Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 14 - 30. lipnja 2017.Objavljeno: 07.07.17.

57. Program održavanja komunalne infrastrukture u 2017. godini

Na temelju članka 28. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“, broj 26/03. - pročišćeni tekst, 82/04., 178/04., 38/09. i 79/09. 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14 i 36/15 ), Zakona o proračunu („Narodne novine“, broj 87/08, 136/12 i 15/15) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst i 9/15), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 2. sjednici, održanoj 30. lipnja 2017., donijelo je

 

 

P  R  O  G  R  A  M

održavanja komunalne infrastrukture u 2017. godini

 

 

 I. OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

 

Ovim programom utvrđuje se opis i opseg poslova održavanja komunalne infrastrukture s procjenom pojedinih troškova po djelatnostima u 2017. godini za:

1.         odvodnju atmosferskih voda,

2.         održavanje čistoće u dijelu koji se odnosi na čišćenje javnih površina,

3.         održavanje javnih površina,

4.         održavanje nerazvrstanih cesta,

5.         održavanje groblja

6.         održavanje javne rasvjete.

 

Financiranje održavanja komunalne infrastrukture iz ovog Programa obavljat će se iz:

     komunalne naknade (Članak 22. stavak 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu) koja je prihod proračuna Grada Dubrovnika i namijenjena je za financiranje navedenih komunalnih djelatnosti iz stavka 1. ovog članka;

     opći prihodi i primici

     naknade za uporabu pomorskog dobra

     ostalih prihoda za posebne namjene-Hrvatske vode

     boravišna pristojba

                

Članak 2.

 

Program se temelji na stvarnim potrebama održavanja objekata i uređaja iz članka 1. na području Grada Dubrovnika i raspoloživim financijskim sredstvima za te namjene a u nadležnosti je U.o. za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu, osim točke 4. Održavanje nerazvrstanih cesta koja je u nadležnost U.O. za promet, stanogradnju i razvojne projekte.

 

 

II. ODVODNJA ATMOSFERSKIH VODA

 

Članak 3.

 

U 2017. godini za održavanje postojećeg sustava atmosferske odvodnje na području Grada Dubrovnika, potrebno je izdvojiti financijska sredstva kako bi isti bio u stanju funkcionalne sposobnosti. Sastavni dijelovi sustava su slivnici, rešetke, otvoreni i zatvoreni kanali za atmosfersku odvodnju. Cestovni jarci i slivnici održavaju se tako da u svakom trenutku mogu primiti količinu oborina za koju su projektirani, pa se u tu svrhu redovito čiste i popravljaju i nadograđuju ako nije potrebna građevinska dozvola ili rješenje o gradnji.

 

Čišćenje se obavlja u:

ZONI  A – najmanje dva puta tjedno, a obuhvaća: sve slivnike, kanale, rešetke i šahtove unutar gradskih zidina, Brsalje, Pile, Ploče, Iza Grada, Uz Posat, Dr. Ante Starčevića, Kralja Zvonimira (šetnica), Kralja Tomislava, Obalu Stjepana Radića, Grušku obalu, Obalu Pape Pavla Ivana II, A. Hebranga, Splitski put, N. Tesle, Put Republike, V. Nazora, I. Vojnovića, Od Batale, Zagrebačku ulicu, P. Krešimira IV, F. Supila, P. Čingrije, Liechtensteinov put, M. Perića,  D.Alighierija,  P. Bakića,  spoj ulica Iza Grada i Zagrebačke ul., V. Bukovca,  Masarykov put, N. i M. Pucića,  Sv.Đurđa,  Miletićevu i J. B. Jelačića.

 

ZONI B - najmanje jednom tjedno, A obuhvaća: Lapadsku obalu, Od Sv. Mihajla, I. Matijaševića, Između tri crkve, Don F. Bulića, Zlatni potok, Kneza Branimira, G. Rajčevića, Goricu Sv. Vlaha, S. Cvijića, Od Gaja, Dr. V. Mačeka, P. Hektorovića,  M. Marojice, I. Meštrovića,  Kardinala Stepinca (do P.Svačića), Dr. Ante Šercera, Ćira Carića, M. Vodopića, Uz Tabor, Padre Perice, Kunsku, Sustjepansku, Sunčanu, Kralja Zvonimira, I.Zajca, V.Lisinskog, Baltazara Bogišića, P. Budmani, Anice Bošković i Hvarsku.

 

ZONI C  – najmanje jednom u 15 dana, a obuhvaća: I. Dulčića, Ispod Petke, S. S. Kranjčevića, Volantinovu, Od Bosanke, Od Srđa, Između vrta, J. Pupačića, Zrinsko-Frankopansku, M. Marulića, U Pilama, Od Tabakarije i Cavtatsku.

 

ZONI D – prema potrebi, a obuhvaća: sve kanale, slivnike i rešetke koje nisu obuhvaćene zonama A, B i C, a nalaze se na području od Orsule do Kantafiga.

 

ZONI E – prema potrebi, a obuhvaća: Mokošicu ( Novu i Staru ) i naselja u Rijeci dubrovačkoj, Zaton, Orašac, Trsteno i Brsečine.

- ZONI F – prema potrebi, a  obuhvaća naselja: Koločep, Lopud, Suđurađ, Luku Šipansku, Gromaču, Kliševo, Riđicu i Ljubač.

 

U tijeku vremenskih nepogoda i nakon njih obvezno je izvršiti pregled i čišćenje.

