SLUŽBENI GLASNIK GRADA

Broj 14 - Godina LV 06.07.2018

Sadržaj

GRADSKO VIJEĆE 

 

117. Odluka o izmjeni Odluke o zaduživanju Grada Dubrovnika

118. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o izradi IV. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika

119. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o izradi IV. izmjena i dopuna Generalnog urbanističkog plana Grada Dubrovnika

120. Odluka o izmjenama Odluke o komunalnom doprinosu

121. Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o organizaciji i načinu naplate i kontrole parkiranja u Gradu Dubrovniku

122. Odluka o dopuni Odluke o privremenoj zabrani izvođenja građevinskih radova na području Grada Dubrovnika

123. Izmjene i dopune Plana korištenja javnim površinama izvan Povijesne jezgre

124. Izmjene i dopune Plana korištenja javnim površinama u Povijesnoj jezgri

125. Izmjene i dopune Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2018. godinu

126. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o subvencioniranju cijene studentske i srednjoškolske autobusne karte na relaciji Dubrovnik – mjesto studiranja/učenja i obratno

127. Zaključak o izmjenama i dopunama Zaključka o načinu i uvjetima sudjelovanja roditelja – korisnika usluga u cijeni programa dječjih vrtića i jaslica u vlasništvu Grada Dubrovnika

128. Rješenje o imenovanju vršiteljice dužnosti ravnatelja Zavoda za obnovu Dubrovnika

 

GRADONAČELNIK

 

129. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave

 

 

 

GRADSKO VIJEĆE

 

 

 

117

 

 

Na temelju odredbe članka 86. Zakona o proračunu ("Narodne novine" br.87/08, 136/12. i 15/15.), članka 10. Pravilnika o postupku zaduživanja te davanja jamstava i suglasnosti jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave ("Narodne novine" br.55/09, 139/10), članka 23. Odluke o izvršavanju Proračuna Grada Dubrovnika za 2018. godinu ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika" br. 25/17., 2/18., 7/18., i 11/18) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. - pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici, održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

O  D  L  U  K  U

o izmjeni Odluke o zaduživanju Grada Dubrovnika

 

 

 

Članak 1.

 

U Odluci o zaduživanju Grada Dubrovnika KLASA:400-01/18-01/02, URBROJ:2117/01-09-18-13 od 28. svibnja 2018.g („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 11/18.) članak 1. mijenja se i glasi:

 

„Odobrava se zaduživanje Grada Dubrovnika za financiranje kapitalnih projekata iz Plana razvojnih programa Grada Dubrovnika za 2018. do 2020. godine, kod HBOR-a u iznosu od 132.510.000 kuna, i to kako slijedi po programima odnosno projektima:

 

Projekt 036009  -  Vila Čingrija.............…………............………....17.510.000 kuna

Projekt 132003  -  Infrastruktura Solitudo.........……………………10.000.000 kuna

Projekt 133006  -  Vukovarska ulica II faza……………………........4.000.000 kuna

Projekt 136001  -  Cesta most Dr. Franja Tuđmana-Osojnik…… .25.000.000 kuna

Projekt 139001  -  Dječji vrtić Palčica……………………………….. 9.000.000 kuna

Projekt 139012  -  Osnovna škola Montovjerna………………… ..67.000.000 kuna

 

Uvjeti kreditiranja su slijedeći:

1.      Iznos kredita:                                                    132.510.000,00 kuna

2.       Kreditor:                                                             HBOR

3.      Vrsta kredita                                                      Dugoročni kunski kredit

4.      Metoda obračuna kamata                                 Kamatna stopa je fiksna na iznos kredita.

                                              Na obračun se primjenjuje proporcionalna

                                              metoda obračuna prema kojoj godina ima

                                              365 dana (ovisi o br. dana, a dani u

                                              mjesecima obračunavaju se prema 

                                              kalendaru)

5.       Nominalna kamatna stopa:                               2 %

6.      Efektivna kamatna stopa:                                 2,09%

7.       Interkalarna kamata:                                         u visini redovne kamatne stope

8.      Rok iskorištenja kredita:                                    31.12.2020.

9.       Rok otplate kredita:                                           u 40 jednakih tromjesečnih rata, od kojih

                                                                                 prva dospijeva na naplatu 31.03.2021.

