Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 12 - 10. studenog 2016.Objavljeno: 10.11.16.

126. Rješenje o imenovanju ravnatelja/ice Dubrovačkog simfonijskog orkestra

Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst i 9/15.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 24. sjednici, održanoj 7. i 8. studenoga 2016., donijelo je

                                                     

              

R  J  E  Š  E  NJ  E

o imenovanju ravnatelja

Javne ustanove u kulturi Dubrovački simfonijski orkestar

 

 

  1. Damir Milat, iz Dubrovnika imenuje se ravnateljem Javne ustanove u kulturi Dubrovački simfonijski orkestar na mandatno razdoblje od 20. prosinca 2016. do 20. prosinca 2020.

 

  1. Ovo rješenje stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

   

                                                                                               

O B R A Z L O Ž E NJ E:

 

 

Upravno vijeće Javne ustanove u kulturi Dubrovački simfonijski orkestar raspisalo je natječaj za imenovanje ravnatelja/ice Javne ustanove u kulturi Dubrovački simfonijski orkestar, koji je objavljen je u Slobodnoj Dalmaciji i u Narodnim novinama 13. srpnja 2016. U zakonskom roku za natječaj su pristigle četiri prijave, i to prijava:

  1. gosp. Slobodana Begića,
  2. gosp. Martina Hrćan,
  3. gosp. Tonija Kursara,
  4. gosp. Damira Milata.

 

Prijave je otvorilo i pregledalo Upravno vijeće Dubrovačkog simfonijskog orkestra, na sjednici održanoj 30. kolovoza 2016., i utvrdilo da sva četiri kandidata ispunjavaju uvjete natječaja, te se u nastavku natječajnog postupka naložilo članovima umjetničkog osoblja DSO-a da pribavi mišljenje o kandidatima za izbor ravnatelja.

Upravno vijeće je na sjednici održanoj 12. rujna 2016. većinom glasova predložilo Gradskom vijeću Grada Dubrovnika imenovati Damira Milata za ravnatelja Jave ustanove u kulturi

Dubrovački simfonijski orkestar.

 

Kulturno vijeće na sjednici održanoj 5. listopada 2016., pregledalo je natječajnu dokumentaciju svih kandidata, kao i prijedlog Upravnog vijeća DSO-a, i većinom glasova predložilo je Gradskom vijeću Grada Dubrovnika imenovati Damira Milata za ravnatelja Dubrovačkog simfonijskog orkestra.

 

Odbor za izbor i imenovanje, na sjednici održanoj 7. studenoga 2016., vodeći računa o svim gore navedenim činjenicama, jednoglasno/većinom glasova odlučio je predložiti Gradskom vijeću Grada Dubrovnika imenovati Damira Milata  za ravnatelja Dubrovačkog simfonijskog orkestra.

 

Odbor je mišljenja da je za mandata Damira Milata orkestar veoma napredovao, kako u radu tako i u kvaliteti koncerata. Posljednjih godina provedeno je dosta kvalitetnih audicija, te su zaposleni mladi i odlični glazbenici. Nema nesporazuma i problema unutar kolektiva, a kako je to bilo prije mandata trenutnog ravnatelja Milata. Damir Milat uložio je iznimne napore, te započeo i provodi postupak povratka orkestra u ljetnikovac Crijević-Pucić, a o takvoj mogućnosti prije njegova mandata nije bilo niti govora. Također je za njegovog mandata znatno povećan broj građana Grada Dubrovnika koji posjećuju koncerte DSO-a, što govori u prilog tome da se orkestar svojim nastupima napokon približio njihovim potrebama. Poboljšana je propaganda i unaprijeđen sustav prodaje ulaznica, modernizirana web stranica, DSO je jasnije predstavljan u medijima, a ostvarena je i dobra suradnja s ostalim Festivalima. Pozitivna su financijska poslovanja orkestra tijekom njegova mandata, a financijski rezultati su ostvareni u skladu s planiranim. Izjavama o fiskalnoj odgovornosti za prethodne tri godine, utvrđeno je zakonito, namjensko i svrhovito korištenje sredstava.

 

Program kandidata Damira Milata odražava kontinuitet kvalitetnog i profesionalnijeg rada Orkestra. U svom programu isti najjasnije ukazuje na problem prostora za rad Orkestra, moguće rješenje povratka DSO-a u ljetnikovac Crijević-Pucić, ne isključujući suradnju sa Gradom i drugim zainteresiranim na rješenju problema prostora orkestra i gradnji koncertne dvorane. U njegovom programu su navedeni i kvalitetni svjetski umjetnici s kojima bi se nastavila već ostvarena suradnja. Kvalitetnije je opisan postupak popravka i nabave glazbenih instrumenata i opreme, odjeće i obuće za glazbenike, kao i pobošljanje uvjeta i rada arhive DSO-a. Njegov program jedini detaljnije razrađuje kadrovsku politiku ustanove, koja vodi većoj profesionalnosti i podizanju kvalitete rada Orkestra. U program uključuje nastavak uspješnih Festivala u organizaciji DSO-a, koji su za njegovog mandata i osmišljeni i započeti. Također, u svom Programu planira turneje DSO-a, uz razumno trošenje vlastitih sredstava.

Kandidat Damir Milat dosadašnjim napornim radom, kao i predloženim četverogodišnjim programom rada, ostavlja dojam da će revno nastaviti postupak povratka orkestra u ljetnikovac, kao i nastaviti raditi na napredovanju u izvođenju koncerata i općenito rada orkestra.

 

Iz predloženih četverogodišnjih Program rada svih kandidata proizlazi da je predloženi Program rada kandidata Milata najoptimalniji za daljnji razvoj Dubrovačkog simfonijskog orkestra, nova zapošljavanja glazbenika kroz kvalitetne audicije, na bolje odnose u kolektivu, kadrovsku politiku, poštivanje strukovnih načela, te približen potrebama građana Grada Dubrovnika. Također je usmjeren na uspješno i profesionalno djelovanje DSO-a kao jedne od vodećih kulturnih ustanova u kulturnoj strategiji Grada Dubrovnika.

 

 

Vijećnicima Gradskog vijeća dostavljena je cjelokupna dokumentacija, te je Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na sjednici, održanoj 7. i 8. studenoga 2016., podržalo prijedlog Odbora za izbor i imenovanje i donijelo Rješenje kao u izreci

 

Uputa o pravnom lijeku:

 

Protiv ovoga rješenja nije dopuštena žalba, ali se može u zakonskom roku pokrenuti upravni spor.       

 

KLASA: 013-03/16-03/ 11                                                  

URBROJ: 2117/01-09-16-3

Dubrovnik, 7. i 8. studenoga 2016.

 

Predsjednik Gradskoga vijeća:

Mato Franković, v. r.

-------------------------------------