SLUŽBENI GLASNIK GRADA

Broj 4 - Godina LV 02.03.2018

Sadržaj

GRADONAČELNIK

 

28. Odluka  o postupanju  upravnih odjela Grada Dubrovnika, proračunskih korisnika, trgovačkih društava i drugih pravnih osoba, vezano  za  podnošenje Izjave o fiskalnoj odgovornosti

29.Godišnji šplan upravljanja pomorskim dobrom na području Grada Dubrovnika

30. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave,

 

 

GRADONAČELNIK

 

 

28

Sukladno članku 7. Zakona o fiskalnoj odgovornosti  (Narodne novine“, broj 139/10 i 19/14), članku  5. i  članku 12.  Uredbe o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila („Narodne novine“, broj 78/11., 106/12., 130/13. 19/15 i 119/15) a temeljem  41. Statuta Grada Dubrovnika (Službeni glasnik Grada Dubrovnika broj 4/09.,  6/10.,  3/11., 4/12. 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst i 9/15)  Gradonačelnik Grada Dubrovnika, donio je

 

 

O D L U K U

o postupanju  upravnih odjela Grada Dubrovnika,

proračunskih korisnika, trgovačkih društava

i drugih pravnih osoba, vezano  za  podnošenje

Izjave o fiskalnoj odgovornosti

 

 

 

Članak 1.

 

Ovom Odlukom određuje se način i rokovi za postupanje odgovornih osoba unutarnjih ustrojstvenih jedinica Grada Dubrovnika (u daljnjem tekstu: pročelnici upravnih odjela), čelnika proračunskih korisnika Grada Dubrovnika, čelnika drugih pravnih osoba kojima je osnivač Grad Dubrovnik, i predsjednika uprava trgovačkih društava u većinskom vlasništvu Grada Dubrovnika,  u vezi sa primjenom Uredbe o sastavljanju i predaji Izjave o fiskalnoj odgovornosti i izvještaja o primjeni fiskalnih pravila.

 

 

Članak 2.

 

Pročelnici upravnih odjela Grada Dubrovnika dužni su podnijeti Gradonačelniku do 28. veljače tekuće godine za prethodnu godinu, putem koordinatora za popunjavanje Upitnika (Radna skupina) iz svojeg djelokruga rada:

- Izjavu o fiskalnoj odgovornosti,

- Upitnik o fiskalnoj odgovornosti,

- Plan otklanjanja slabosti i nepravilnosti, ako su uočene slabosti i nepravilnosti,

- Izvješće o otklonjenim slabostima i nepravilnostima, ako su bile utvrđene prethodne  

   godine.

 

 

Članak 3.

 

Čelnici proračunskih korisnika Grada Dubrovnika navedeni u Registru proračunskih korisnika Grada Dubrovnika, dužni su dostaviti Gradonačelniku do 28. veljače tekuće godine za prethodnu godinu, putem nadležnog upravnog odjela:

-  Izjavu o fiskalnoj odgovornosti,

-  Upitnik o fiskalnoj odgovornosti,

-  Plan otklanjanja slabosti i nepravilnosti, ako su uočene slabosti i nepravilnosti,

- Izvješće o otklonjenim slabostima i nepravilnostima, ako su bile utvrđene

  prethodne godine.,

 

 

Članak 4.

 

Čelnici drugih pravnih osoba kojima je osnivač Grad Dubrovnik, te predsjednici uprava trgovačkih društava u većinskom vlasništvu Grada Dubrovnika navedeni u Registru trgovačkih društava i drugih pravnih osoba obveznika davanja Izjave o fiskalnoj odgovornosti, dužni su dostaviti Gradonačelniku do 31. ožujka  tekuće godine za prethodnu godinu, putem nadležnog upravnog odjela:

- Izjavu o fiskalnoj odgovornosti,

- Upitnik o fiskalnoj odgovornosti,

- Plan otklanjanja slabosti i nepravilnosti, ako su uočene slabosti i nepravilnosti,

- Izvješće o otklonjenim slabostima i nepravilnostima, ako su bile utvrđene prethodne godine.

 

 

Članak 5.

 

Pročelnici upravnih odjela, u čijoj su nadležnosti obveznici iz članka 3. i članka 4. ove Odluke dužni su odmah nakon zaprimanja izjava o fiskalnoj odgovornosti o tome izvijestiti koordinatore (radnu skupinu) sa priloženim kopijama izjava o fiskalnoj odgovornosti.

 

 

Članak 6.

 

Upravni odjeli Grada Dubrovnika  dužni su za svakog obveznika  iz svoje nadležnosti provjeriti formalni sadržaj Izjave i Upitnika iz članka 3. i 4. ove Odluke, a tijekom proračunske godine dužni su izvršiti i suštinsku provjeru Izjave i Upitnika, na odabranom uzorku pitanja iz Upitnika, odnosno na odabranom uzorku provedbe aktivnosti iz Izvješća o otklonjenim slabostima i nepravilnostima utvrđenim prethodne godine.

 

   

Članak 7.