10.   Naknada za obradu zahtjeva:                           0,5% jednokratno na iznos odobrenog 

                                                                                 kredita (662.550 kuna)

11.    Zatezna kamata:                                    Promjenjiva- u skladu sa važećom

                                                                                 odlukom HBOR-a

12.   Iznos ukupnih kamata:                                      18.774.781,05 kuna

13.   Ukupna cijena kredita:                                       151.284.781,05 kuna

14.   Konačna cijena kredita:                                     151.947.331,05 kuna

15.    Instrumenti osiguranja:                                      5 (pet) bjanko vlastitih trasiranih i

                                                                                 akceptiranih mjenica Korisnika kredita s 

                                                                                 odredbom “bez protesta” i mjeničnim

                                                                                 očitovanjem,

                                                                                                                                                                      1 (jednu) zadužnicu Korisnika kredita na iznos odobrenog kredita uvećanog za pripadajuću kamatu, naknade i troškove.“

 

 

Članak 2.

 

Ova odluka stupa na snagu dan nakon objave u "Službenom glasniku Grada Dubrovnika".

 

 

KLASA: 400-01/18-01/02

URBROJ:2117/01-09-18-20

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------         

 

 

 

 

118

 

 

Na temelju članaka 86., 87., 113. i 198. Zakona o prostornom uređenju („Narodne novine“, broj 153/13 i 65/17) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 06/13 – pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

O D L U K U

O IZMJENAMA I DOPUNAMA ODLUKE O IZRADI

IV. IZMJENA I DOPUNA PROSTORNOG PLANA UREĐENJA

GRADA DUBROVNIKA

 

 

 

Članak 1.

 

Donosi se Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o izradi IV. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik grada Dubrovnika", broj 5/18).

 

 

Članak 2.

 

U članku 3. stavku 1. iza riječi „Dubrovnika“ briše se riječ „i“, stavlja se zarez, iza riječi „Mokošici“ briše se točka, stavlja se zarez te se nakon alineje 3. dodaju alineja 4. i 5. koje glase:

„ - pristupne ceste Tehničko-tehnološkom bloku Osojnik i

- pristupne ceste stambenom naselju na Nuncijati.“

 

 

Članak 3.

 

Članak 4. se mijenja i glasi:

 

„IDPPU-a Grada Dubrovnika koje su predmet ove Odluke odnose se isključivo na planiranje ribarske luke na lokaciji „Shell“ u okviru luke otvorene za javni promet Sustjepanu, planiranje prijemosnice ceste (ulice) Bartola Kašića u Mokošici, pristupne  ceste Tehničko-tehnološkom bloku Osojnik i pristupne ceste stambenom naselju na Nuncijati te planiranje reciklažnog dvorišta na širem području Grada Dubrovnika. Granica obuhvata načelno je prikazana u grafičkom prilogu ove Odluke. Predviđene izmjene donose se u skladu s navedenim u članku 3. ove Odluke, a korigirat će se elaborati PPU-a Grada Dubrovnika u tekstualnom dijelu – Odredbama za provođenje, grafičkom dijelu te u Obrazloženju plana. Ostala planska rješenja PPU-a Grada Dubrovnika nisu predmet ove Odluke.

 

 

Članak 4.

 

Članak 5. stavak 1. se mijenja i glasi:

„Provedbom Prostornog plana uređenja Grada Dubrovnika, uočena su ograničenja u planskim rješenjima u smislu nemogućnosti realizacije planirane ribarske luke u Sustjepanu i Tehničko-tehnološkog bloka Osojnik, nedovoljan broj reciklažnih dvorišta na širem području Grada Dubrovnika te neadekvatna infrastrukturna rješenja na području Mokošice i Nuncijate stoga se pokazala potreba izrade IDPPU-a Grada Dubrovnika.“

 

Nakon stavka 1. dodaju se stavci 2. i 3., koji glase:

„Pristupna cesta do obuhvata Tehničko-tehnološkog bloka Osojnik planirana Prostornim planom uređenja Grada Dubrovnika se ne može realizirati zbog stanja na terenu stoga je predmetnim IDPPU-a Grada Dubrovnika potrebno promijeniti trasu planirane pristupne ceste, maksimalno uvažavajući postojeću trasu nerazvrstane ceste kojom se trenutno pristupa predmetnom obuhvatu. Sa sjeverne strane predmetne nerazvrstane ceste, na č.zem. 3328, k.o. Osojnik se nalazi evidentirani arheološki lokalitet, kamena gomila, oznake G-26.

