SLUŽBENI GLASNIK GRADA

Broj 6 - Godina LV 21.03.2018

Sadržaj

 

GRADONAČELNIK

 

49. Zaključak o imenovanju Povjerenstva za provedbu Programa povećanja energetske učinkovitosti postojećih višestambenih zgrada na području Grada Dubrovnika

50. Rješenje o imenovanju stalnog sastava Izbornog povjerenstva za provedbu izbora za članove vijeća jedinica mjesne samouprave Grada Dubrovnika

 

 

IZBORNO POVJERENSTVO ZA PROVEDBU IZBORA ZA ČLANOVE VIJEĆA JEDINICA MJESNE SAMOUPRAVE GRADA DUBROVNIKA

 

51. Upute o redosljedu izbornih radnji i tijeku rokova po Odluci o izboru članova vijeća mjesnih odbora i gradskih kotareva

 

 

GRADONAČELNIK

 

50

 

 

Na temelju članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi («Narodne novine», broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, i 19/13-pročišćeni tekst, 137/15 i 123/17), članka 41. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13 i 6/13 - pročišćeni tekst) i članka 6. Programa povećanja energetske učinkovitosti postojećih višestambenih zgrada na području Grada Dubrovnika, gradonačelnik Grada Dubrovnika donio je

 

 

ZAKLJUČAK

o imenovanju Povjerenstva za provedbu Programa

 

 

1.    U Povjerenstvo za provedbu Programa imenuju se:

1. Zrinka Raguž, privremena pročelnica Upravnog odjela za europske fondove,  

    regionalnu i međunarodnu suradnju,

2. Srđan Todorovski, pročelnik Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima

3. Ana Marija Pilato, direktorica DURA-e,

4. Ivan Đurasović, viši stručni suradnik II za europske fondove, regionalnu i

    međunarodnu suradnju,

5. Paula Pikunić Vugdelija, savjetnik I u Upravnom odjelu za izgradnju i upravljanje    

    projektima.

 

2.    Povjerenstvo će ocjenjivati pristigle prijave te odabir višestambenih  zgrada kojima se odobrava sufinanciranje.

 

3.    Ovaj Zaključak stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

KLASA: 363-01/18-09/12

URBROJ: 2117/01-01 -18-07

Dubrovnik, 15. ožujka 2018.

 

Gradonačelnik

Mato Franković, v. r.

----------------------------                                                 

 

 

 

50

 

 

Na temelju članka 21. Odluke o izboru članova vijeća mjesnih odbora i gradskih kotareva („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 5/14) i članka 41. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj: 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13–pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18), gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi

 

 

R  J  E  Š  E  NJ  E

 

o imenovanju stalnog sastava Izbornog povjerenstva za provedbu izbora za članove

Vijeća jedinica mjesne samouprave Grada Dubrovnika

 

 

Članak 1.

 

U stalni sastav Izbornog povjerenstva za provedbu izbora za članova Vijeća jedinica mjesne samouprave Grada Dubrovnika (u daljnjem tekstu - Izborno povjerenstvo) imenuju se:

 

1.    Nada Medović - predsjednica

2.    Maroje Kolendić - potpredsjednik

3.    Franjo Barišić – član

4.    Suzana Benić – član

5.    Andrija Obad – član

6.    Ruđer Michael Rapajić – član.

 

 

Članak 2.

 

Izborno povjerenstvo:

 

      skrbi se o zakonitoj pripravi i provođenju izbora za članove Vijeća,

      imenuje članove biračkog odbora,

      određuje biračka mjesta,

      nadzire rad biračkih odbora,

      obavlja sve tehničke pripreme za provođenje izbora za članove Vijeća,

      objavljuje koja su biračka mjesta određena, s naznakom koji birači imaju pravo glasovati na  pojedinom mjestu, najkasnije tri dana prije izbora,

      na temelju pravovaljanog prijedloga sastavlja kandidacijske liste i zbirnu listu te ih objavljuje u lokalnom tjedniku i na uobičajenim oglasnim mjestima u svakoj jedinici mjesne samouprave,

      nadzire pravilnost izborne promidžbe,

      prikuplja i utvrđuje rezultate glasovanja na biračkim mjestima na područjima gradskih kotara tj. mjesnih odbora,

      objavljuje rezultate izbora za članove Vijeća,

      obavlja i druge poslove određene Odlukom i Zakonom.

 

 

Članak 3.

 

Predsjedniku, potpredsjedniku i članovima stalnog sastava Izbornog povjerenstva određuje se naknada u iznosu od 7.000,00 kuna neto po osobi.

 

 

Članak 4.

 

Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u  „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

KLASA: 013-03/18-03/07

URBROJ: 2117/01-01-18-04

Dubrovnik, 20. ožujka 2018

 

Gradonačelnik

Mato Franković, v. r.

----------------------------                                                

 

 

IZBORNO POVJERENSTVO  ZA PROVEDBU IZBORA

ZA ČLANOVE VIJEĆA JEDINICA MJESNE SAMOUPRAVE

GRADA DUBROVNIKA

 

51

 

 

Na temelju članka 23. Odluke o izboru članova vijeća mjesnih odbora i gradskih kotareva („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 5/14.), Izborno povjerenstvo za provedbu izbora za članove vijeća jedinica mjesne samouprave Grada Dubrovnika, propisuje

 

 

U  P  U  T  E

O REDOSLJEDU IZBORNIH RADNJI I TIJEKU ROKOVA PO ODLUCI O IZBORU ČLANOVA VIJEĆA MJESNIH ODBORA I GRADSKIH KOTAREVA

 

 

 

I.       Gradsko vijeće Grada Dubrovnika donijelo je Odluku o raspisivanju izbora za članove vijeća mjesnih odbora i gradskih kotareva Grada Dubrovnika objavljenu u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“, broj 5/18. (dalje u tekstu : Odluka).

