Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 25 - 22. prosinca 2017.Objavljeno: 29.12.17.

159. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o zakupu javnih površina

Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 04/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst i 9/15.) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika  na 7. sjednici, održanoj 18. I 19. prosinca 2017., donijelo je

 

 

O  D  L  U  K  U

o izmjenama i dopunama Odluke o zakupu javnih površina

 

 

Članak 1.

 

U Odluci o zakupu javnih površina („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj1/14., 21/15., 3/16.,17/16 i 15/17) u članku 3. stavak 2. mijenja se naziv „Upravni odjel za gospodarenje nekretninama“ u „Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom“.

 

 

Članak 2.

 

U članku 5. briše se točka 12., točka 13. postaje točka 12., a točka 14. postaje točka 13.

 

                                                                  

Članak 3.

 

U članku 7. stavak 1. mijenja se tekst „12 m2“ i glasi „15 m2“.

 

 

Članak 4.

 

U članku 12. stavak 2. briše se broj 12.  U članku 13.  točka 13. postaje točka 12., a točka 14. postaje točka 13.

 

                                                                  

Članak 5.

 

U članku 31. stavak 4. brišu se riječi „političke skupove“,  iza riječi „i sličnog karaktera,“ dodaju  se riječi „vjerske ustanove“, a iza riječi „prikupljanje potpisa“ dodaju se riječi  „za raspisivanje i provedbu referenduma“.  

 

 

Članak 6 .

 

Članak 33. mijenja se i sada glasi:

 

Točan broj stolova i stolica unutar odobrene javne površine podnositelj zahtjeva će prikazati na arhitektonskom snimku ugostiteljske terase s ucrtanim mjerama, izrađenom od strane ovlaštenog arhitekta uz poštivanje općih odredbi Plana (u smislu širine stolova, načina postavljanja i sl.).

 

Svi ugostitelji, bez obzira jesu li zaključili ugovor o zakupu javne površine za tekuću godinu ili ne, dužni su dostaviti nadležnom upravnom odjelu arhitektonski snimak iz stavka 1. ovog članka najkasnije do 01. travnja 2018.

 

Takav snimak, ukoliko bude odobren od strane Povjerenstva za izradu plana javnih površina i utvrđivanje zakupnine za korištenje javnim površinama, bit će sastavni dio ugovora o zakupu javne površine.    

 

Ukoliko ugostitelji ne dostave arhitektonski snimak terase s precizno ucrtanim stolovima i stolicama, kao i svim mjerama, do 01. travnja 2018. godine, Grad Dubrovnik raskinuti će ugovor o zakupu javne površine.

 

 

Članak 7.

         

U članku 36. stavak 1. redak 2. brišu se riječi „dva ili više puta“.

 

U stavku 3. istog članka dodaje se nova rečenica koja glasi: Ukoliko zakupnik ne ponovi prekršaj u roku od jedne godine prethodne kazne se „brišu“.

 

 

Članak 8.

 

U članku 39. iza stavka 1. dodaju se novi stavci 2. i 3. koji glase:

 

Zakupnik javne površine je obvezan prije početka radova na postavljanju zaštitne podloge i druge opreme koja čini otvorenu ugostiteljsku terasu (osim stolova, stolica i suncobrana) ishoditi prethodnu pisanu suglasnost zakupodavca.

 

Za radove iz prethodnog stavka na javnim površinama koje imaju svojstvo kulturnog dobra zakupnik je obvezan ishoditi suglasnost nadležnog Ministarstva kulture, uprave za zaštitu kulturne baštine, Konzervatorskog odjela u Dubrovniku i prethodnu pisanu suglasnost zakupodavca.

 

 

Članak 9.

         

U članku 45. stavak 2. riječi  „u roku od najviše 30 dana“  zamjenjuju se riječima „u roku od jednog dana“.

 

 

Članak 10.

 

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

KLASA: 363-05/14-01/13

URBROJ: 2117/01-09-17-18

Dubrovnik, 18. I 19. prosinca 2017.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------