 

Područje Nuncijate je područje velike gustoće izgrađenosti s nedovoljno i nekvalitetno razvijenom cestovnom mrežom te s nesigurnim i nepreglednim postojećim cestovnim priključkom na državnu cestu D8 stoga je predmetnim IDPPU-a Grada Dubrovnika potrebno planirati izmiještanje postojećeg cestovnog priključka.“

 

 

Članak 5.

 

U članku 6. stavku 1. iza riječi „Dubrovnika“ briše se točka, stavlja se zarez te se nakon alineje 3. dodaju alineje 4. i 5. koje glasi:

      „osiguravanje planskih preduvjeta za pristupnu cestu Tehničko-tehnološkom bloku Osojnik radi realizacije iste,

      osiguravanje planskih preduvjeta za izgradnju nove pristupne ceste stambenom naselju na Nuncijati radi poboljšanja infrastukturnih rješenja na području Nuncijate i radi stvaranja preduvjeta za realizaciju stambenog naselja za branitelje na Nuncijati.“

 

Nakon stavka 1. dodaju se stavci 2. i 3., koji glase:

 „U sklopu izrade IDPPU-a Grada Dubrovnika potrebno je definirati slijedeća programska polazišta:

      planiranje pristupne ceste Tehničko-tehnološkom bloku Osojnik maksimalno uvažavajući postojeću trasu nerazvrstane ceste uz visinsku prilagodbu sukladno pravilima struke, vodeći računa o postojećim kolnim prilazima poljoprivrednim parcelama i uz osiguranje odgovarajuće zaštite evidentiranog arheološkog lokaliteta,

      za potrebe novih proizvodnih građevina unutar obuhvata Tehničko-tehnološkog bloka Osojnik planirati dodatni priključak na pristupnu cestu da bi se omogućio ulaz/izlaz iz predmetne zone,

      planiranje nove pristupne ceste stambenom naselju na Nuncijati poštivajući pravila struke s ciljem stvaranja optimalne protočnosti i sigurnosti prometa uz odgovarajuću   zaštitu krajobraznih vrijednosti padina Srđa i zaštitu Trase renesansnog dubrovačkog vodovoda.

 

Izmjene  i  dopune  čiji  su  razlozi  navedeni  u  članku  3.  ove  Odluke  i  ciljevi  i  programska polazišta u prethodnom stavku ovoga članka, jedine su izmjene i dopune koje će se izvršiti ovim  IDPPU-a Grada Dubrovnika, pa se zahtjevi i primjedbe izvan ovako utvrđenog opsega neće razmatrati, niti će se mijenjati druga rješenja u tekstualnom i kartografskom dijelu predmetnih planova.“

 

 

Članak 6.

 

Ova Odluka dostavit će se svim javnopravnim tijelima radi dostave zahtjeva. Rok za dostavu zahtjeva je 8 dana od dostave Odluke.

 

 

Članak 7.

 

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika".

 

KLASA: 350-02/18-01/01

URBROJ: 2117/01-09-18-23

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.

 

                                                            

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------         

 

 

 

 

119

 

 

Na temelju članaka 86., 87., 113. i 198. Zakona o prostornom uređenju („Narodne novine“, broj 153/13 i 65/17) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

O D L U K U

O IZMJENAMA I DOPUNAMA ODLUKE O IZRADI

IV. IZMJENA I DOPUNA GENERALNOG URBANISTIČKOG PLANA

GRADA DUBROVNIKA

 

 

Članak 1.