 

Obveznici podnošenja izjave o fiskalnoj odgovornosti iz članka 2. do članka 4. ove Odluke, dužni su postupati na isti način i u slučaju primopredaje dužnosti,  odnosno u slučaju odlaska s dužnosti prije isteka godine za koju se predaje Izjava. Prilikom postupka primopredaje čelnici sastavljaju Izjavu za razdoblje od 1. siječnja tekuće godine do datuma prestanka obnašanja dužnosti, koja se zajedno s prilozima predaje čelniku, koji preuzima dužnost, i ulaže u Predmet.

 

 

Članak 8.

 

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se  u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

 

KLASA: 400-01/18-01/01

URBROJ:  2117/01-01-18-02

Dubrovnik, 18. siječnja  2018.

 

Gradonačelnik

Mato Franković, v. r.

----------------------------                                                

 

 

 

29

Na temelju članka 37. Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama ( „Narodne novine“ broj: 158/03, 100/04, 141/06 i 38/09, 123/11 i 56/16 dalje u tekstu: Zakon),  članka 5. stavka 1. Uredbe o postupku davanja  koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru („Narodne novine“ broj: 36/04 i 63/08, 133/13, 63/14 i dalje u tekstu: Uredba), i članka 41. Statuta Grada  Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj: 4/09., 6/10., 3/11.,14/12., 5/13., 6/13.,-pročišćeni tekst i 9/15.), Gradonačelnik Grada Dubrovnika  donio je 22. prosinca 2017. godine.                 

 

 

GODIŠNJI PLAN

upravljanja pomorskim dobrom na području

Grada Dubrovnika za 2018. godinu

 

 

I.  Uvodne odredbe

                                                                   

Članak 1.

 

Planom upravljanja pomorskim dobrom  na području Grada Dubrovnika za 2018. godinu ( u daljnjem tekstu : Godišnji plan )  utvrđuje se :

      sredstva za redovito upravljanje pomorskim dobrom,

      plan redovitog upravljanja pomorskim dobrom,

      popis djelatnosti iz Jedinstvenog popisa djelatnosti koje se mogu obavljati na području  Grada Dubrovnika,

      mikrolokacije za obavljanje djelatnosti

 

                                                                    

Članak 2.

 

Ovaj Godišnji plan usklađen je s Godišnjim planom upravljanja pomorskim dobrom Dubrovačko-neretvanske županije, u pogledu plana koncesioniranja i davanja koncesijskih odobrenja, u skladu s  člankom  5. stavkom 2. Uredbe, o čemu je nadležno tijelo Dubrovačko-neretvanske županije izdalo potvrdu KLASA: 947-01/17-01/143, URBROJ: 2117/1-08-17-2 od 20. prosinca 2017. godine koja se  prilaže uz izvornik.

 

 

II. Sredstva  za redovito upravljanje  pomorskim dobrom

 

Članak 3.

 

Za provedbu mjera redovitog upravljanja pomorskim dobrom navedenih u točki III ovog Plana koristit će se sredstva u procijenjenom iznosu od 3.900.000 kuna.

 

Sredstva iz stavka 1. ove točke osigurati će se iz izvora kako slijedi:

-   sredstva od naknada za koncesije  na pomorskom dobru  ...................1.650.000 kuna,

dio koji pripada Gradu,

-  sredstva od naknada za koncesijska odobrenja na području Grada......2.100.000 kuna,

      -  sredstva od priveza jahti i brodica, dio koji pripada Gradu         .........150.000 kuna

 

 

III. Plan redovitog upravljanja pomorskim dobrom

 

Članak 4.

 

Redovito upravljanje pomorskim dobrom obuhvaća:

     brigu o zaštiti pomorskog dobra u općoj upotrebi,

     održavanje pomorskog dobra u općoj upotrebi

 

U 2018. godini poduzeti će se  zaštita i održavanje pomorskog dobra  u općoj upotrebi  u

iznosu od  3.900.00,  kuna,  realizacijom sljedećih projekata:

     održavanje čistoće na svim javnim gradskim plažama, održavanje zelenila i hortikulturno uređenje gradskih plaža i reprezentativnih prostora uz more  u  planiranom iznosu od 650.000 kuna,

     održavanje pristupa moru i sanacija plaža, te prema potrebi osigurati nadohranu plaža, strojno i ručno poravnavanje i uređenje podloga na istima, koje se javlja uslijed nepovoljnog djelovanja morskih struja na način da se ne mijenja granica kopnenog i morskog dijela pomorskog dobra, u planiranom iznosu od 2.750.000 kuna,

     ograđivanje dijela javnih plaža i kupališta i održavanje postavljenih brana u planiranom iznosu od 500.000 kuna

 

Za rad Vijeća za dodjelu  koncesijskog odobrenja planira se utrošiti 50.000 kuna.

 

 

IV.  Popis djelatnosti iz Jedinstvenog popisa djelatnosti na  pomorskom dobru

      koje se mogu obavljati na području Grada

                                                                       

                                                                   Članak 5.

