Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik 6 - 12. lipnja 2020.Objavljeno: 12.06.20.

52. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu gradske uprave Grada Dubrovnika

Na temelju članka 53. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/047, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 19/13, 137/15, 123/17, 98/19) i članka 32.  Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 30. sjednici, održanoj 4. lipnja 2020., donijelo je

 

 

ODLUKU O IZMJENAMA I DOPUNAMA ODLUKE

O USTROJSTVU GRADSKE UPRAVE GRADA DUBROVNIKA

 

I.    OPĆE ODREDBE

Članak 1.

 

U Odluci o ustrojstvu gradske uprave Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj 17/17.), članak 10. mijenja se i glasi:

 

„Grad ima sljedeća upravna tijela:

1.    Upravni odjel za poslove gradonačelnika

2.    Upravni odjel za kulturu i baštinu

3.    Upravni odjel za proračun, financije i naplatu

4.    Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more

5.    Upravni odjel za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo

6.    Upravni odjel za promet

7.    Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima

8.    Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje

9.    Upravni odjel za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša

10.  Upravni odjel za komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu

11.  Upravni odjel za Europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju

12.  Služba Gradskog vijeća

13.  Služba za unutarnju reviziju.“

 

Članak 2.

 

Članak 11. mijenja se i glasi:

 

„Upravni odjel za poslove gradonačelnika obavlja sljedeće poslove:

     stručni i organizacijski poslovi za potrebe gradonačelnika i njegovih zamjenika, usklađivanje njihovih obveza prema građanima, trgovačkim društvima, ustanovama, udrugama, organizacijama te državnim i drugim tijelima;

     stručni i administrativni poslovi za potrebe gradonačelnika, njegovih zamjenika i radnih tijela gradonačelnika;

     poslovi izrade prijedloga zaključaka i drugih akata koje donosi gradonačelnik, u slučajevima kada pripremanje takvih akata ne spada u nadležnost drugih upravnih tijela;

     koordiniranje izrade i normativna obrada akata koje upravna tijela predlažu na donošenje gradonačelniku te vođenje evidencije akata gradonačelnika;

     izvještavanje javnosti o radu gradonačelnika i gradske uprave, medijsko praćenje rada gradske uprave, informiranje javnosti o radu gradske uprave putem internetskog portala i društvenih mreža, priprema i provedba medijskih kampanja i događanja vezanih za rad i program gradske uprave, koordiniranje odnosa s javnošću gradonačelnika i upravnih odjela, analiza medijskih objava;

     obavljanje poslova protokola prilikom službenih i svečanih susreta gradonačelnika i drugih gradskih dužnosnika s predstavnicima države, županija i gradova, institucija i ustanova, stranih i domaćih uzvanika Grada;

     organiziranje obilježavanja nacionalnih blagdana i obljetnica Grada;

     suradnja s trgovačkim društvima, institucijama i ustanovama kojima je Grad vlasnik ili osnivač na području odnosa s javnošću i protokola, te na organizaciji većih javnih događanja;

     poslovi koji su u funkciji ostvarivanja suradnje upravnih tijela Grada s državnim tijelima, medijima, ustanovama, udrugama i građanima;

     usklađivanje i unapređivanje komunikacije gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika s pročelnicima upravnih tijela u  cilju bolje informiranosti te pravovremenog i potpunog izvršenja poslova i zadaća;

     zastupanje Grada po punomoći gradonačelnika u postupcima pred sudovima, javnim bilježnicima te nadležnim upravnim tijelima i tijelima s javnim ovlastima;

     vođenje evidencije sudskih postupaka;

     izrada prijedloga općih i pojedinačnih upravnih i drugih akata radno-pravne naravi za sve službenike i namještenike Grada i vođenje brige o svrsishodnom upravljanju ljudskim resursima;

     vođenje brige i poduzimanje mjera za stručno osposobljavanje službenika  i namještenika, u skladu sa zakonom;

     poslovi zaštite osobnih podataka;

     poslovi zaštite od požara i elementarnih nepogoda, civilne zaštite i poslovi opskrbljivanja skloništa, poslovi izrade procjena ugroženosti i zaštite stanovništva;

     poslovi zaštite na radu te zaštita osoba i imovine;

     poslovi ekonomata; opskrba upravnih tijela uredskim materijalom, namještajem, stručnom literaturom, drugim potrošnim materijalom i priborom, sitnim inventarom i drugim tehničkim potrepštinama;

     rukovanje telefonskom centralom te skrb o vratarskoj i čuvarskoj službi;

     održavanje i vođenje brige o poslovnim prostorima, instalacijama, opremi i uređajima neophodnim za rad gradske uprave;

     održavanje čistoće u uredskim prostorima Grada;

     razvijanje socijalnog partnerstva Grada i sindikata koji djeluje u gradskoj upravi;

     primanje pritužbi i predstavki građana na rad gradskih tijela, vođenje brige o pravovremenom postupanju i njihovom rješavanju;

     poslovi po propisima o pravu na pristup informacijama;

     poslovi uredskog poslovanja, otpreme pošte, poslovi arhive te kurirski poslovi;