 

Donosi se Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o izradi IV. Izmjena i dopuna Generalnog urbanističkog plana Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik grada Dubrovnika", broj 5/18).

 

 

Članak 2.

 

U članku 3. stavku 1. alineji 3. iza riječi „Stepinca“ briše se točka, dodaje se riječ „i“ te se nakon alineje 3. dodaje alineja 4. koja glasi: 

„ - pristupne ceste stambenom naselju na Nuncijati.“

 

 

Članak 3.

 

U članku 4. stavku 1. iza riječi „Mokošici i“, dodaju se riječi „nove pristupne ceste stambenom naselju na Nuncijati te“.

 

 

Članak 4.

 

U članku 5. stavku 1. prije riječi „i Babina kuka“ dodaje se riječ „Nuncijate“.

 

 

Članak 5.

 

U članku 6. stavku 1. alineji 3. iza riječi „područja“ briše se točka, dodaje se riječ „i“ te se nakon alineje 3. dodaje alineja 4. koja glase:

„ - osiguravanje planskih preduvjeta za izgradnju nove pristupne ceste stambenom naselju na Nuncijati radi poboljšanja infrastukturnih rješenja na području Nuncijate i radi stvaranja preduvjeta za realizaciju stambenog naselja za branitelje na Nuncijati.“

 

U članku 6. dosadašnji stavak 2. postaje stavak 3.

 

U članku 6. dodaje se novi stavak 2. koji glasi:

„U sklopu izrade IDGUP-a Grada Dubrovnika potrebno je definirati slijedeća programska polazišta:

- planiranje nove pristupne ceste stambenom naselju na Nuncijati poštivajući pravila struke s ciljem stvaranja optimalne protočnosti i sigurnosti prometa uz odgovarajuću   zaštitu krajobraznih vrijednosti padina Srđa i zaštitu Trase renesansnog dubrovačkog vodovoda.“

 

 

Članak 6.

 

Ova Odluka dostavit će se svim javnopravnim tijelima radi dostave zahtjeva. Rok za dostavu zahtjeva je 8 dana od dostave Odluke.

 

 

Članak 7.

 

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika".

 

KLASA: 350-02/18-01/02

URBROJ: 2117/01-09-18-31

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------         

 

 

 

120

 

 

Na temelju članka 31. stavka 7. Zakona o komunalnom gospodarstvu ("Narodne novine", broj: 36/95, 109/95 – Uredba, 21/96 – Uredba, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03. – pročišćeni tekst, 82/04, 110/04 – Uredba, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13, 147/14 i 36/15) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici, održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

O D L U K U

o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnom doprinosu

 

 

 

Članak 1.

 

U članku 8. stavak 2. mijenja se i glasi:

 

"Jedinična vrijednost komunalnog doprinosa po vrsti objekata i uređaja komunalne infrastrukture i po zonama iz članka 7. ove Odluke, određuje se u kunama po m3 građevine i ista iznosi:

ZONA

I.

II.

III.

IV.

Javne površine

18,00

16,00

10,00

3,00

Nerazvrstane ceste

56,00

49,00

33,00

8,00

Javna rasvjeta

19,00

16,00

11,00

3,00

Groblja

45,00

39,00

26,00

6,00

Ukupno:

138,00

120,00

80,00

20,00

 

 

Članak 2.

 

U članku 8a. stavak 1. mijenja se i glasi:

 

Za građevine koje su u postupku ozakonjenja nezakonito izgrađenih zgrada po Zakonu o postupanju s nezakonito izgrađenim zgradama ("Narodne novine" broj: 86/12 i 143/13), jedinična vrijednost komunalnog doprinosa po vrsti objekata i uređaja komunalne infrastrukture i po zonama iz članka 7. ove Odluke, određuje se u kunama po m3 građevine i ista iznosi:

 

ZONA

I.

II.

III.

IV.

Javne površine

17,00

13,00

8,00

2,00

Nerazvrstane ceste

53,00

39,00

26,00

7,00

Javna rasvjeta

18,00

13,00

9,00

2,00

Groblja

43,00

31,00

21,00

5,00

Ukupno:

131,00

96,00

64,00

16,00

 

 

Članak 3.

