Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 25 - 22. prosinca 2017.Objavljeno: 29.12.17.

164. Odluka o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz Proračuna Grada Dubrovnika

Na temelju članka 9. stavka 2. Zakona o pogrebničkoj djelatnosti (“Narodne novine”, broj 36/15) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst i 9/15), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 7. sjednici, održanoj 18. i 19. prosinca 2017., donijelo je

 

 

ODLUKU

o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz

Proračuna Grada Dubrovnika 

 

 

 

I. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

 

Ovom Odlukom određuju se poslovi prijevoza pokojnika koji se financiraju iz proračuna Grada Dubrovnika te način i postupak povjeravanja obavljanja tih poslova fizičkim i pravnim osobama na području Grada Dubrovnik (u daljnjem tekstu: Grada).

 

 

Članak 2.

 

Pojedini izrazi u smislu ove odluke imaju sljedeće značenje:

 

Pod poslovima prijevoza pokojnika koji se financiraju iz Proračuna Grada podrazumijevaju se poslovi preuzimanja i prijevoza umrle osobe ili posmrtnih ostataka osobe za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti bez obdukcije, i to od mjesta smrti odnosno od mjesta na kojem se nalaze posmrtni ostaci osobe na području Grada pa do nadležne patologije ili sudske medicine.

 

Pogrebnik je trgovačko društvo, trgovac pojedinac ili obrtnik upisan u odgovarajući registar za obavljanje pogrebničke djelatnosti,

 

Pogrebno vozilo je vozilo koje je posebno proizvedeno ili prerađeno za prijevoz umrlih te udovoljava uvjetima propisanim Zakonom o pogrebničkoj djelatnosti, kao i drugim posebnim propisima.

 

 

Članak 3.

 

Izrazi koji se koriste u ovoj Odluci, a koji imaju rodno značenje, odnose se na jednak način i na muški i na ženski rod, bez obzira na to u kojem se rodu koristili.

 

 

Članak 4.

 

Troškovi obavljanja prijevoza pokojnika iz članka 2. ove Odluke teret su proračuna Grada Dubrovnika uz ispunjenje sljedećih uvjeta:

1.    da se umrla osoba ili posmrtni ostaci osobe nalaze na području Grada,

2.    da preuzimanje i prijevoz umrle osobe obavlja pogrebnik koji s Gradom ima zaključen ugovor o obavljanju tih poslova.

 

 

Članak 5.

 

Uvjeti za obavljanje poslova prijevoza pokojnika su:

1.    da je pravna ili fizička osoba  upisana u odgovarajući registar za obavljanje pogrebničke djelatnosti,

2.    da imaju rješenje o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti,

3.    da nemaju nepodmirenih dugovanja prema Republici Hrvatskoj,

4.    da nemaju nepodmirenih dugovanja prema Gradu Dubrovniku,

5.    da imaju na raspolaganju (u vlasništvu ili zakupu)  najmanje tri pogrebna vozila koja ispunjavaju sanitarno-tehničke i higijenske uvjete za prijevoz pokojnika određene posebnim propisima,

6.    da imaju odgovarajući poslovni prostor, najmanje četiri zaposlena djelatnika na način da se mogu zaprimati pozivi od ovlaštene osobe tijekom 24 sata svakog dana, te da umrlu osobu odnosno posmrtne ostatke preuzmu najkasnije u roku od dva sata od zaprimanja poziva,

7.    da pogrebnik, odnosno, fizička osoba ili odgovorna osoba u pravnoj osobi nisu pravomoćno osuđeni za kaznena djela i prekršaje iz članka 13. Zakona o pogrebničkoj djelatnosti.   

 

 

II. NAČIN POVJERAVANJA POSLOVA PRIJEVOZA POKOJNIKA

 

Članak 6.

 

Poslovi obavljanja prijevoza pokojnika povjeravaju se pogrebniku na temelju javnog natječaja.

 

Odluku o raspisivanju javnog natječaja donosi gradonačelnik.

 

Tekst natječaja utvrđuje gradonačelnik na prijedlog Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu, a sadrži sljedeće:

1.    opis predmeta natječaja;

2.    uvjete za obavljanje poslova prijevoza pokojnika;

3.    vrijeme na koje se sklapa ugovor;

4.    rok u kojem je odabrani ponuditelj dužan sklopiti ugovor;

5.    rok za podnošenje ponude;

6.    kome se ponuda podnosi;

7.    obvezu podnošenja isprava i drugih dokaza kojima ponuditelj dokazuje da ispunjava uvjete za obavljanje poslova prijevoza pokojnika;

8.    iznos ponude za preuzimanje i prijevoz pokojnika (godišnji iznos);

9.    mjesto i vrijeme javnog otvaranja ponuda.