 

Na pomorskom dobru u općoj upotrebi, kojim upravlja Grad Dubrovnik, mogu se, prema Jedinstvenom popisu djelatnosti na pomorskom dobru, utvrđenom Uredbom o postupku izdavanja koncesijskog odobrenja na pomorskom dobru  obavljati sljedeće djelatnosti:

 

Morska obala, unutrašnje morske vode i teritorijalno more RH:

      iznajmljivanje sredstava ( brodica na motorni pogon, jedrilica, brodica na vesla, skuter, sredstvo  za vuču - banana, tuba, guma, skije, padobran, daska za jedrenje, sandolina, pedalina, pribor i oprema za ronjenje i kupanje );

      ugostiteljstvo i trgovina (kiosk, montažni objekt do 12m2 prema lokacijama utvrđenim posebnom prostornom studijom, terasa objekta, štand za rukotvorine, igračke, suvenire, ambulantna prodaja – škrinja, aparati za sladoled );

      komercijalno – rekreacijski sadržaji ( jumping, acqua park, zabavni sadržaji, suncobrani, ležaljke, komercijalne, zabavne i športske priredbe, snimanje komercijalnog programa, reklamiranje, slikanje, fotografiranje );

      obuka jedrenja, veslanja i sl,

      obuka plivanja,

      organizacija ronilačkih izleta, obuka ronilaca

 

 

V. Mikrolokacije za obavljanje djelatnosti

                                                                     

Članak 6.

 

Mikrolokacije za obavljanje djelatnosti Jedinstvenog popisa djelatnosti naznačene su u karti koja je sastavni dio ovog Plana.

 

Mikrolokacije nisu uključene  u postupak dodjele koncesija  Dubrovačko neretvanske županije i u potpunosti su usklađene s prostorno planskom dokumentacijom Grada Dubrovnika.

 

Mikrolokacije za  iznajmljivanju vodenih skutera i kajaka  planirane su na temelju dosadašnje potražnje za navedenim uslugama i zadržane su na postojećoj razini, uz nužne mjere zaštite kupališne zone i osiguranja sigurnosti plovnog puta.

 

Na području od mula ispred hotela Belvedere do plaže ispred hotela Libertas Rixos ( uključujući plažu ), ne mogu se, zbog navedenih razloga, dodjeljivati koncesijska odobrenja za iznajmljivanje plovila na mlazni vodeni pogon – skutera.

 

Ukoliko se pojavi interes i  potražnja za ishođenjem  koncesijskog odobrenja na lokaciji koja se ne nalazi u  priloženom popisu, Vijeće za dodjelu koncesijskih odobrenja će  provjeriti  opravdanost te postupiti sukladno Uredbi.

 

Ležaljke i ostala oprema ne smiju ometati korištenje plaže kao općeg dobra, već moraju biti složene na jednom mjestu te se tek na zahtjev korisnika mogu postaviti na za to predviđeno mjesto na plaži.

 

 

Popis djelatnosti po  mikrolokacijama:

 

PLAŽA VELIKI ŽAL

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      ugostiteljstvo i trgovina,

      iznajmljivanje sredstava, 

 

PLAŽA MALI ŽAL

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      iznajmljivanje sredstava,

      trgovina

 

ORAŠAC (izvan granica lučkog područja )

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      iznajmljivanje sredstava,

      komercijalne, zabavne, športske priredbe

 

ZATON ( izvan granica lučkog područja )

     -    iznajmljivanje sredstava,

     -    komercijalno rekreacijski sadržaji,

     -    ugostiteljstvo i trgovina,

 

MOKOŠICA ( izvan granica lučkog područja )

     -   komercijalno rekreacijski sadržaji,

     -   trgovina,

     -   iznajmljivanje sredstava ( osim vodenih skutera )

 

 

DUBROVNIK

 

PLAŽA COPACABANA ( izvan granica koncesioniranog područja)

      iznajmljivanje sredstava

      obuka ronilaca  i organizacija ronilačkih izleta

 

PLAŽA SOLITUDO

      komercijalno rekreacijski sadržaji

      trgovina i ugostiteljstvo,

      iznajmljivanje sredstava,

      komercijalne, športske, zabavne priredbe,

      obuka ronilaca i organizacija ronilačkih izleta   

 

PLAŽA ISPRED HOTELA PRESIDENT ( izvan granica koncesioniranog područja )

       -    iznajmljivanje sredstava,

       -    obuka ronilaca i  organizacija ronilačkih izleta

 

PLAŽA ISPRED HOTELA  IMPORTANNE  RESORT

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      iznajmljivanje sredstava

 

UVALA SUMARTIN – UVALA LAPAD ( izvan koncesioniranog područja )

        -  ugostiteljstvo i trgovina,

        -  komercijalno rekreacijski sadržaji,

        -  iznajmljivanje sredstava ( osim vodenih skutera ),

        -  komercijalne, športske i zabavne priredbe,

        -  obuka jedrenja,

 

PLAŽA ISPRED HOTELA ADRIATIC

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      ugostiteljstvo,

      iznajmljivanje sredstava

 

PLAŽA ISPRED HOTELA SPLENDID

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      ugostiteljstvo,

      iznajmljivanje sredstava

 