 

Postupci donošenja Rješenja o komunalnom doprinosu, koji su započeti prije stupanja na snagu ove odluke, dovršit će se prema odredbama ove odluke.

 

 

Članak 4.

 

Ova odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u "Službenom glasniku Grada Dubrovnika".

 

 

KLASA:363-01/18-09/7

URBROJ:2117/01-09-18-6

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------         

 

 

 

121

 

 

Na temelju članka 5. stavak 1. točke 6. i stavka 11. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (“Narodne novine”, broj 67/08., 48/10., 80/13., 158/13., 92/14., 64/15. i 108/17) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika (“Službeni glasnik Grada Dubrovnika”, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13.-pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18), uz prethodnu suglasnost Ministarstva unutarnjih poslova, Broj: 511-03-03/2-7/94-18 od 5. srpnja 2018., Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici, održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

O D L U K U

o izmjenama i dopunama Odluke o organizaciji

i načinu naplate i kontrole parkiranja u Gradu Dubrovniku

 

 

 

Članak 1.

 

U Odluci o organizaciji i načinu naplate i kontrole parkiranja u Gradu Dubrovniku (“Službeni glasnik Grada Dubrovnika”, broj 11/15., 15/17., 16/17 i 2/18, dalje u tekstu - Odluka) u članku 2. točki 7. na kraju rečenice briše se točka i stavlja se točka-zarez, te se dodaje točka 8. koja glasi:

 

“Vozilo je osobni automobil odnosno motorno vozilo namijenjeno za prijevoz osoba koje osim sjedala za vozača ima najviše osam sjedala”.

 

Članak 2.

 

Članak 4. stavak 4. mijenja se i glasi:

 

“Korisnikom javnog parkirališta s naplatom za vozila u vlasništvu pravne osobe smatra se vlasnik parkiranog vozila kao i primatelj leasinga kojemu je vozilo prepušteno na korištenje na temelju pravnog posla-leasinga, evidentiran prema registarskoj oznaci vozila u odgovarajućim evidencijama Ministarstva unutarnjih poslova neovisno o osnovi temeljem koje je vozilo dano na korištenje.”

 

                                   

Članak 3.

 

U članku 5. iza stavka 5. dodaje se stavak 6. koji glasi:

 

Parkiranje u zoni 2 (zelena) na:

      uličnim parkiralištima u ulicama Zagrebačka (sjeverna strana dio od k.br 4 do Strme ulice, od k.br. 28 do k.br 34, te dio od k.br. 40 do k.br 50), Marija Perića (parking na sjevernoj strani spoj s Zagrebačkom ulicom, te parking na južnoj strani od spoja s Zagrebačkom ulicom do k.br 2), Petra Krešimira IV (sjeverna strana od k.br 1 do k.br 3, od k.br 9 do k.br 11, od k.br 17 do k.br 55, odnosno do spoja s ulicom Dubrovačkog odreda, te dio ulice od k.br 42 do autobusnog stajališta na Viktoriji), Frana Supila (sjeverna strana parking uz zgradu Gimnazije, te dio od k.br 9 do k.br 15, od Župske ulice do k.br 41, i od k.br 47 do k.br 55, južna strana ulice dio od k.br 11 do k.br 15 i od k.br 19 do k.br 21), Iza Grada (sjeverna strana ulice dio od ulaza Ploče do autobusne stanice prije parkinga Žičara, te od parkinga Žičara do spojne ceste Zagrebačka - Iza Grada, i južna strana ulice dio ulaza u parking Žičara pa do ulaza u parking Tenis), Don Frana Bulića (sjeverna i južna strana kod k.br 4, te istočna strana kod ulaza u park Gradac)

      izvanuličnim parkiralištima: Tenis -Tabor, Kolorina i Žičara -gornji plato predviđeno je isključivo za korisnike povlaštenih karata za:

   1., 2. i 3. zonu

   2. i 3. zonu

   2. zonu.“

 

U članku 5. dosadašnji stavak 6. postaje stavak 7., dosadašnji  stavak 7. postaje stavak 8.