 

        Za dan izbora određuje se 22. travnja 2018. u vremenu od 07,00 do 19,00 sati.

 

II.      Rokovi teku od dana

 

       20. ožujka 2018. godine od 00:00 sati

 

III.    Prijedlozi kandidacijskih lista za izbor članova vijeća jedinice mjesne samouprave moraju prispjeti nadležnom izbornom povjerenstvu najkasnije u roku od 14 dana od dana stupanja na snagu Odluke o raspisivanju izbora, dakle do                            

           

       3. travnja 2018. godine do 24:00 sata

 

IV.    Nadležno izborno povjerenstvo sastavit će i u sjedištu jedinice mjesne samouprave za koju se članovi Vijeća biraju, objaviti sve pravovaljane predložene liste za izbor  članova vijeća jedinice mjesne samouprave kao i zbirne liste na web stranici Grada Dubrovnika i u lokalnom tjedniku, i to u roku od 48 sati od isteka roka za kandidiranja, dakle do

 

       5. travnja 2018. godine do 24:00 sata

 

V.     Izborna promidžba počinje od dana objave zbirne kandidacijske liste, i traje zaključno

       do 24 sata prije dana održavanja izbora, dakle do

 

       20. travnja 2018. godine do 24:00 sati

 

VI.    Zabrana izborne promidžbe /izborna šutnja/, kao i svako objavljivanje prethodnih rezultata ili procjena rezultata izbora traje u tijeku cijelog dana koji prethodi održavanju izbora, kao i na dan održavanja izbora do zaključno 19,00 sati, dakle od:

 

        21. travnja  2018. godine od 00:00 sati do

        22. travnja  2018. godine do 19:00 sati

 

VII.  Političke stranke dužne su odrediti članove biračkog odbora i dostaviti njihova imena nadležnom izbornom povjerenstvu najkasnije 12 dana prije dana održavanja izbora, dakle do:

 

       10. travnja 2018. godine do 24:00 sata

 

       Ne odrede li ih, odnosno ukoliko prijedlog ne prispije nadležnom izbornom povjerenstvu,

       nadležno izborno povjerenstvo samostalno će odrediti članove biračkog odbora.

 

VIII. Nadležno izborno povjerenstvo imenovat će članove biračkog odbora najkasnije 10 dana prije dana odražavanja izbora, dakle do:

 

       12. travnja 2018. godine do 24:00 sati

 

IX.    Nadležno izborno povjerenstvo objavit će koje je biračko mjesto određeno, s naznakom koji birači imaju pravo glasovati na biračkom mjestu, najkasnije petnaest dana prije dana održavanja izbora, dakle najkasnije do:

 

       6. travnja 2018. godine do 24:00 sati

 

X.     Glasovanje traje neprekidno

 

       22. travnja  2018. godine od 07:00 do 19:00 sati

 

       Biralište se zatvara u 19.00 sati. Biračima koji su se zatekli na biračkom mjestu omogućit

       će se glasovanje i nakon 19.00 sati.

 

XI.    Birački odbor mora dostaviti zapisnik o svom radu s ostalim izbornim materijalom nadležnom izbornom povjerenstvu najkasnije u roku od 12 sati od zatvaranja biračkog mjesta, dakle do

 

       23. travnja 2018. godine do 7:00 sati

 

XII.  Nadležno izborno povjerenstvo utvrdit će rezultate glasovanja na biračkom mjestu najkasnije u roku od 24 sata od zatvaranja birališta, dakle do:

 

       24. travnja 2018. godine do 19:00 sati

 

XIII. Kad nadležno izborno povjerenstvo utvrdi rezultate glasovanja za članove vijeća jedinica mjesne samouprave, bez odgode će objaviti rezultate izbora sukladno zapisnicima o radu.

 

XIV.Zaštita izbornog prava ostvaruje se u skladu s odredbama članka 41. do članka 46. Odluke.

 

XV.  Prijedlozi kandidacijskih lista dostavljaju se Izbornom povjerenstvu na propisanom obrascu.

 

Sjedište Izbornog povjerenstva Grada Dubrovnika je na adresi: Kneza Domagoja 1, Dubrovnik (prostorije Gradskog kotara Lapad).

 

Obrasci kandidacijskih lista mogu se dobiti u sjedištu Izbornog povjerenstva i na web stranicama Grada Dubrovnika.

 

Izborno povjerenstvo zaprimat će kandidacijske liste radnim danom od 10:00 do 12:00 sati, a 3. travnja od 8:00 do 24:00 sata.

 

Sve ostale informacije mogu se dobiti svaki radni dan na telefon broj: 020/351 842 i na mail: izbori2018@dubrovnik.hr

 

XVI.Ove upute objaviti će se u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i na službenim stranicama Grada Dubrovnika.

 

 

Dubrovnik, 21. ožujka 2018. 

 

Predsjednica Povjerenstva:                                                                                                          

Nada Medović, dipl. iur., v. r.

---------------------------------------

Dokumenti uz članak
Broj 6-21.3.18.pdf
Broj 6-21.3.18.pdf
Broj 6-21.3.18.pdf