Za radove iz članka 3. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Slivnici,rešetke i oborinski kanali

 

Obavljanje:------------------------------------------------- Vodovod Dubrovnik d.o.o.

Procjena troškova :-------------------------------------- 1.300.000,00 kuna.

 

 

 

III. ODRŽAVANJE ČISTOĆE U DIJELU KOJI SE ODNOSI NA ČIŠĆENJE JAVNIH POVRŠINA

Članak 4.

 

Održavanje  čistoće obuhvaća ručno pometanje i strojno čišćenje javnih površina. To se obavlja na sljedeći način:

     ručno pometanje i strojno čišćenje vrši se na cijelom području Grada Dubrovnika, koje se dijeli na zone, te se obavlja prema dinamici datog u članku 5.;

     ručno i strojno pranje javnih površina odnosi se na pranje kamenih pločnika u povijesnoj gradskoj jezgri i Ulice Š. K. Zvonimira, pranje kolnika na gradskim prometnicama i pranje odlagališta kućnog otpada;

     ručno čišćenje odvodnih jaraka i slivnika u pješačkim zonama provodi se sukladno čišćenju pripadajuće površine;

     pražnjenje, čišćenje, pranje i održavanje košarica za otpad obavlja se sukladno čišćenju pripadajuće površine, a dotrajale košarice potrebno je zamijeniti;

     uklanjanje trave i korova vrši se na svim javnim površinama Grada Dubrovnika.

 

Glede čišćenja javnih površina područje Grada Dubrovnika dijeli se na:

 

ZONU A, koja obuhvaća:

Sve javno prometne površine unutar gradskih zidina, Brsalje, Pile, Ploče, Iza Grada, Uz Posat, Dr. A. Starčevića, Branitelja Dubrovnika, Š. K. Zvonimira (šetnica), Kralja Tomislava, Obalu Stjepana Radića, Obalu pape Ivana Pavla II, A. Hebranga, Splitski put, N. Tesle, Put od Republike, Vukovarsku, V. Nazora, I. Vojnovića, Od Batale, Zagrebačku ulicu, pothodnik na Ilijinoj glavici, P. Krešimira IV, F. Supila (do Viktorije), P. Čingrije, Liechtensteinov put (do naselja Gorica), M. Perića, D. Alighierija, P. Bakića, spoj ulica Iza Grada i Zagrebačke, Između vrta, Ulicu V. Bukovca, Masarykov put, N. i M. Pucića, Sv. Đurđa, Miletićevu, B. J. Jelačića, Između tri crkve, V. Lisinskog ( od Orsana do Ćira Carića ), Ćira Carića, Lapadska obala (od Batale do FTVT), M. Bratoša,vidikovci na JTC, M. Vodopića, Sustjepanska, Cavtatska (ispod Petra Krešimira IV) P.Budmanija, A. G. Matoša, M. Marulića, U Pilama, Od Tabakarije, (van sezone B), petlju P. Bakića – D8, A. Bošković, Hvarsku (u sezoni B).

 

ZONU B, koja obuhvaća:

Lapadsku obalu (od FTVT do kraja ulice), Od sv. Mihajla, I. Matijaševića, Don F. Bulića, Zlatni potok, Kneza Branimira, G. Rajčevića, Goricu sv. Vlaha, S. Cvijića, Od Gaja, Dr. V. Mačeka, P. Hektorovića, M. Marojice, I. Meštrovića, Kardinala Stepinca (do ulice P. Svačića), Dr. A. Šercera, Uz Tabor (u sezoni A), Padre Perice (u sezoni A), Kunsku, Sunčanu. Ulice i prometnice oko pomorskog fakulteta i srednje pomorske škole i to:  I. Zajca, V. Lisinskog (od Ćira Carića do kraja), Riječka i Bokeljska. Nadalje Hvarsku, spojnu ulicu P. Hektorovića – Liechtensteinov put, Put žrtava s Dakse, Ulicu II Dalmatinske brigade, Baltazara Bogošića (u sezoni A), Trogirsku (u sezoni C)

 

ZONU C, koja obuhvaća:

Don Iva Bjelokosića (van sezone D), F. Supila (od Viktorije do Orsule – van sezone D), I. Dulčića, S. S. Kranjčevića  u sezoni B), Volantinu, Liechtensteinov put (od naselja Gorica do kraja), Od Bosanke (iznad P. Krešimira IV), Od Srđa, J. Pupačića, Zrinsko-Frankopansku (do Zagrebačke),  Cavtatsku  iznad P. Krešimira IV), Šipčine, Janjinsku, P. Zoranića, Trogirsku, A. Bošković.

 

ZONU D, koja obuhvaća:

Sve ostale javne prometne površine koje nisu obuhvaćene zonama  A, B i C, a nalaze se na području od Orsule do Kantafiga.

 

ZONU E, koja obuhvaća:

Naselja Mokošica (Nova i Stara), naselja u Rijeci dubrovačkoj, Zaton, Orašac, Trsteno i Brsečine.

 

ZONU F, koja obuhvaća:

Naselja Koločep, Lopud, Suđurađ, Luka Šipanska, Gromača, Kliševo, Mrčevo, Mravinjac, Riđica, Ljubač, Dubravica, Osojnik i Bosanka.

 

Ručno pometanje i strojno čišćenje javnih površina

 

Članak 5.