PLAŽA ISPRED HOTELA VIS

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      iznajmljivanje sredstava,

      ugostiteljstvo i trgovina

 

PLAŽA ISPRED HOTELA DUBROVNIK PALACE ( izvan granica koncesioniranog područja )

      iznajmljivanje sredstava,

      obuka ronjenja i organizacija ronilačkih izleta,

      komercijalne, zabavne, športske priredbe

 

PLAŽA ISPRED HOTELA LIBERTAS RIXOS ( izvan granica koncesioniranog područja )

      ugostiteljstvo i trgovina,

      iznajmljivanje sredstava

      komercijalne, zabavne, športske priredbe

 

PLAŽA ISPRED HOTELA  BELLEVUE

      komercijalno- rekreacijski sadržaji,

      ugostiteljstvo i trgovina,

      komercijalne, športske i zabavne priredbe 

 

DANČE

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      trgovina,

      komercijalne, športske i zabavne priredbe

 

LUČICA  U  PILAMA

      iznajmljivanje  sredstava ( kajaci ),

 

 

PODRUČJE ISPOD PARKA U PILAMA

      iznajmljivanje sredstava ( kajaci ),

 

ŠULIĆ

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      trgovina i ugostiteljstvo,

      iznajmljivanje sredstava ( kajaci ),

      komercijalne, športske i zabavne priredbe

 

BUŽA I

      trgovina i ugostiteljstvo,

 

MALA BUŽA

      trgovina i ugostiteljstvo,

 

PORPORELA

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      trgovina

      -    komercijalne, športske i zabavne priredbe

 

LUKA DUBROVNIK (gradska luka izvan lučkog područja,  Na ponti )

      trgovina i ugostiteljstvo,

 

LUKA DUBROVNIK ( gradska luka izvan lučkog područja, od mikrolokacije ispred restorana Poklisar, Labirinta do Komade )

      ugostiteljstvo

 

PLAŽA BANJE ( izvan granice koncesioniranog područja)

      iznajmljivanje sredstava,

      komercijalne, zabavne, športske priredbe,

 

PLAŽA ISPRED HOTELA EXCELSIOR ( izvan granica koncesioniranog područja )

      trgovina,

      komercijalne, zabavne, športske priredbe,

 

PLAŽA ISPRED  GRAND HOTELA ARGENTINA

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      trgovina,

      komercijalne,zabavne, športske priredbe

 

PLAŽA ISPRED HOTELA VILLA DUBROVNIK (izvan granica koncesioniranog područja)

      komercijalno rekreacijski sadržaji

      komercijalne,  zabavne priredbe i športske priredbe

 

 

PLAŽA  U SVETOM JAKOVU ( izvan  granice koncesioniranog područja ),

      iznajmljivanje sredstava ( osim vodenih skutera ),

      komercijalne, zabavne i športske priredbe

 

 

OTOK ŠIPAN

 LUKA ŠIPANSKA ( izvan  granice lučkog područja )

      iznajmljivanje sredstava,

      ugostiteljstvo,

      trgovina

 

SUĐURAĐ ( izvan granice lučkog područja )

      iznajmljivanje sredstava,

      ugostiteljstvo,

      trgovina

 

 

 

OTOK LOPUD

LOPUD  ( izvan granice lučkog područja, izvan granica koncesioniranog područja )

      ugostiteljstvo,

      trgovina,

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      iznajmljivanje sredstava

      komercijalne, zabavne, športske priredbe

 

PLAŽA ŠUNJ

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      ugostiteljstvo,

      iznajmljivanje sredstava 

      trgovina

      -    komercijalne, športske i zabavne priredbe

 

 

OTOK KOLOČEP

DONJE ČELO  ( izvan granice lučkog područja )

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      ugostiteljstvo,

      trgovina,

      iznajmljivanje sredstava,

      komercijalne, zabavne, športske priredbe

 

GORNJE  ČELO ( izvan granice lučkog područja )

      komercijalno rekreacijski sadržaji,

      ugostiteljstvo, trgovina,

      iznajmljivanje sredstava,

      komercijalne, zabavne, športske priredbe.

 

                                                             

Članak 7.

          

U 2018. godini planira se sustavnija zaštita i redovito održavanje  pomorskog dobra na područjima javnih plaža koje nisu pod režimom koncesije, a koje imaju prirodne uvjete za veći prihvat kupača, poglavito u priobalnim naseljima Grada Dubrovnika ( Brsečine,  Orašac, Zaton, Štikovica, Elafiti ), a sve u cilju  daljnjeg podizanja kvalitete  ponude, harmoničnog i ravnomjernijeg razvoja turizma na svim dijelovima  Grada . 

 

 

VI.  Zaključne odredbe

 

Članak 8.

 

Koncesijska odobrenja izdaje Vijeće za dodjelu koncesijskih odobrenja na način i prema odredbama postupka propisanih Uredbom.

 

 

Članak 9.

