Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 1. - 29. siječnja 2021.Objavljeno: 29.01.21.

20. Ugovor o financiranju uređenja građevinskoga zemljišta za izradbu izmjena i dopuna Urbanističkog plana uređenja Babin kuk u sklopu jedinstvenog postupka izrade izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika, Generalnog urbanističkog plana Grada Dubrovnika i Urbanističkog plana uređenja Babin kuk,

GRAD DUBROVNIK, Pred Dvorom 1, Dubrovnik, OIB: 21712494719, zastupan po gradonačelniku Matu Frankoviću  (u daljnjem tekstu: Naručitelj)

 

 i

 

Valamar Riviera d.d., Poreč, Stancija Kaligari 1, OIB: 36201212847, zastupano po predsjedniku Uprave Željku Kukurinu i direktoru regije Dubrovnik - Dalmacija Tomislavu Dumančiću (u daljnjem tekstu: Osiguravatelj sredstava)

 

sklopili su

 

UGOVOR

 O FINANCIRANJU UREĐENJA GRAĐEVINSKOGA ZEMLJIŠTA

ZA IZRADBU IZMJENA I DOPUNA URBANISTIČKOG PLANA UREĐENJA BABIN KUK U SKLOPU JEDINSTVENOG POSTUPKA IZRADE IZMJENA I DOPUNA PROSTORNOG PLANA UREĐENJA GRADA DUBROVNIKA, GENERALNOG URBANISTIČKOG PLANA GRADA DUBROVNIKA I URBANISTIČKOG PLANA UREĐENJA BABIN KUK

 

 

Članak 1.

 

Ovim Ugovorom ugovorne strane uređuju međusobne odnose u svezi s financiranjem uređenja građevinskoga zemljišta u dijelu izradbe izmjena i dopuna Urbanističkog plana uređenja Babin kuk (u daljnjem tekstu: Plan) u sklopu jedinstvenog postupka izrade izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika, Generalnog urbanističkog plana Grada Dubrovnika i Urbanističkog plana uređenja Babin kuk, sukladno članku 63. i 167. Zakona o prostornom uređenju („Narodne novine“, broj 153/13, 65/17, 114/18, 39/19 i 98/19 - u daljnjem tekstu: Zakon) i zaključku gradonačelnika Grada Dubrovnika KLASA: 350-02/20-01/03 URBROJ: 2117/01-01-20-04 od 31. kolovoza 2020.

 

 

Članak 2.

 

Ugovorne strane utvrđuju:

       da je Osiguravatelj sredstava dana 27. lipnja 2016. dostavio inicijativu za pokretanje postupka izmjena i dopuna Plana te  05. veljače 2020. dopunu predmetne inicijative u sklopu koje je izrazio spremnost snositi dio troškova potrebnih za izradu izmjena i dopuna Plana i svih potrebnih podloga;  

       da je gradonačelnik Grada Dubrovnika, Zaključkom KLASA: 350-02/20-01/03 URBROJ: 2117/01-01-20-04 od 31. kolovoza 2020. prihvatio inicijativu Osiguravatelja sredstava za pokretanje i financiranje postupak izrade izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika, Generalnog urbanističkog plana Grada Dubrovnika i Urbanističkog plana uređenja Babin kuk kao i popratne dokumentacije potrebne za izradu istog;

       da je Naručitelj planirao u Proračunu Grada Dubrovnika za 2020. sredstva za izradu Krajobrazne studije kao podloge za izradu Plana u iznosu od 150.000,00 kn te u Proračunu 2021. i projekcijama za 2022. i 2023. sredstva za izradu Plana u iznosu od 250.000,00 kn;

       da je u prijedlog Plana nabave Grada Dubrovnika za 2021. uvrštena izrada predmetnog jedinstvenog postupka izrade Plana u iznosu od 199.000,00 kn + PDV;

       da je Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša tijekom izrade nacrta prijedloga Odluke o izradi Plana utvrdio potrebu izrade Krajobrazne studije kao stručne podloge;

       da je Grad Dubrovnik, temeljem Pravilnika o jednostavnoj nabavi („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj: 19/17 i 8/18) proveo postupak jednostavne nabave za izradu Krajobrazne studije, Ev. broj nabave: 07-25/20JN temeljem kojeg je gradonačelnik Grada Dubrovnika, Zaključkom o odabiru ponude KLASA: 406-01/20-02/111, URBROJ: 2117/01-01-20-6 od 14. rujna 2020. odabrao ponudu zajednice izvršitelja: Zelena infrastruktura d.o.o., Fallerovo šetalište 22 iz Zagreba (vodeći član) i Sveučilište u Zagrebu, Agronomski fakultet, Svetošimunska cesta 25 iz Zagreba;

       da su Naručitelj i Izrađivač (Zajednica izvršitelja) 21. listopada 2020. sklopili ugovor o izradbi Krajobrazne podloge kao podloge za izmjene i dopune Plana KLASA: 406-01/20-02/111 URBROJ: 2117/01-01-20-7 u iznosu od 119.500,00 kn, odnosno 149.375,00 kn s PDV-om od 25%.

 

Članak 3.

 

Nositelj izrade Plana je Upravni odjel za urbanizam, prostorno uređenje i zaštitu okoliša, Pred dvorom 1, Dubrovnik.

 

Koordinator izrade Plana ispred Nositelja izrade Plana je Ina Raguž, d.i.a.

 

Naručitelj se obvezuje donijeti Plan na način propisan Zakonom i važećim podzakonskim aktima.