 

Ručno pometanje i strojno čišćenje javnih površina na području Grada Dubrovnika obavlja se prema slijedećoj dinamici:

 

                 U sezoni ( 15.04.-31.10.2017.)                Izvan sezone

_____________________________________________________________________

                            Pometanje                                  Pometanje

 ZONA                ručno/strojno                              ručno/strojno

_____________________________________________________________________

                Svaki dan uz obvezno                              svaki radni dan s tim da i poslije

  A            poslijepodnevno dežurstvo                      podne radi 5 čistača i nadzor, a

                od 10 čistača plus nadzor                         nedjeljom i blagdanima 5 čistača

                                                                                  i nadzor cijeli dan

_____________________________________________________________________

  B            tri puta tjedno                                          tri puta tjedno

_____________________________________________________________________

  C            dva puta tjedno                                        jednom tjedno

_____________________________________________________________________

  D            jednom tjedno                                          jednom tjedno

_____________________________________________________________________

  E            svaki dan osim nedjelje                           svaki dan osim nedjelje sa 5

                 sa 7 radnika, a nedjeljom                         radnika s tim da isti obavljaju 

                sa 4 radnika                                              ostale komunalne poslove

_____________________________________________________________________

  F           svaki dan sa sedam radnika                       svaki radni dan sa 4 radnika

               koji obavljaju sve potrebne                       s tim da isti obavljaju sve

               komunalne poslove                                   ostale komunalne poslove 

 

Pometanje javnih površina obuhvaća i pometanje odlagališta kućnog otpada kao i pometanje autobusnih postaja. Autobusne postaje na cesti D-8 i Županijskim cestama metu se jednom tjedno.

 

Ručno i strojno pranje javnih površina

 

Članak 6.

 

Javno prometne površine unutar gradskih zidina peru se ručno i to: Uz Jezuite, Bunićeva poljana, Poljana M. Držića, Pred Dvorom, Luža, Zeljarica, Placa, sve ulice sjeverno od Place do ulice Prijeko i Ulice od Puča uključivši i njih, R. Boškovića (cijela), Zlatarska, Peline (od Zlatarske do Boškovićeve), sve ulice južno od Place do početka stuba, Široka, Poljana P. Miličevića i Između vrata od Pila.

 

Naznačene ulice peru se:

     u sezoni ( od 15. travnja do 31.listopada 2017.) svaki dan: Placa, Poljana P. Miličevića, Luža, Pred Dvorom, Poljana M. Držića, Svetog Dominika, a ulice sjeverno i južno od Place naizmjenično svakog drugog dana.

     u izvan sezonskom razdoblju javno prometne površine peru se pred blagdane i po potrebi, i uoči feste Svetog Vlaha, a po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalne djelatnosti Grada Dubrovnika.

 

Ostale javno prometne površine Grada Dubrovnika peru se ručno ili auto cisternom, prema potrebi, a po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo Grada Dubrovnika.

 

Strojno pranje ( peračicom ) javno prometnih površina unutar gradskih zidina provodi se na slijedećim površinama: Svetog Dominika, Placa, ulaz sa Pila, a na ostalom gradskom području na slijedećim površinama: Pile, Brsalje i Šetalište kralja Zvonimira.

 

 

Članak 7.

 

Za radove iz članka 4., 5. i 6. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Čistoća javnih površina.

 

Obavljanje:------------------------------------------------- Čistoća d.o.o. - Dubrovnik.

Procjena troškova :-------------------------------------- 10.000.000,00 kuna.

 

 

IV. ODRŽAVANJE JAVNIH POVRŠINA

 

Članak 8.

 

Održavanje javnih površina posebno se odnosi na održavanje javnih zelenih površina, pješačkih staza, pješačkih zona, parkova.

 

Održavanje zelenih javnih površina

 

Osnovno održavanje zelenih javnih površina obavlja se na cijelom području Grada Dubrovnika, koje se dijeli na zone ( A, B, C, D i E ) prema potrebnom intenzitetu održavanja.

 

Ova djelatnost obavlja se po pravilima struke, tako da zelenilo udovoljava funkcijskim i estetskim kriterijima.

 

ZONA A obuhvaća:

 

-          Park na Pločama

-          Park pod mostom na Pločama

-          Park u Posatu – u Pilama

-          Skverovi Pile – Iza Grada

-          Park uz Posat

-          Zelena površina u Zagrebačkoj ulici – iznad Vatrogasaca

-          Zelenilo na Buži

-          Park Gradac

-          Zelena površina ispred groblja “Boninovo”

-          Zelenilo uz Splitski put ( ispod groblja ) i zapadno od mosta do FINE

-          Skverovi kod Doma zdravlja

-          Park Bad Homburg

-          Skverovi na križanju  ulica V. Nazora i Puta od Republike

-          Zelenilo uz Put dr. Ante Starčevića

-          Zelene površine u Vukovarskoj ulici -  kod bivše vojarne

-          Vukovarska ulica – novi otoci

-          Park na križanju Vukovarske i Ulice dr. Ante Starčevića

-          Nova šetnica između Atlant centra i zgrade Grawe

-          Skverovi na raskrižju semafori – Lapad stanica

-          Skverovi u Novoj ulici kod hotela Stadion

-          Park na Obali Nikole Tesle

-          Skverovi na Obali Nikole Tesle

-          Skverovi oko parka u Gružu

-          Park Luja Šoletića

-          Zeleni pojas Kantafig – hotel “Petka”

-          Skverovi na Solskoj bazi

-          Drvored česvina na Obali pape Ivana Pavla ll

-          Zelenilo ispred crkve u Gružu

-          Park kod Orsana na Batali

-          Skverovi – raskrižje Ilijina glavica,spoj A. Hebranga i Vladimira Nazora i zelenilo uz Ulicu Vladimira Nazora do Vodovoda