                                                                      

 

Članak 4.

 

U članku 9. iza stavka 1. dodaje se stavak 2. i glasi:

 

Rješenje nadležnog gradskog upravnog tijela kojim se odobrava korištenje rezerviranog parkirališnog mjesta  će se ukinuti u slučaju promjene ili ukidanja područja iz zona na kojima je omogućeno korištenje rezerviranih parkirališnih mjesta.“

 

Dosadašnji stavak 2. postaje stavak 3., dosadašnji stavak 3. postaje stavak 4., dosadašnji stavak 4. postaje stavak 5. , dosadašnji stavak 5. postaje stavak 6.

 

 

Članak 5.

 

 U članku 11. stavak 2. u dijelu koji je naveden pod Zona A  iza riječi „Izvanulična parkirališta: Tenis-Tabor   riječ: “Žičara“ se briše, a dodaju se riječi: „Žičara-gornji plato i Žičara -donji plato“.

 

 

Članak 6.

 

U članku 11. stavak 3. u dijelu koji je naveden pod Zona B, Ulična parkirališta  iza riječi “Bana Jelačića (južna strana od k.br.” riječi “55 do 59” - brišu se, a dodaju se riječi “59 do 71”.

 

Članak 7.

 

U  članku 11. stavak 3. u dijelu koji je naveden pod Zona B, Ulična parkirališta  iza riječi “Eugena Kumičića” briše se zarez i stavlja se točka, a ostali dio rečenice odnosno riječi: “Petra Krešimira IV od križanja s ulicom Bruna Bušića do Viktorije i ulica Frana Supila od Viktorije do ulice Vlaha Bukovca /tijekom školske godine/ “ se brišu.

                                                                      

 

Članak 8.

 

U članku 12. stavak 3. mijenja se i glasi:

 

„Iznimno od odredbi o visini mjesečne naknade za korisnike rezerviranih parkirališnih mjesta iz stavka 1. točke 1. i 2. ovog članka u osobito opravdanim slučajevima pojedinim institucijama od značaja za Republiku Hrvatsku i Grad Dubrovnik može se odobriti korištenje rezerviranih parkirališnih mjesta bez plaćanja naknade, osim na izvanuličnom parkiralištu Tenis -Tabor i uličnom parkiralištu Iza Grada u zoni A iz članka 11. stavak 2. ove Odluke“.

 

Članak 9.

 

U članku 14. stavak 3. pod Zona 2 (zelena) - 708202 iza riječi „Izvanulična parkirališta   riječ: “Žičara“ se briše, a dodaju se riječi: „Žičara-gornji plato i Žičara -donji plato“.

 

 

Članak 10.

 

U članku 14. stavak 3. pod Zona 2 (zelena) - 708202 iza riječi „ulična parkirališta“ riječi „Ulica Branitelja Dubrovnika (sjeverna strana od raskrižja Dom zdravlja do k.br.2)“ brišu se.

 

 

Članak 11.

 

U članku 14. stavku 4. pod Zona 3 (žuta) - 708203 Ulična parkirališta iza riječi: “Kardinala Stepinca (južna strana od k.br. 27 do k.br. 3)  brišu se riječi: “Petra Krešimira IV od križanja s ulicom Bruna Bušića do Viktorije i ulica Frana Supila od Viktorije do ulice Vlaha Bukovca /tijekom školske godine/” i dodaje se: Ulica Branitelja Dubrovnika (sjeverna strana od raskrižja Dom zdravlja do k.br.2)“ .

 

 

Članak 12.

 

Članak 21. stavak 1. mijenja se i glasi:

 

Korisnik  javnog parkirališta dužan je u roku od 10 minuta od parkiranja vozila kupiti parkirališnu kartu u nematerijaliziranom obliku odnosno parkirališnu kartu u materijaliziranom obliku istaknutu na vozilu tako da Organizator parkiranja može provjeriti njezinu valjanost, dok je u Zoni 0 (crvena) na izvanuličnom parkiralištu (parkiralište Pile) i zoni 2 (zelena) na izvanuličnom parkiralištu Žičara-donji plato  to dužan učiniti u roku od 5 minuta“.