 

Vijeće može odbiti zahtjev za dodjelu koncesijskog odobrenja podnositelju zahtjeva koji:

             

      nije preuzeo ni izvršio plaćanje naknade za koncesijsko odobrenje za proteklu godinu,

      ima  nepodmireno neregulirano dugovanje prema Gradu Dubrovniku,

      na čiji rad Vijeće za dodjelu koncesijskih odobrenja dobiva pritužbe,

      ne brine o čistoći i izgledu sredstava i mikrolokacije za koju mu je izdano koncesijsko odobrenje

       

       

Članak 10.

 

Ukoliko se za istu mikrolokaciju prijavi više podnositelja zahtjeva sa urednim i potpunim zahtjevima, Vijeće može prednost dati dosadašnjem korisniku ukoliko je:

      svoje prijašnje obveze uredno izvršavao,

      nisu zabilježene pritužbe na rad korisnika,

      korisnik u godinama korištenja mikrolokacije istu oplemenjivao i kvalitetno održavao,

      korisnik u godinama korištenja mikrolokacije radio na podizanju kvalitete

        ponude                                                                      

 

 

Članak 11.

 

Korisnici koncesijskih odobrenja dužni su se pridržavati Odluke o komunalnom redu Grada Dubrovnika i svih ostalih važećih zakonskih i podzakonskih akata.         

 

Članak 12.

 

Vijeće neće razmatrati zahtjeve za dodjelu koncesijskih odobrenja za 2018. godinu, pristigle prije 1. siječnja 2018. godine.

 

Ovaj Godišnji plan za  2018. godinu stupa na snagu danom objave u Službenom glasniku Grada Dubrovnika.

 

Grafički dio Plana nije predmet objave.

 

KLASA:342-01/17-01/20

URBROJ: 2117/01-02-17-1

Dubrovnik, 22.prosinca 2017.

 

Gradonačelnik

Mato Franković, v. r.

----------------------------                                                

 

 

30

Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11. i 4/18.), na prijedlog privremene pročelnice Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, privremene pročelnice Upravnog odjela za kulturu i baštinu, pročelnika Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo, pročelnika Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima, a nakon savjetovanja sa sindikalnim povjerenikom sukladno članku 150., a u svezi s člankom 153. stavak 3. Zakona o radu („Narodne novine“ broj 93/14 i 127/17.), gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi

 

 

PRAVILNIK

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O UNUTARNJEM REDU

GRADSKE UPRAVE

 

Članak 1.

 

Pravilnik o unutarnjem redu gradske uprave, kojeg je donio gradonačelnik Grada Dubrovnika, KLASA:023-05/17-01/01 URBROJ:2117/01-01-17-21 od 09. listopada 2017. godine te KLASA: 023-05/18-01/01 URBROJ:2117/01-01-18-10 od 04. siječnja 2018. godine mijenja se na način:

 

- U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, otvara se novo radno mjesto pod rednim brojem 1.8.1. viši savjetnik I za planiranje i izvršenje proračuna, radno mjesto pod rednim brojem 1.23. vozač ukida se u Odsjeku za protokol i informiranje te se otvara u Odsjeku za opće poslove pod rednim brojem 1.35.1. vozač, otvara se novo radno mjesto u Odsjeku za opće poslove pod rednim brojem 1.30.1. viši savjetnik I za zaštitu na radu, zaštitu od požara i civilnu zaštitu, otvara se novo radno mjesto u Odsjeku za opće poslove pod rednim brojem 1.31.1. stručni suradnik I za zaštitu na radu i zaštitu od požara, otvara se novo radno mjesto u Odsjeku za opće poslove pod rednim brojem 1.33.1. referent, kod radnog mjesta pod rednim brojem 1.51. viši savjetnik I za održavanje informatičke opreme kod potrebno stručno znanje iza riječi komunikacijske, nadodaje se riječ prometne.

U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za kulturu i baštinu kod radnog mjesta pod rednim brojem 2.15. referent- administrativni referent kod potrebno stručno znanje iz riječi pravne, nadodava se građevinske, turističke.

 

- U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo kod radnog mjesta pod rednim brojem 5.11. viši stručni suradnik III kod potrebno stručno znanje iza riječi ekonomske nadodaje se ili teološke te se mijenja opis poslova i zadataka.

 

- U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima kod radnog mjesta pod rednim brojem 7.2. zamjenik pročelnika povećava se broj izvršitelja na način da umjesto 1 stoji 2, te se kod potrebno stručno znanje iza riječi građevinske nadodaje pravne ili ekonomske.

 

Nastavno u tekstu je tabelarni prikaz  izmjene sistematizacije radnih mjesta Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, Upravnog odjela za kulturu i baštinu, Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo, te Upravnog odjela za izgradnju i upravljanje projektima.

 

 

Članak 2.

 

Ovaj Pravilnik objaviti će se u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i stupa na snagu osmog dana od dana objave.

 

Ovaj Pravilnik objaviti će se i na oglasnoj ploči Grada Dubrovnika.

 

KLASA: 023-05/18-01/01

URBROJ: 2117/01-01-18-17

Dubrovnik,  21. veljače 2018. godine.

 

Gradonačelnik

Mato Franković, v. r.

----------------------------                                                

 

 

01.Upravni odjela za poslove gradonačelnika

 

 

1.8.1.