-          Zelene površine u Čokolinu

-          Zelene površine u blizini Pomorskog fakulteta

-          Zelenilo na Putu I. Vojnovića

-          Zelenilo uz Ulicu kralja Tomislava

-          Zelena površina oko parkirališta u Ulici Ivana Meštrovića

-          Zelenilo uz Ulicu M. Bratoša – Orsan – Gradski kotar – pošta Lapad

-          Zelene površine na Šetalištu kralja Zvonimira – od pošte do uvale Lapad

-          Zelenilo na križanju Ulice kralja Tomislava i Kardinala Stepinca

-          Skverovi na Putu Ćira Carića

-          Park na Putu Marka Marojice

-          Zelene površine kod igrališta u Hladnici       

-          Zelenilo na spoju P. Bakića i D-8 – Petlja

-          Park u Pejtonu

 

Zona  B

 

-          Zelena površina oko zgrade „Pentagon“

-          Zelenilo u Ulici D. Alghieri

-          Bogišićev park

-          Zelenilo uz Ulicu žrtava s Dakse

-          Zelenilo uz Put Mata Vodopića

-          Zelena površina uz novu šetnicu u Solitudu

-          Zelena površina uz Ulicu Josipa Kosora – drvored ljutih naranača

-          Zelenilo kod GK Lapad

-          Zelena površina u Ulici Petra Zoranića

-          Zelene površine uz Riječku ulicu

-          Park u Ulici Padre Perice

-          Zelene površine oko parkirališta u Ulici Stjepana Cvijića

-          Zelena površina u Sinjskoj ulici

-          Zelene površine oko igrališta na Montovjerni

-          Zelena površina uz magistralu na Nuncijati

 

Zona  C

 

-     Zelenilo iznad kupališta Ploče

-          Park pod Lovrijencem

-          Park ispod Boninova

-          Zelenilo ispred Domouprave

-          Zelena površina kod stambenog niza „Mihajlo“

-          Zeleni otoci sa živicom i oleandrima uz Ulicu od Batale do semafora Lapad

-          Zelenilo uz Ulicu Ivana Zajca – od benzinske pumpe do Orsana

-          Površina Pile-usjek uz Posat (bivša meteorološka stanica )

 

Zona  D

 

-          Zelene površine u Komolcu

-          Zelena površina na križanju Ulice F. Supila i Ulice Vlaha Bukovca

-          Trg oružja

-          Zeleni pojas oko Minčete

-          Zelene površine u Ulici Andrije Hebranga

-          Park u Ulici od Gale

-          Javne zelene površine u naselju „Gorica  l „

-          Javne zelene površine u naselju „Gorica  lI „

-          Zelene površine  iznad Sportske dvorane – padina od nogostupa do Ulice Iva Vojnovića

-          Zelene površine uz Liechtensteinov put

-     Zelene površine između magistrale i Vinogradarske ulice

-     Zelene površine između Vinogradarske ulice i Ulice od izvora

-     Zelene površine između magistrale i Ulice Bartola Kašića

-     Zelene površine između Ulice Bartola Kašića i Ulice od izvora

-     Zelene površine između Ulice od izvora i Ulice Marina Kneževića

-     Zelene površine između Ulice Marina Kneževića i Ulice između dolaca

-          Zelena površina kod spomenika u Staroj Mokošici

-          Zelena površina kod spomenika na Osojniku

-          Vidikovac – Belvedere

-          Postaje Križnog puta na Srđu

 

Zona   E

 

-          Zelene površine oko spomenika na otoku Daksi

-          Javne zelene površine na otoku Lopudu

-          Javne zelene površine na otoku Šipanu – Luka Šipanska

-          Javne zelene površine na otoku Šipanu – Suđurađ

-          Javne zelene površine na otoku Koločepu

-          Javne zelene površine u Velikom i Malom Zatonu

-          Javne zelene površine u Orašcu

-          Javne zelene površine u Trstenom

-          Javne zelene površine u Dubravici

-          Javne zelene površine u Brsečinama

-          Javne zelene površine na Gromači

-          Javne zelene površine u Ljubaču

-          Javne zelene površine na Kliševu

-          Javne zelene površine u Mrčevu

-          Javne zelene površine u Riđici

-          Javne zelene površine na Bosanki

-          Javne zelene površine u Petrovu selu i

-          Ostale javne zelene površine na gradskom i širem gradskom području

po nalogu ovlaštene osobe.

 

Čišćenje javnih zelenih površina obavlja se :

 

-  u zoni  A     svakim radnim danom

-  u zoni  B     tri puta tjedno

-  u zoni  C     dva puta tjedno

-  u zoni  D     jednom tjedno

-  u zoni  E     Elafiti i Zaton jednom godišnje, a ostale po nalogu.      

         

Osnovno održavanje razumijeva osobito:

-          čišćenje parkova i drugih javnih zelenih površina (od komunalnog otpada, lišća i ekskremenata kućnih ljubimaca),  staza i košarica, te odvoz ostataka na odlagalište

-          orezivanje i čišćenje nasada,

-          proljetno okopavanje nasada,

-          prihranjivanje nasada,

-          okopavanje – plijevljenje nasada,

-          zalijevanje nasada,

-          tretiranje nasada zaštitnim  sredstvima,

-          skidanje štetnika,

-          košnja travnjaka,

-          obnavljanje i popunu nasada,

-          sezonsku sadnju cvijeća,

-          orezivanje zelenila u profilu prometnica,

-          održavanje staza i puteljaka u parkovima,

-          čišćenje košarica za otpatke u sastavu javnih zelenih površina,

-          čišćenje vodnjaka i fontana na javnim zelenim površinama,

-          održavanje sistema za automatsko navodnjavanje na javnim zelenim površinama,

-          suzbijanje bolesti palmine pipe

-          zbrinjavanje zelenog otpada

-          i nadzor nad javnim površinama.   

