku računovodstvenog sustava malog poduzeća i obrta s aspekta vlasnika.
 
Teme radionice su:

  • Osnove računovodstva
    • Informacije i njihov značaj
    • Zakonska regulativa financijskog izvještavanja za mala poduzeća, odnosno male obveznike poreza na dobit i obveznike poreza na dohodak
    • Računovodstvena terminologija

 

  • Kako čitati financijske izvještaje
    • Bilanca
    • Račun dobiti ili gubitka
    • Knjiga primitaka i izdataka

 

  • Temeljni financijski izvještaji poduzetnika – međusobne veze i što poduzetnici, kreditori i ulagači trebaju najviše pratiti
    • Kupci – Prihodi od prodaje
    • Nabavna cijena prodane robe – Zalihe
    • Zalihe – Dobavljači
    • Troškovi poslovanja – Dobavljači
    • Troškovi poslovanja – Obračunati troškovi poslovanja (vremenska razgraničenja)
    • Osnovna sredstva – Trošak amortizacije
    • Neto dobit – Zadržana dobit
    • Primitci, izdaci, dohodak
  • Utjecaj PDV-a na poslovanje
  • Obračun plaće

Polaznici će se kroz radionice upoznati s načinima knjiženja kroz primjere poslovnih događaja, odnosno pokazati će im se kad se i kako priznaju prihodi i primci, a kad rashodi i izdaci. Objasniti će im se razlika između računovodstvenih termina poput: primitak, prihod, priljev, izdatak, rashod, odljev, te način obračuna plaće.

Radionicu vodi Antea Kaleb, poslovna savjetnica s četrnaestogodišnjim iskustvom na poslovima financijskog i poslovnog konzaltinga. Vlasnica je agencije za poslovno savjetovanje i od 2006. godine direktorica društva ADUT d.o.o. specijaliziranog za usluge knjigovodstva, računovodstva i poslovnog savjetovanja. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Splitu, smjer Računovodstvo i revizija. Članica je Udruge računovođa i financijskih djelatnika Split.

Prijavite se na:
Online: PRIJAVNICA
E-mail: mpuljas@dura.hr
Telefon: 020/640-271
Požurite, broj polaznika je ograničen!