Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 25 - 22. prosinca 2017.Objavljeno: 29.12.17.

171. Izmjene i dopune Programa održavanja komunalne infrastrukture u 2017. godini

Na temelju članka 28. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“, broj 36/95, 109/95 – Uredba, 21/96 – Uredba, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03 – pročišćeni tekst, 82/04, 110/04 – Uredba, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14 i 36/15) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 - pročišćeni tekst i 9/15), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 7. sjednici, održanoj 18. i 19. prosinca 2017. , donijelo je

 

Izmjene i dopune

Programa održavanja komunalne infrastrukture u 2017. godini

 

 

 

Članak 1.

 

U Programu održavanja komunalne infrastrukture u 2017. godini («Službeni glasnik Grada Dubrovnika», broj 14/17) članak 1. mijenja se i glasi:

                                                                     

„Ovim programom utvrđuje se opis i opseg poslova održavanja komunalne infrastrukture s procjenom pojedinih troškova po djelatnostima u 2017. godini za:

 

1.      odvodnju atmosferskih voda,

2.      održavanje čistoće u dijelu koji se odnosi na čišćenje javnih površina,

3.      održavanje javnih površina,

4.      održavanje nerazvrstanih cesta,

5.      održavanje groblja

6.      održavanje javne rasvjete.

 

Financiranje održavanja komunalne infrastrukture iz ovog Programa obavljat će se iz:

 

   komunalne naknade (Članak 22. stavak 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu) koja je prihod proračuna Grada Dubrovnika i namijenjena je za financiranje navedenih komunalnih djelatnosti iz stavka 1. ovog članka;

   opći prihodi i primici

   naknade za uporabu pomorskog dobra

   ostalih prihoda za posebne namjene-Hrvatske vode

   boravišna pristojba

   žuc.“

 

 

Članak 2.

 

Članak 2. mijenja se i glasi:

 

„Program se temelji na stvarnim potrebama održavanja objekata i uređaja iz članka 1. na području Grada Dubrovnika i raspoloživim financijskim sredstvima za te namjene, a u nadležnosti je Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu, osim točke 1. Odvodnja atmosferskih voda i točke 4. Održavanje nerazvrstanih cesta koje su u nadležnost Upravnog odjela za  promet.

 

 

Članak 3.

 

Članak 20. mijenja se i glasi:

 

„Za radove iz članka 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18. i 19. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Organizacija i upravljanje javnim površinama: aktivnost - prometne površine , aktivnost-semafori  i  to kako slijedi:

Prometne površine

- za radove redovitog održavanja prometnih površina ............................  10.927.200,00 kuna

- semafori  ..................................................................................................   200.000,00 kuna

 

Obavljanje:--------------------------- odabrani izvoditelji - prema ugovoru.

Procjena troškova: .............................................................................. 11.127.200,00 kuna.“

 

 

Članak 4.

 

Članak 32. mijenja se i glasi:

 

„Za radove iz članka 27., 28., 29., 30. i 31. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete : aktivnost izvan povijesne jezgre i to kako slijedi:

 

Redovito održavanje javne rasvjete ......................................   4.100.000,00 kuna

Intelektualne usluge .............................................................        50.000,00 kuna

Kamate po ovrsi HEP-a .........................................................  2.625.000,00 kuna

 

Obavljanje: ----------------------   odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova obavljanja: ......................................... 4.150.000,00 kuna

Kamate po ovrsi HEP-a .................................................. 2.625.000,00 kuna

UKUPNO: ..................................................................... 6.775.000,00 kuna.“

 

 

Članak 5.

 

Članak 40. mijenja se i glasi:

 

„REKAPITULACIJA RASHODA

__________________________________________________________________________

 

          OPIS RADOVA                                                      2017.                  

_________________________________________________________________________

1.       Odvodnja atmosferskih voda                             1.300.000,00

2.       Održavanje čistoće u dijelu koji se

          odnosi na čišćenje javnih površina                   10.000.000,00

3.       Održavanje zelenih javnih površina                 10.000.000,00

4.       Održavanje nerazvrstanih cesta                       11.127.200,00

5.       Održavanje groblja i krematorija                           900.000,00          

6.       Održavanje javne rasvjete                               12.025.000,00

          SVEUKUPNO:                                                 45.352.200,00  kuna            „         

 

 

Članak 6.

 

Članak 41. mijenja se i glasi:

 

„Financiranje radova iz članaka 3. do 39. u 2017. godini vršit će se iz slijedećih izvora:

 

1. Komunalna naknada .........................................................   32.971.700,00 kuna

2. Opći prihodi i primici .....................................................       8.305.500,00 kuna

3.Ostali prihodi za posebne namjene-Hr.vode .........................    250.000,00 kuna

4.Boravišna pristojba ...............................................................     300.000,00 kuna

5. Naknada za uporabu pomorskog dobra.................................    825.000,00 kuna

6. ŽUC  ..................................................................................... 2.700.000,00 kuna.“

 

 

Članak 7.

 

Ove izmjene i dopune Programa održavanja komunalne infrastrukture u 2017. godini stupaju na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

 

KLASA: 363-01/17-09/05

URBROJ: 2117/01-09-17-14

Dubrovnik, 18. i 19. prosinca 2017.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------