 

 

Članak 9.

 

Orezivanje i čišćenje nasada, živica i trajnica obavlja se dva puta u godini uz poštivanje pravila struke, sklada i estetike.

Orezivanje i čišćenje gustog sklopa grmlja koje zahtijeva radikalniju rezidbu nasada gdje dominira grmlje, mješovitog nasada drveća i naraslog grmlja, te starijeg drveća s rijetkim prirastom obavlja se jednom u godini uz poštivanje pravila struke.

Proljetno okopavanje nasada s prihranjivanjem ( mineralnim ili prirodnim gnojivom ) obavlja se jednom u godini.

 

Okopavanje nasada ovisi o vrsti nasada na pojedinoj zelenoj površini i obavlja se prema potrebi.

 

Nasadi se zalijevaju prema potrebi, a najmanje u takvom opsegu koji sprječava njihovo propadanje. Učestalost zalijevanja ovisi o vrsti nasada i količini oborina tijekom godine.

 

Nasadi se tretiraju više puta u godini zaštitnim sredstvima za suzbijanje biljnih bolesti, štetnika (nametnika) i korova.

Skidanje  štetnika ( borova prelca i dr.) obavlja se mehanički ili ručno jednom u godini.

 

Travnjaci se kose po potrebi, što ovisi o klimatskim prilikama tijekom godine.

Sezonska sadnja cvijeća obavlja se dva puta u godini ( u proljeće i jesen ).

Zamjena, obnova i popuna nasada odgovarajućim biljnim fondom obavlja se po potrebi i Ugovoru, a iznimno po nalogu nadležnog Upravnog odjela za komunalne djelatnosti Grada Dubrovnika.

 

Članak 10.

 

Dodatno održavanje javnih površina obuhvaća: održavanje staza i puteljaka u parkovima tako da se najkasnije do početka sezone izvrši nasipanje i zbijanje po potrebi, zatim održavanje i bojenje ograda, rukohvata i vrtnih vrata, popravak i bojenje klupa za odmor.

 

 

Članak 11.

 

Za radove iz članka 8., 9., i 10. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Javne zelene površine i to kako slijedi:

 

Obavljanje:-------------------------------------------------- Vrtlar d.o.o.

Procjena troškova:----------------------------- 10.000.000,00 kuna.

 

 

V. ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA

 

Članak 12.

 

Održavanje nerazvrstanih cesta znači održavanje površina kojima se koristi za promet po bilo kojoj osnovi i koje su pristupačne većem broju korisnika, a nisu razvrstane ceste prema posebnim propisima, te gospodarenje cestovnim zemljištem uz nerazvrstane ceste.

 

1. Održavanje nerazvrstanih cesta s opremom

 

Članak 13.

 

Održavanje nerazvrstanih cesta obuhvaća:

     održavanje opreme ( rampe, ograde, stupići) i prometne signalizacije na nerazvrstanim cestama,

     nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta,

     održavanje kolnika,

     održavanje rubnjaka i staza,

     održavanje površina koje služe za promet po bilo kojoj osnovi i pristupačne su većem broju korisnika i

     održavanje nogostupa na razvrstanim i nerazvrstanim cestama.

 

 

2. Održavanje opreme i prometne signalizacije na nerazvrstanim cestama

 

Članak 14.

 

Oprema i prometna signalizacija na nerazvrstanim cestama održava se na slijedeći način:

     oštećene odbojne i druge ograde i stupiće na prometnicama treba popraviti najkasnije tri dana od dana nastanka oštećenja,

     odbojne i druge ograde treba redovito ličiti i održavati urednim,

     oznake na kolniku (vodoravna prometna signalizacija) obnavljaju se najmanje jednom u godini i to najkasnije do kraja mjeseca svibnja,

     oznake na kolnicima u raskrižjima na kojima su postavljeni semafori i na kolnicima prometnica oko škola, obnavljaju se po potrebi u dogovoru s Upravnim odjelom za promet, stanogradnju i razvojne projekte Grada Dubrovnika i

     okomita prometna signalizacija dopunjuje se prema potrebi.

     održavanje semafora prema ugovoru.

 

3. Nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta

 

Članak 15.

 

Glede nadzora nad stanjem nerazvrstanih cesta, područje Grada Dubrovnika dijeli se na:

ZONU A koja obuhvaća: - naselje Dubrovnik i Novu Mokošicu,

ZONU B koja obuhvaća: - ostala naselja Grada Dubrovnika.

 

Redoviti nadzor nad stanjem nerazvrstanih cesta obavlja se pregledom, i to :

     u ZONI  A,  svakim danom,

     u ZONI  B,  jednom tjedno.

  

Izvanredni nadzor nad svim nerazvrstanim cestama obavlja se odmah, za vrijeme elementarnih nepogoda (jakih pljuskova, vjetrova i sl.) i nakon njihova prestanka.

 

4. Održavanje kolnika

 

Članak 16.