 

Tekst natječaja može sadržavati i druge uvjete i obavijesti u svezi predmeta natječaja.

Natječaj se objavljuje na web stranicama Grada i oglasnoj ploči Grada Dubrovnika, a obavijest o objavi javnog natječaja oglasit će se u lokalnom tjedniku.

 

 

Članak 7.

 

Ponuda se dostavlja na posebnom obrascu koji čini sastavni dio ove Odluke (Prilog 1).

 

Uz obrazac ponude potrebno je priložiti svu dokumentaciju koju je ponuditelj dužan dostaviti sukladno objavljenom natječaju.

 

Isprave (dokumentacija) koje se prilažu moraju biti u izvorniku ili u ovjerenoj preslici s tim da ne smiju biti stariji od 30 dana od dana objave natječaja.

 

Rok za podnošenje ponude je 15 dana od dana objave natječaja.

 

Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.

 

Ponuda se podnosi u pisanom obliku u zatvorenoj omotnici s navedenom adresom i naznakom: "PONUDA ZA OBAVLJANE POSLOVA PRIJEVOZA POKOJNIKA – NE OTVARAJ“, preporučenom pošiljkom ili u pisarnici gradske uprave. 

 

 

Članak 8.

 

Natječaj provodi stručno povjerenstvo od tri člana koje imenuje gradonačelnik.

 

Zadaća je povjerenstva  javno otvaranje ponuda, razmatranje ponuda te podnošenje izvješća gradonačelniku.

 

Članak 9.

 

Javnom otvaranju ponude imaju pravo prisustvovati ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici uz uvjet predočenja pisanog dokaza o ovlasti.

 

 

Članak10.

 

Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja, uz ispunjenje svih uvjeta iz natječaja, sadrži najniži iznos ponuđene naknade za poslove prijevoza pokojnika, prema cjeniku koji je prilog i sastavni dio ponude.

 

U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude jednaki iznos naknade za poslove prijevoza pokojnika, pravo prvenstva ima ponuditelj čija je ponuda ranije zaprimljena u pisarnici Grada.

  

 

Članak 11.

 

Odluku o odabiru najpovoljnije ponude na temelju provedenog natječaja donosi Gradonačelnik.

 

Na temelju odluke iz stavka 1. ovoga članka, Grad i odabrani ponuditelj sklapaju ugovor o povjeravanju poslova prijevoza pokojnika u roku od 30 dana od dana donošenja odluke.

 

Ugovor o povjeravanju poslova prijevoza pokojnika u ime Grada sklapa Gradonačelnik na vrijeme od četiri godine.

 

Sastavni dio ugovora iz stavka 3. je cjenik usluga najpovoljnijeg ponuditelja, a osim toga ugovor osobito sadrži sljedeće:

1.    ugovorne strane,

2.    predmet ugovora,

3.    vrijeme na koje se ugovor zaključuje,

4.    odredbu o prestanku ugovora

 

   

Članak 12.

 

Ugovor o povjeravanju poslova prijevoza pokojnika prestaje:

1.    istekom vremena na koje je sklopljen,

2.    smrću fizičke osobe odnosno prestankom pravne osobe pogrebnika,

3.    otkazom,

4.    sporazumnim raskidom ugovara.

   

 

Članak 13.

 

U slučaju da pogrebnik ne obavlja poslove u skladu sa sklopljenim ugovorom ili da prestane ispunjavati uvjete za obavljanje pogrebničke djelatnosti, Grad će otkazati ugovor o povjeravanju poslova prijevoza pokojnika i prije isteka vremena na koji je sklopljen.

 

Ugovor o povjeravanju poslova prijevoza pokojnika smatra se otkazanim istekom roka od 30 dana od dana dostave pisane obavijesti o otkazu ugovora pogrebniku.

 

 

III. ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 14.

 

Sve poslove u provedbi odredaba ove Odluke provodi Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu Grada Dubrovnika.

 

  

Članak 15.

 

Ova odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u “Službenom Glasniku Grada Dubrovnika”.

 

KLASA: 363-01/17-09/26

URBROJ: 2117/01-09-17-3

Dubrovnik, 18. i 19. prosinca 2017.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------