 

 

Viši savjetnik I za planiranje i izvršenje proračuna

 

II.

 

Viši savjetnik

 

-

 

4.

 

 

1

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

Sudjelovanje u izradi prijedloga Proračuna i njegovih izmjena i dopuna, izrada obrazloženja i izvješća koja idu uz prijedloge

 

30%

Praćenje ostvarenja proračuna te izvršavanje svih poslova u vezi s pripremom, obradom plaćanjem i praćenjem naplate računa, naloga i zaključaka

 

40%

 

Sudjelovanje u izradi Plana nabave za upravni odjel te praćenje njegova izvršenja po stavkama

 

 

10%

 

Organizacija i koordinacija sastanaka za zamjenicu gradonačelnika

 

10%

 

Drugi poslovi po nalogu pročelnika

 

10%

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

Potrebno stručno znanje:

magistar struke ili stručni specijalist ekonomske struke, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti uključuje izradu akata iz djelokruga upravnog tijela, rješavanje najsloženijih predmeta iz nadležnosti upravnog tijela, sudjelovanje u izradi strategija i programa i vođenje složenijih projekata

Stupanj samostalnosti:

Stupanj samostalnosti uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima i poslovima

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija

 

                   


 

1.23.

 

 

Vozač

 

IV.

 

Namještenik II. Potkategorije

 

1.

 

11.

ODSJEK ZA PROTOKOL I INFORMIRANJE

 

2

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

 

Po potrebi i po nalogu vožnja gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika

 

50%

Sudjelovanje u skrbi o vozilima u vlasništvu Grada Dubrovnika te provođenje registracija i tehničkih pregleda u suradnji sa službenikom zaduženim za isto

 

20%

 

Praćenje potrošnje goriva, o čemu se pripremaju mjesečna izvješća pročelniku

 

20%

 

Drugi poslovi po nalogu pročelnika

 

10%

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

Potrebno stručno znanje:

srednja stručna sprema prometne struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje jednog svjetskog jezika, vozački ispit B kategorije

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti posla uključuje obavljanje pomoćno-tehničkih poslova koji zahtijevaju primjenu znanja i vještina tehničkih, industrijskih, obrtničkih i drugih struka

Stupanj odgovornosti:

 

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima radi uz pravilnu primjenu pravilna struke

                   

 

 

1.30.1.

 

 

Viši savjetnik I za zaštitu na radu, zaštitu od požara i civilnu zaštitu

 

II.

 

Viši savjetnik

 

-

 

4.

ODSJEK ZA OPĆE POSLOVE

 

1

 

 

Opis poslova radnog mjesta

 

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

 

Provođenje svih postupaka vezano za zaštitu na radu, osposobljavanje službenika i namještenika za rad na siguran način i vođenje propisanih očevidnika za službenike i namještenike       

Poslovi vezani za organiziranje zaštite od požara, skrb o stanju zaštite od požara na objektima u vlasništvu Grada Dubrovnika, a osobito na objektima Lazareti i Revelin   

Sudjelovanje u izradi plana zaštite od požara i sudjelovanje u izradi akata koji reguliraju zaštitu od požara, suradnja u izradi procjena ugroženosti i planova zaštite i spašavanja za područje grada Dubrovnika, te u koordiniranju snaga zaštite i spašavanja u slučaju veće nesreće ili katastrofe, praćenje i analiza stanja vezano uz pripravnost za reagiranje na prirodne i tehničko tehnološke nesreće     

 

75%

 

Vođenje odgovarajućih evidencija u vezi zaštite od požara, suradnja s mjerodavnim institucijama iz oblasti zaštite od požara, vođenje evidencija i izrada izvješća iz područja civilne zaštite, izrada zapisnika i drugih stručnih i tehničkih poslova iz područja civilne zaštite       

 

20%

 

 

Drugi poslovi po nalogu Voditelja Odsjeka

 

5%

 

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

 

Potrebno stručno znanje:

magistar struke ili stručni specijalist tehničke struke, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, položen stručni ispit iz područja za zaštitu od požara za sve kategorije objekata, položen stručni ispit za stručnjaka zaštite na radu sukladno propisima o zaštiti na radu, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika

 

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti uključuje izradu akata iz djelokruga upravnog tijela, rješavanje najsloženijih predmeta iz nadležnosti upravnog tijela, sudjelovanje u izradi strategija i programa i vođenje složenijih projekata

 

Stupanj samostalnosti:

Stupanj samostalnosti uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima i poslovima

 

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja

 

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija

 

 

 

1.31.1

 

 

Stručni suradnik I za zaštitu na radu i zaštitu od požara

 

III.

 

Stručni suradnik

 

-

 

8.