 

Kolnici se održavaju po sljedećim standardima:

         kolnik mora biti očišćen od masnih mrlja, blata, prašine, smeća i drugih otpadnih tvari,

         krupniji otpaci ili predmeti, odroni kamenja ili dijelovi vozila oštećenih u prometnoj nezgodi uklanjaju se s kolnika odmah, a ako ne ugrožavaju sigurnost prometa, onda najkasnije prilikom redovitog pregleda,

         pri pojavi poledice, kolnici se posipaju solju i drugim pogodnim materijalom, osobito na usponima i zavojima, a pri pojavi snijega istog treba ukloniti s kolnika. U takvim okolnostima radovi na čišćenju i posipanju započinju odmah, a prednost imaju nerazvrstane ceste u zoni A,

         udarne rupe na kolniku zatvaraju se u najkraćem roku i to istim materijalom od kojega je napravljena kolnička konstrukcija i

         iznimno, za vrijeme vremenskih nepogoda, rupe se mogu zatvoriti privremeno i drugim materijalom dok traje nepogoda.                                                                                   

 

5. Održavanje rubnjaka i staza

 

Članak 17.

 

Rubnjake i staze (stube) treba stalno održavati, a oštećenja se odmah popravljaju.

6. Održavanje površina koje služe za promet po bilo kojo osnovi i pristupačne su većem  broju   korisnika

 

Članak 18.

 

Održavanje ovih javnih površina obavlja se po standardima koji vrijede i za kolnike.

 

7. Održavanje nogostupa na razvrstanim i nerazvrstanim cestama

 

Članak 19.

 

Nogostupi se održavaju na način kao i kolnici, a oštećenja se popravljaju u rokovima kako je to određeno i za popravak udarnih rupa.

 

Članak 20.

 

Za radove iz članka 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18. i 19. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Organizacija i upravljanje javnim površinama: aktivnost - prometne površine , aktivnost-semafori  i  to kako slijedi:

 

-Prometne površine

za radove redovitog održavanja prometnih površina----------------------- 7.350.000,00 kuna

- semafori -----------------------------------------------------------------------     200.000,00  kuna

- izmještanje komunalnih instalacija ----------------------------------------     450.000,00 kuma

 

 

Obavljanje:-------------------------- odabrani izvoditelji - prema ugovoru.

Procjena troškova:-------------------------------------------------------------- 8.000.000,00 kuna.

 

 

VI. ODRŽAVANJE GROBLJA I KREMATORIJA, TE PRIJEVOZ POKOJNIKA

 

1. Obavljanje pogrebnih usluga

 

Članak 21.

 

Pogrebni poslovi odnose se na preuzimanje,  prijevoz umrle osobe od mjesta smrti do mjesta ukopa ili kremiranja

Obavljanje:……………… Boninovo d.o.o. - Dubrovnik.

Financiranje:……………. iz cijene usluge.

 

2. Groblja u naselju Dubrovnik

 

2.1. Održavanje groblja na Boninovu, na Mihajlu, na Dančama, Domobransko groblje u Gospinom polju, groblje u Pelješkoj ulici, grobnice i spomen obilježja na otoku Daksi i održavanje kapelice sv. Križa na Boninovu.

         

Članak 22.

 

2.2 .Održavanje groblja izvan naselja Dubrovnik

 

Održavanje groblja izvan naselja Dubrovnik obuhvaća groblja u naseljima: Brsečine, Dubravica, Kliševo, Koločep, Lopud, Ljubač, Mokošica, Mravinjac, Riđica, Mrčevo, Orašac, Suđurađ, Luka Šipanska, Štikovica, Zaton Veliki i Zaton Mali.

 

Održavanje sadrži pomoć u održavanju i uređenju zavičajnih groblja uz dogovor i suradnju s mjesnim bratovštinama.

 

Članak 23.

 

Održavanje obuhvaća poslove održavanja prostora i zgrada za obavljanje ispraćaja i pokopa pokojnika i održavanje grobnica u kojima su pokopani posmrtni ostaci značajnih povijesnih osoba.

 

Održavanje groblja obuhvaća održavanje prolaza između grobnica, zelenih površina i  pješačkih staza, komunalnih instalacija, ogradnih i ostalih zidova.

 

2.3. Služba pripravnosti

 

Članak 24.

 

Služba pripravnosti podrazumijeva dežurstvo za područje Grada  Dubrovnika i Županije Dubrovačko neretvanske za preuzimanje umrlih osoba izvan radnog vremena, blagdanima, nedjeljama i neradnim danima u slučajevima prometnih nesreća, samoubojstava, izvanrednih smrti na javnim prometnim površinama, kao i u slučajevima kad je smrt nastupila kao posljedica nekog kaznenog djela ili drugih neprirodnih okolnosti.

 

Članak 25.

 

Za radove iz članka 21,  22., 23. i 24. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Groblja,javne fontane i satovi : aktivnost - groblja na užem području Grada i groblja na širem području Grada i to kako slijedi:

 

Groblja na užem području Grada------------------------ --500.000,00 kuna

Groblja na širem području Grada  --------------------- 400.000,00 kuna.

 

Obavljanje:------------------------------------ Boninovo d.o.o. - Dubrovnik.

 Procjena troškova:---------------------------------------- 900.000,00 kuna.

 

 

VII.  ODRŽAVANJE JAVNE RASVJETE

 

Članak 26.

 

Održavanje javne rasvjete obuhvaća upravljanje, održavanje objekata i uređaja javne rasvjete, uključivši podmirivanje troškova električne energije za rasvjetljivanje javnih površina i javnih cesta koje prolaze kroz naselja i nerazvrstanih cesta.