     održavanje i vođenje brige o informacijskom sustavu upravnih tijela Grada;

     izrada i održavanje informatičkih sustava i skrb o integraciji novih informatičkih sustava u jedinstveni sustav Grada;

     projektiranje, izrada i održavanje informatičkih aplikacija za potrebe Gradske uprave;

     skrb o sigurnosti cjelokupnog sustava, posebice podataka, ustroja, sigurnosnog spremanja i pohrane;

     vođenje evidencije o korištenju službenih vozila Grada te evidencije o službenim putovanjima službenika;

     savjetodavni poslovi iz područja prava, medija i kulture;

     poslovi kontrole i nadziranja rada trgovačkih društava u vlasništvu Grada te vođenja registra poslovnih udjela Grada u trgovačkim društvima;

     izrada osvrta na izvještaje o poslovanju trgovačkih društava i prijedloga odluka za skupštine trgovačkih društava;

     ocjena financijskih izvještaja trgovačkih društava i organiziranosti trgovačkih društava te predlaganje mjera i rješenja u cilju poboljšanja organizacije i uspješnosti poslovanja;

     prikupljanje prijedloga upravnih tijela, izrada prijedloga plana nabave Grada za tekuću godinu te njegovih izmjena i dopuna, vođenje evidencije o provedenim postupcima i sklopljenim ugovorima za nabavu roba, radova i usluga te izrada godišnjih izvješća za potrebe nadležnih tijela;

     organiziranje i provođenje postupaka jednostavne i javne nabave roba, radova i usluga za potrebe Grada, sukladno odlukama nadležnih tijela;

     organiziranje i provođenje postupaka središnje nabave za ustanove i pravne osobe u vlasništvu Grada, sukladno odlukama nadležnih tijela

     pripremanje očitovanja i drugih akata za potrebe Državne komisije za kontrolu postupaka javne nabave u žalbenim postupcima;

     vođenje jedinstvenog registra svih ugovora Grada;

     ustroj i vođenje registra svih nekretnina u vlasništvu i suvlasništvu Grada te s pravom korištenja Grada;

     ustroj i vođenje registra stvarnih prava;

     svi imovinskopravni poslovi glede nekretnina u vlasništvu Grada kada god je to potrebno, a posebno radi stjecanja nekretnina u vlasništvo Grada, radi pripreme zemljišta za gradnju i drugo ulaganje;

     gospodarenje i upravljanje stambenim prostorima u vlasništvu Grada;

     gospodarenje i upravljanje poslovnim prostorima, skloništima i ostalim prostorom u vlasništvu Grada;

     gospodarenje i upravljanje zemljištem, koje nije javna površina, u vlasništvu Grada;

     sudjelovanje u gospodarenju i upravljanju javnim površinama u vlasništvu Grada;

     priprema nacrta akata kojima se uređuje gospodarenje nekretninama, najam gradskih stanova, zakup poslovnih i ostalih prostora i zakup javnih površina te provođenje postupaka za dodjelu stambenog, poslovnog i ostalog prostora, zemljišta i javnih površina na korištenje u skladu sa zakonom i Statutom te drugim aktima Grada;

     suradnja s državnim i drugim tijelima, upravnim tijelima Grada te pravnim osobama u obavljanju poslova iz ovog članka;

     drugi poslovi određeni posebnim zakonom, drugim propisima te odlukama gradonačelnika i Gradskog vijeća.

 

Članak 3.

 

Članak 18. briše se.

 

Članak 3.a

 

U članku 20. stavku 1. dodaje se alineja koja glasi:

„- tumačenje i davanje mišljenja o važećim prostornim planovima koji su u nadležnosti Grada Dubrovnika“.

 

 

II. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

 

Članak 4.

 

Danom stupanja na snagu ove Odluke ukida se Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom.

Članak 5.

 

Upravni odjel za poslove gradonačelnika preuzima poslove koje je do dana stupanja na snagu ove Odluke obavljao Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom i nastavlja rad s djelokrugom određenim ovom Odlukom pod istim nazivom, Upravni odjel za poslove gradonačelnika.

 

Članak 6.

 

Upravni odjel za poslove gradonačelnika preuzimanjem poslova ukinutog Upravnog odjela za gospodarenje gradskom imovinom preuzima i službenike koji su na dan stupanja na snagu ove Odluke zatečeni na radu na preuzetim poslovima, te prava, obveze i dokumentaciju u svezi s preuzetim poslovima.

 

Članak 7.

 

Pravilnik o izmjenama i dopunama pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada treba se donijeti u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.

 

Do donošenja Pravilnika o izmjenama i dopunama pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada i rasporeda na radna mjesta prema novom pravilniku, preuzeti službenici iz članka 6. ove Odluke obavljaju poslove koje su do tada obavljali, odnosno druge poslove po nalogu pročelnika upravnog tijela koji ih je preuzeo, a pravo na plaću i ostala prava iz službe ostvaruju prema dotadašnjim rješenjima.

 

Članak 8.

 

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

KLASA: 011-01/17-01/03

URBROJ: 2117/01-09-20-06

Dubrovnik, 4. lipnja 2020.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:            

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------