 

ODSJEK ZA OPĆE POSLOVE

 

1

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

Provođenje svih postupaka vezano za zaštitu na radu, osposobljavanje službenika i namještenika za rad na siguran način i vođenje propisanih očevidnika za službenike i namještenike, kao i druge poslove sukladno pozitivnim propisima iz zaštite na radu      

 

45 %

Poslovi vezani za organiziranje zaštite od požara, skrb o stanju zaštite od požara na objektima u vlasništvu Grada Dubrovnika, sudjelovanje u izradi plana zaštite od požara i sudjelovanje u izradi akata koji reguliraju zaštitu od požara, vođenje odgovarajućih evidencija u vezi zaštite od požara, suradnja s mjerodavnim institucijama iz oblasti zaštite od požara

 

45 %

Drugi poslovi po nalogu voditelja

10 %

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

Potrebno stručno znanje:

 

Sveučilišni prvostupnik struke ili stručni prvostupnik  upravno pravne ili tehničke struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, položen stručni ispit iz područja za zaštitu od požara, položen stručni ispit za stručnjaka zaštite na radu sukladno propisima o zaštiti na radu, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika, položen stručni ispit iz područja zaštite od požara

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti uključuje manje složene poslove s ograničenim brojem međusobno povezanih različitih zadaća u čijem rješavanju se primjenjuje ograničen broj propisanih postupaka, utvrđenih metoda rada ili stručnih tehnika

Stupanj samostalnosti:

Stupanj samostalnosti ograničen je povremenim nadzorom i uputama od strane nadređenog službenika u pojedinim poslovima

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi te ispravnu primjenu postupaka, metoda rada i stručnih tehnika

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar upravnog tijela, a povremeno i izvan upravnog tijela, u prikupljanju ili razmjeni informacija

 

 

1.33.1.

 

 

Referent

 

III.

 

Referent

 

-

 

11.

ODSJEK ZA OPĆE POSLOVE

 

 

1

 

 

Opis poslova radnog mjesta

 

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

 

Izrada narudžbenica u postupcima nabave prema planu nabave i proračunu upravnog odjela

 

40%

 

Vođenje odgovarajućih evidencija po provedenim postupcima i izdanim narudžbenicama, praćenje izvršenja, narudžba robe/usluga po izdanim narudženicama, komunikacija s dobavljačima, kontrola isporuke robe, izdavanje putnih naloga za službenike odjela i dužnosnike te postupanje po istima

 

40%

 

 

Administrativni poslovi u Odsjeku

 

10%

 

 

Drugi poslovi po nalogu Voditelja Odsjeka

 

10%

 

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

 

Potrebno stručno znanje:

srednja stručna sprema pravne, ekonomske struke, ili gimnazija, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje jednog svjetskog jezika, poznavanje rada na računalu

 

Stupanj složenosti poslova:

 

Jednostavni i uglavnom rutinski poslovi koji zahtijevaju primjenu precizno utvrđenih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika

 

Stupanj samostalnosti:

 

Poslovi se  obavljaju uz stalni nadzor i upute nadređenog službenika

 

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi uz pravilnu primjenu izričito propisanih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika

 

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

 

Stupanj stručnih komunikacija uključuje kontakte unutar nižih unutarnjih ustrojstvenih jedinica upravnog tijela

 

 

                                       

 

 

 

1.35.1.

 

 

Vozač

 

IV.

 

Namještenik II. Potkategorije

 

1.

 

11.

ODSJEK ZA OPĆE POSLOVE

 

2

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

 

Po potrebi i po nalogu vozi gradonačelnika i zamjenike gradonačelnika

 

50%

Cjelovita skrb o vozilima u vlasništvu Grada Dubrovnika, praćenje stanja svih vozila, njihovo održavanje, provođenje registracija i tehničkih pregleda, pranje vozila, vođenje evidencije o obavljenim tehničkim pregledima i registracijama te svih ostalih evidencija vezano za vozila 

 

20%

 

Praćenje potrošnje goriva, kao svih troškova vezano za vozila o čemu se pripremaju mjesečna izvješća pročelniku

 

20%

 

Drugi poslovi po nalogu pročelnika

 

10%

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

Potrebno stručno znanje:

srednja stručna sprema prometne struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, poznavanje jednog svjetskog jezika, vozački ispit B kategorije

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti posla uključuje obavljanje pomoćno-tehničkih poslova koji zahtijevaju primjenu znanja i vještina tehničkih, industrijskih, obrtničkih i drugih struka

 

Stupanj odgovornosti:

 

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima radi uz pravilnu primjenu pravilna struke

                   

 

 

1.51.

 

 

Viši savjetnik I  za održavanje informatičke opreme

 

II.

 

Viši savjetnik

 

-

 

4.

 

ODSJEK ZA INFORMATIKU

 

1

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

 

Osposobljavanje kompjutera i sve dodatne opreme za rad te pružanje podrške službenicima pri korištenju istih

 

40%

 

Poslovi pripreme, kontrole i distribucije potrebne za djelovanje informatičkog sustava

 

10%

 

Održavanje sve informatičke opreme i redovita kontrola 

 

40%

 

Drugi poslovi po nalogu voditelja odsjeka i pročelnika 

 

10%

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

Potrebno stručno znanje:

magistar struke ili stručni specijalist informacijske i komunikacijske, prometne, računalne, elektrotehničke ili ekonomske struke, najmanje četiri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, napredno znanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti uključuje izradu akata iz djelokruga upravnog tijela, rješavanje najsloženijih predmeta iz nadležnosti upravnog tijela, sudjelovanje u izradi strategija i programa i vođenje najsloženijih projekata

Stupanj samostalnosti:

Stupanj samostalnosti uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima i poslovima

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija

 

                   

02. Upravni odjel za kulturu i baštinu

 

 

2.15.