 

Pod mjesečnom pripravnosti podrazumijeva se obilazak i pregled javne rasvjete u neradne dane odnosno u dane blagdana, a obavlja se na način da se u navedene dane izvrši pregled funkcionalnosti javne rasvjete dežurnim vozilom te u slučaju većeg kvara ili kvara na upravljačkom i zaštitnom dijelu polja javne rasvjete otkloni kvar.

 

1. Održavanje javne rasvjete izvan povijesne gradske jezgre

 

Članak 27.

 

Područje Grada Dubrovnika izvan povijesne gradske jezgre u smislu održavanja po ovom Ugovoru dijeli se na dvije zone i to:

 

-        zonu "A" koja obuhvaća naselja Dubrovnik i Novu Mokošicu osim područja povijesne 

     gradske jezgre;             

     -    zonu "B" koja obuhvaća ostala područja s naseljima i otocima

 

Članak 28.

 

Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se radovi nadzora i održavanje radi osiguranja kontinuirane i nesmetane funkcije rasvjete javnih površina, uključivo funkciju blagdanske dekorativne rasvjete na području izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika.

 

Održavanje javne rasvjete izvan povijesne jezgre Grada Dubrovnika sastoji se od:

    redovnog godišnjeg održavanja,

    mjesečne pripravnosti,

    pojačanog godišnjeg održavanja,

    nabave materijala za održavanje javne rasvjete i

    skladištenja minimalnih zaliha materijala.

 

Članak 29.

 

Pod redovnim godišnjim održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se poslovi otklanjanja kvarova i zamjena istrošenih, neispravnih ili uništenih dijelova:

    rasvjetnih stupova,

    razdjelnika i razdjelnih kutija,

    svjetiljki i rasvjetnih tijela,

    ostalih elektroinstalacijskih elemenata javne rasvjete i

    kontrole rada upravljačkih uređaja.

 

Članak 30.

 

Redovno godišnje održavanje javne rasvjete obavlja se svakog radnog dana u godini, i to u zoni "A"  u vremenu od 14 do 22 sata, a u zoni "B" u vremenu od 8 do 16 sati.

 

Rad službe za prijavu kvara na telefon sa operaterom obavljat će se u vremenu od 8 do 16 sati, a izvan tog vremena prijave preuzima automatska sekretarica, koja je dostupna od 00-24 sata na broju telefona 0800203020 (besplatan broj ).

 

Redoviti pregledi javne rasvjete obavljaju se svakog radnog dana, a jedanput tjedno radnim danom  uz nazočnost ovlaštene osobe za javnu rasvjetu nadležnog Upravnog odjela za komunalne djelatnosti Grada Dubrovnika.

 

Izvanredni pregledi javne rasvjete obavljaju se odmah nakon elementarne nepogode (jakih pljuskova, vjetrova, atmosferskih pražnjenja i slično).

Pojačano održavanje javne rasvjete odnosi se na održavanje koje se obavlja izvan redovitog godišnjeg održavanja, a podrazumijeva radove na rekonstrukciji i manjim proširenjima mreže javne rasvjete, antikorozivnu zaštitu i bojanje elemenata javne rasvjete, radove na izradi blagdanske rasvjete i sl. Radovi na pojačanom održavanju obavljaju se samo uz poseban nalog i  suglasnost ovlaštene osobe.

 

Članak 31.

 

 Kvar na mreži javne rasvjete u zoni A  mora  se otkloniti u roku od 24 sata od uočavanja, odnosno naloga ovlaštene osobe Upravnog odjela za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu i 72 sata od uočenog kvara odnosno naloga ovlaštene osobe u zoni "B". Izuzetak su kvarovi za čije otklanjanje su potrebni građevni radovi, tj.ukoliko se radi o većem kvaru na mreži.

         

Članak 32.

 

Za radove iz članka 27., 28., 29., 30. i 31. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete : aktivnost izvan povijesne jezgre i to kako slijedi:

 

Redovito održavanje javne rasvjete------------------- 3.600.000,00 kuna i

Intelektualne usluge  ---------------------------------       50.000,00 kuna

Kamate po ovrsi HEP  -a ---------------------------    2.625.000,00 kuna

 

 

Obavljanje:--------------------------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova obavljanja:---------------------- -3.650.000,00 kuna.

Kamate po ovrsi HEP-a………………………… 2.625.000,00 kuna.

UKUPNO:------------------------------------------------6.275.000,00 kuna

 

2. Održavanje javne rasvjete na području povijesne gradske jezgre

 

Članak 33.

 

Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se radovi nadzora i održavanja radi osiguranja kontinuirane i nesmetane funkcije rasvjete javnih površina, uključivo funkcije dekorativne rasvjete zidina i blagdanske dekorativne rasvjete na području povijesne jezgre Grada Dubrovnika, a koja obuhvaća područje unutar zidina, tvrđave, mostove,  Lazarete, te ulice Uz Posat i Dante Alighieria.

 

Održavanje javne rasvjete na području povijesne gradske jezgre Grada Dubrovnika sastoji se od:

    redovnog godišnjeg održavanja,

    mjesečne pripravnosti,

    pojačanog godišnjeg održavanja i

    nabave materijala za održavanje javne rasvjete.

    skladištenja dekorativnih blagdanskih elemenata, te minimalnih zaliha materijala.

 

Članak 34.