 

Članak 4.

 

Osiguravatelj sredstava obvezuje se aktivno sudjelovati u izradbi i donošenju Plana iznošenjem i obrazlaganjem svojih programa Naručitelju i Nositelju izrade Plana.

 

Članak 5.

 

Naručitelj ne preuzima nikakve obveze u odnosu na Osiguravatelja sredstava u pogledu konačnih rješenja namjene i uvjeta izgradnje koji će biti definirani Planom, već će ponajprije voditi računa da se Planom optimalno osigura poštivanje načela prostornoga uređenja propisanih Zakonom.

 

Članak 6.

 

Osiguravatelj sredstava obvezuje se bespovratno financirati troškove izradbe Krajobrazne studije u iznosu od 149.375,00 kn te dio troška izrade izmjena i dopuna UPU-a Babin kuk čiji točan iznos će se utvrditi nakon provedenog postupka javne nabave za nabavu usluga izrade jedinstvenog postupka izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika, Generalnog urbanističkog plana Grada Dubrovnika i Urbanističkog plana uređenja Babin kuk koji će se provesti nakon usvajanja Odluke o izradi navedene prostorno-planske dokumentacije na Gradskom vijeću Grada Dubrovnika, o čemu će se sklopiti dodatak ovom Ugovoru čiji će sastavni dio biti i Ugovor potpisan između Naručitelja i Izrađivača Plana.

 

Osiguravatelj sredstava se kao sredstvo osiguranja plaćanja svih iznosa iz stavka 1. ovoga članka obvezuje dostaviti zadužnicu na iznos od 150.000,00 kn ovjerenu od javnog bilježnika u roku od 8 dana od dana stupanja na snagu ovog Ugovora.

Članak 7.

 

Naručitelj se obvezuje u roku od 8 dana od dana primitka računa od strane Izrađivača, ovjeriti račun i izdati nalog za uplatu Osiguravatelju sredstava.

 

Osiguravatelj sredstava obvezuje se u roku od 15 dana od dana primitka naloga za uplatu ugovoreni iznos uplatiti na račun Naručitelja.

 

Članak 8.

 

Naručitelj i Osiguravatelj sredstava u okviru preuzetih obveza po ovom ugovoru izvodit će radnje sukladno dinamici ugovora između Grada Dubrovnika i Izrađivača Plana te sukladno Zakonu i drugim pozitivnim propisima i pravilima struke i obostrano se zalagati za donošenje Plana poštujući zakonske rokove.

 

Ugovorne strane su suglasne da će se rokovi izrade i donošenja Plana u sklopu jedinstvenog postupka izrade izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika, Generalnog urbanističkog plana Grada Dubrovnika i Urbanističkog plana uređenja Babin kuk definirati Odlukom o izradi i dodatkom ovog Ugovora te da je okvirni rok za izradu i donošenje Plana 15 mjeseci od dana stupanja na snagu Odluke o izradi.

 

U slučaju da uslijed objektivnih okolnosti budu produženi rokovi za izradu i donošenje Plana utvrđeni Odlukom o izradi Plana i Ugovorom o izradi Plana, ugovorne strane su suglasne da se rokovi računaju prema novonastalim okolnostima, bez potrebe izmjene ovog Ugovora.

       

Članak 9.

 

Sklapanjem ovog ugovora Naručitelj, osim obveze izrade Plana sukladno ovom Ugovoru, ne preuzima obvezu uređenja građevinskog zemljišta u obuhvatu Plana, kao ni obvezu priključenja na komunalnu infrastrukturu.

 

Članak 10.

 

Naručitelj ne snosi materijalnu odgovornost prema Osiguravatelju sredstava ako Gradsko vijeće Grada Dubrovnika ne donese Odluku o donošenju Plana ili je ne donese u roku utvrđenom Odlukom o izradi Plana.

 

Članak 11.

 

Sve sporove nastale temeljem ovoga Ugovora ugovorne će strane rješavati sporazumno, u protivnom ugovaraju mjesnu nadležnost stvarno nadležnog suda u Dubrovniku.

 

Na sve ostale odnose, koji nisu predviđeni ovim Ugovorom, primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima.

 

Članak 12.

 

Obzirom da se ovaj ugovor sklapa u vrijeme izvanrednih okolnosti izazvanih pandemijom COVID-19 čije trajanje i posljedice nije moguće predvidjeti Ugovorne strane su suglasne kako Naručitelj i Osiguravatelj sredstava mogu sve dok traje pandemija inicirati sklapanje aneksa ovog ugovora kojim će se revidirati prava i obveze ugovornih strana.

 

Članak 13.

 

Ovaj Ugovor stupa na snagu danom potpisa obiju ugovornih strana.

 

Članak 14.

 

Ovaj Ugovor sačinjen je u četiri (4) istovjetna primjerka, od kojih dva (2) zadržava Grad Dubrovnik, a dva (2) primjerka zadržava Osiguravatelj sredstava.

 

KLASA: 350-02/20-01/03

URBROJ: 2117/01-01-20-07                                              

Dubrovnik, 24. prosinca 2020.                

 

Naručitelj:                                                                             

Gradonačelnik:

Mato Franković, v. r.

---------------------------

                                  

Osiguravatelj sredstava:

Predsjednik Uprave                                                                      

Željko Kukurin, v. r.

 

Direktor regije Dubrovnik - Dalmacija

Tomislav Dumančić, v. r.