 

 

Referent –  administrativni referent

 

III.

 

Referent

 

-

 

11.

 

 

1

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

 

Pripremanje i prikupljanje odgovarajuće dokumentacije

 

40%

 

Evidentiranje podataka prema metodološkim i drugim uputama

 

50%

 

Drugi poslovi po nalogu pročelnika

 

10%

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

Potrebno stručno znanje:

srednja stručna sprema pravne, građevinske, turističke ili ekonomske struke, ili gimnazija, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje jednog svjetskog jezika, poznavanje rada na računalu

Stupanj složenosti poslova:

Jednostavni i uglavnom rutinski poslovi koji zahtijevaju primjenu precizno utvrđenih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika.

Stupanj samostalnosti:

 

Poslovi se obavljaju uz stalni nadzor i upute nadređenog službenika.

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi uz pravilnu primjenu izričito propisanih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika.

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

 

Stupanj stručnih komunikacija uključuje kontakte unutar nižih unutarnjih ustrojstvenih jedinica upravnog tijela.

 

                   

 

 

05. Upravni odjel za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo

 

 

5.11.

 

 

Viši stručni suradnik III

 

 

II.

 

Viši stručni suradnik

 

-

 

6.

 

 

1

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

 

Obavljanje administrativnih poslova iz nadležnosti odjela

 

20%

 

Poslovi prikupljanja, sređivanja, evidentiranja i obrada podataka

 

20%

 

Obavljanje jednostavnijih poslova u pripremanju i arhiviranju dokumentacije

 

20%

 

Prikupljanje, provjera  i obrada podataka korisnika socijalnog programa i drugih programa javnih potreba iz nadležnosti odjela

 

20%

 

Priprema za isplatu novčanih davanja korisnicima socijalnog programa

 

15%

 

Obavlja i druge poslove iz nadležnosti odjela po nalogu gradonačelnika

 

5%

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

Potrebno stručno znanje:

magistar struke ili stručni specijalist ekonomske struke ili teološke struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti uključuje stalne složenije upravne i stručne poslove unutar upravnog tijela

Stupanj samostalnosti:

Stupanj samostalnosti uključuje obavljanje poslova uz  redoviti nadzor i detaljne upute nadređenog službenika u svim poslovima

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi te pravilnu primjenu utvrđenih postupaka i metoda rada

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

Stupanj stručnih komunikacija uključuje komunikaciju unutar nižih unutarnjih ustrojstvenih jedinica te povremenu komunikaciju izvan upravnog tijela u svrhu prikupljanja ili razmjene informacija

 

                   

 

07. Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima

 

 

7.2.

 

 

Zamjenik pročelnika

 

I.

 

Viši rukovoditelj

 

-

 

2.

 

 

2

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

 

Sudjelovanje zajedno s pročelnikom u izradi programa i plana rada upravnog odjela

 

15 %

 

Sudjelovanje u izradi prijedloga Proračuna upravnog odjela i programa gradnje

 

10 %

Sudjelovanje u izradi akata iz djelokruga upravnog odjela, a posebno na složenijim projektima i projektima financiranim  iz EU fondova

 

30 %

 

Pružanje savjeta i stručne pomoći službenicima upravnog odjela u rješavanju najsloženijih zadataka

 

20 %

 

Vođenje i koordinacija poslovima iz nadležnosti upravnog odjela, doprinošenje razvoju koncepata

 

20 %

 

Drugi poslovi po nalogu pročelnika

 

5 %

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

 

Potrebno stručno znanje:

 

magistar struke ili stručni specijalist građevinske, pravne, ekonomske ili arhitektonske struke, najmanje pet godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, organizacijske sposobnosti i komunikacijske vještine potrebne za uspješno upravljanje upravnim tijelom, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika

Stupanj složenosti poslova:

Uključuje planiranje, vođenje i koordiniranje povjerenih poslova, pružanje potpore osobama na višim rukovodećim položajima u osiguranja pravilne primjene propisa i mjera te davanje smjernica u rješavanju strateški važnih zadaća

Stupanj samostalnosti:

Zamjenik pročelnik je samostalan u radu ograničen povremenim nadzorom i pomoći nadređenog pri rješavanju složenih stručnih problema

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje visoku odgovornost za zakonitost rada i postupanja, odgovornost za materijalna i  financijska sredstva do određenog iznosa

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

Stupanj suradnje s drugim tijelima uključuje stalnu stručnu komunikaciju unutar i izvan upravnog tijela u svrhu pružanja savjeta te prikupljanja ili razmjene važnih informacija

                   
Dokumenti uz članak
Broj 4-2.3.18.pdf
Broj 4-2.3.18.pdf
Broj 4-2.3.18.pdf