Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 14 - 30. lipnja 2017.Objavljeno: 07.07.17.

54. Odluka o kriterijima i mjerilima za financiranje rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i rashoda za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u osnovnim školama na području Grada Dubrovnika u 2017. godini

Na temelju točke VII. Odluke o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog školstva u 2017. godini („Narodne novine“, broj 14/17) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst i 9/15), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 2. sjednici, održanoj 30. lipnja 2017., donijelo je

 

 

O D L U K U

o kriterijima i mjerilima za financiranje rashoda za nabavu proizvedene

dugotrajne imovine i rashode za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini

u osnovnim školama na području Grada Dubrovnika u 2017. godini

 

 

 

OPĆE ODREDBE

 

Članak 1.

 

Ovom Odlukom utvrđuju se sredstva za financiranje rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i rashoda za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini u osnovnim školama na Grada Dubrovnika koja se osiguravanju u Proračunu Grada Dubrovnika za 2017. godinu, te se utvrđuju kriteriji i mjerila za priznavanje gore spomenutih troškova.

 

 

Članak 2.

 

U Proračunu Grada Dubrovnika koji je preuzeo financiranje dijela javnih potreba u osnovnom školstvu osiguravaju se sredstva za:

     materijalne i financijske rashode osnovnih škola,

     rashode za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja osnovnih škola,

     rashode za izgradnju, dogradnju i rekonstrukciju školskog prostora te opremanje školskih ustanova prema standardima i normativima koje propisuje ministar, a u skladu s državnim pedagoškim standardima,

     prijevoz učenika osnovnih škola,

     rashode za projekte širih javnih potreba i izvannastavnih aktivnosti (produženi boravak, stručno-razvojne službe, rano učenje informatike, asistent u nastavi itd.)

 

 

Članak 3.

 

Sredstva za kapitalne projekte u osnovnim školama Grada Dubrovnika, kojima se Odlukom Vlade Republike Hrvatske osigurava minimalni financijski standard, iznose 1.157.915,00 kuna.

 

 

DEFINIRANJE POJMOVA

 

Članak 4.

 

Kapitalni projekt je zaokruženo dugotrajno ulaganje u izgradnju, rekonstrukciju, adaptaciju i opremanje škole. On predstavlja logičan slijed financiranja nabave zemljišta, projekata, izvođenje radova, opremanja i stručnog nadzora do puštanja građevine u uporabu. Kapitalni projekt može se izvoditi u fazama po pojedinim vrstama radova, ali uvijek treba definirati krajnji cilj (građevina ili oprema u funkciji).

 

 

VRSTE TROŠKOVA, KRITERIJI I MJERILA

 

Članak 5.

 

Troškovi koji su predmet ove Odluke obuhvaćaju troškove ulaganja u dugotrajnu imovinu, a koji se sastoje od:

     troškova kupnje zemljišta

     troškova projektiranja

     troškova stručnog nadzora

     troškova građenja

     troškova opremanja i

     ostalih troškova.

 

Kriterij i mjerilo za financiranje troškova koji se odnose na izgradnju i opremanje novih građevina kao i nadogradnju, rekonstrukciju i opremanje postojećih građevina  je prosječna godišnja cijena po učeniku koja se temelji na stvarnom trošku ulaganja u osnovne škole sukladno financijskom planu za tekuću godinu. 

 

 

PLANIRANJE KAPITALNIH IZDATAKA

 

Članak 6.

 

Opseg i visina kapitalnih ulaganja utvrđuje se u skladu sa stvarnim tehničkim stanjem (vijek trajanja), potrebnim adaptacijama, rekonstrukcijama i zamjenama u cilju poboljšanja uvjeta korištenja ili udovoljavanjima promijenjenim zakonskim i tehničkim propisima zgrada, opreme, nastavnih sredstava i pomagala.

 

Ovogodišnji iznos decentraliziranih sredstava utrošit će se za nabavu opreme u osnovnim školama Grada Dubrovnika, za početak realizacije projekta energetske obnove u OŠ Lapad te za nekoliko manjih zahvata u OŠ Antuna Masle kao što su izrada novih mrežnih instalacija za školu, obnova prilaznog puta školi te adaptaciju sanitarija i hodnika u PŠ Zaton.

 

 

Članak 7.

 

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

KLASA: 602-01/17-02/08

URBROJ: 2117/01-09-17-3

Dubrovnik, 30. lipnja 2017.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:­                                                                                               

mr. sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------