 

Pod redovnim godišnjim održavanjem javne rasvjete podrazumijevaju se poslovi otklanjanja kvarova i zamjena istrošenih, neispravnih ili uništenih dijelova:

    rasvjetnih stupova,

    razdjelnika i razdjelnih kutija,

    svjetiljki i rasvjetnih tijela,

    ostalih elektroinstalacijskih elemenata javne rasvjete i

    kontrole rada upravljačkih uređaja

 

Članak 35.

 

Redovito godišnje održavanje javne rasvjete obavlja se svakog radnog dana u godini.

Redoviti pregledi javne rasvjete obavljaju se svakog radnog dana, a uz nazočnost ovlaštene osobe iz članka 30. jedanput tjedno.

 

Izvanredni pregledi javne rasvjete obavljaju se odmah nakon elementarne nepogode (jakih pljuskova, vjetrova, atmosferskih pražnjenja i slično).

 

Članak 36.

 

Nastali kvar mora se otkloniti  u roku od 24 sata od uočavanja istog ukoliko se  ne radi o većem kvaru na mreži.

 

Pojačano održavanje javne rasvjete odnosi se na održavanje koje se obavlja izvan redovitog godišnjeg održavanja, a podrazumijeva radove na rekonstrukciji i manjim proširenjima mreže javne rasvjete, antikorozivnu zaštitu i bojanje elemenata javne rasvjete, radove na izradi blagdanske rasvjete i sl. Radovi na pojačanom održavanju obavljaju se samo uz poseban nalog  ovlaštene osobe.

 

Članak 37.

 

Za radove iz članka 33., 34., 35. i 36. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa : Održavanje javne rasvjete : aktivnost povijesna jezgra i to kako slijedi:

 

Redovito održavanje javne rasvjete ---------------- 800.000,00 kuna

Obavljanje:--------------------------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova:----------------------------------------- 800.000,00 kuna.

 

3. Blagdanska rasvjeta

 

Članak 38.

 

Pod blagdanskom rasvjetom podrazumijeva se nabava dekorativnih rasvjetnih tijela, te poslovi otklanjanja kvarova i zamjena istrošenih, neispravnih ili uništenih dijelova.

 

Za radove iz članka 38. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa : Održavanje javne rasvjete : aktivnost blagdanska rasvjeta i to kako slijedi:

 

-nabava materijala…………………250.000,00 kuna

- održavanje ………………………200.000,00 kuna

 

Obavljanje:--------------------------- odabrani izvoditelj - prema ugovoru.

Procjena troškova:----------------------------------------- 450.000,00 kuna.

 

4. Javna rasvjeta - trošak električne energije

                                                          

Članak 39.

 

Pod troškom električne energije podrazumijevaju se troškovi za električnu energiju utrošenu na sustavu javne rasvjete na području Grada Dubrovnika.

 

Za troškove iz članka 39. planirana su sredstva u proračunu Grada  Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete : aktivnost Grad Dubrovnik javna rasvjeta - trošak električne energije i to kako slijedi:

 

Troškovi za električnu energiju  --------------------- 4.000.000,00 kuna.

 

Obavljanje:------------------------ odabrani isporučitelj - prema ugovoru.

Procjena troškova:--------------------------------------- 4.000.000,00 kuna.

 

Članak 40.

 

REKAPITULACIJA RASHODA

___________________________________________________________________________

 

          OPIS RADOVA                                                    2017.                  

___________________________________________________________________________

1.       Odvodnja atmosferskih voda                             1.300.000,00

2.       Održavanje čistoće u dijelu koji se

          odnosi na čišćenje javnih površina                   10.000.000,00

3.       Održavanje zelenih javnih površina                 10.000.000,00

4.       Održavanje nerazvrstanih cesta                          8.000.000,00

5.       Održavanje groblja i krematorija                           900.000,00          

6.       Održavanje javne rasvjete                                11.525.000,00

          SVEUKUPNO:                                               41.725.000,00  kuna           

 

 

VIII.  IZVORI FINANCIRANJA

 

Članak 41

 

Financiranje radova iz članaka 3. do 39. u 2017. godini vršit će se iz slijedećih izvora:

 

1. Komunalna naknada .........................................................   32.916.700,00 kuna

2. Naknada za uporabu pomorskog dobra .................................   780.000,00 kuna

3.Ostali prihodi za posebne namjene-Hr.vode .........................    250.000,00 kuna

4.Boravišna pristojba ...............................................................    300.000,00 kuna

5.Opći prihodi i primici ............................................................ 7.478.300,00 kuna

 

                                                                                        

IX.  PROVEDBA PROGRAMA

 

Članak 42.

 

Vrijednost pojedinih radova iz ovog Programa utvrđena je na temelju potreba i prosječnih cijena takvih radova iz ranijih godina.

 

Članak 43.

 

Nalogodavatelj za realizaciju Programa je gradonačelnik Grada Dubrovnika.

Detaljan raspored sredstava po radovima i pojedinim namjenama unutar kalendarske godine odredit će gradonačelnik Grada Dubrovnika, uz usuglašavanje sa nadležnim komunalnim poduzećima i pravnim osobama koje obavljaju komunalne djelatnosti na temelju javnog natječaja.

 

Članak 44.

 

Gradonačelnik Grada Dubrovnika dužan je do kraja ožujka svake godine podnijeti Gradskom vijeću Grada Dubrovnika izviješće o izvršenju Programa za prethodnu kalendarsku godinu.

 

 

 X.  ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 45.

 

Ovaj program stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i provodit će se tijekom 2017. godine.

 

KLASA: 363-01/17-09/05

URBROJ: 2117/01-09-17-11

Dubrovnik, 30. lipnja 2017.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:­                                                                                               

mr. sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------