 

 

Članak 13.

 

U članku 21. iza stavka 3. dodaje se stavak 4. koji glasi:

 

„Ako korisnik javnog parkirališta u:

      zoni 0 (crvena) na izvanuličnom parkiralištu (parkiralište Pile)

      zoni 2 (zelena) na izvanuličnom parkiralištu Žičara-donji plato

 izgubi parkirališnu kartu, smatrat će se da je preuzeo višesatnu parkirališnu kartu u punom trajanju sukladno cijeni iz čl. 25. Odluke.“

 

U članku 21. dosadašnji stavak 4. postaje stavak 5., dosadašnji  stavak 5. postaje stavak 6., dosadašnji stavak 6. postaje stavak 7., dosadašnji stavak 7. postaje stavak 8.

 

 

Članak 14.

 

Članak 21.a mijenja se i glasi:

 

„Parkiranje u zoni 4 (javno parkiralište Gradac ) moguće je isključivo uz korištenje valjane povlaštene karte za 1. 2.i 3. zonu i 2. i 3. zonu.

 

Parkiranje u zoni 2 na uličnim parkiralištima iz članka 5. stavka 6. ove Odluke i izvanuličnim parkiralištima Tenis-Tabor, Kolorina i Žičara-gornji plato moguće je isključivo uz korištenje valjane povlaštene karte za:

      1. 2.i 3. zonu

      2. i 3. zonu

      2. zonu.

 

Za korisnike zone 4 (javno parkiralište Gradac ) i korisnike zone 2 (ulična parkirališta iz članka 5. stavka 6. ove Odluke, izvanulična parkirališta: Tenis-Tabor, Kolorina i Žičara-gornji plato) koji protivno odredbi st.1 i st. 2.  ovog članka istu koriste bez valjane povlaštene karte smatrati će se da su zaustavljanjem i parkiranjem na javnom parkiralištu Gradac, uličnim parkiralištima iz članka 5. stavak 6. ove Odluke i izvanuličnim parkirlištima: Tenis-Tabor, Kolorina i Žičara-gornji plato s Organizatorom parkiranja sklopili ugovor o korištenju jednog parkirališnog mjesta uz korištenje višesatne karte u punom trajanju sukladno cijeni iz čl. 25. Odluke koju nije moguće zamijeniti za zamjensku višesatnu kartu čiji iznos obuhvaća stvarno korišteno vrijeme usluge parkiranja uvećan za iznos od 50,00 kn na ime troškova rada ovlaštene osobe Organizatora parkiranja na terenu (materijalni trošak izdavanja karte, trošak obrade podataka i ostali troškovi).

 

U slučaju iz prethodnog stavka, osoba koju ovlasti Organizator parkiranja ostaviti će višesatnu kartu u punom  trajanju s nalogom za plaćanje na vozilu, koju je korisnik dužan platiti u roku od osam (8) dana od dana izdavanja te karte.

 

Višesatna karta u punom trajanju s nalogom za plaćanje ostavljena na način iz stavka 4. ovoga članka smatra se uredno dostavljenom i kasnija oštećenja ili uništenja ne utječu na valjanost dostave i ne odgađaju plaćanje.“

 

 

Članak 15.

 

U članku 23. stavak 1. alineja 3. mijenja se i glasi:

 

„- u 2. zoni svakim danom od 06:00 do 02:00, a na izvanuličnom parkiralištu Žičara-donji plato  svakim danom od 00:00-24:00“

 

 

Članak 16.

 

Članak 24. mijenja se i glasi:

 

Ugovor o korištenju jednog parkirališnog mjesta na javnom parkiralištu uz korištenje satne karte sklapa se po cijeni satne karte kako slijedi: 

Korisnicima povlaštene karte za drugu i treću zonu prvi sat parkiranja u 1. (poslovnoj zoni) ne naplaćuje se. Svaki sljedeći sat istima se naplaćuje po cijenama satne karte iz st. 1. ovog članka.“

 

 

Članak 17.

 

Članak 25. mijenja se i glasi:

 

„Ugovor o korištenju jednog parkirališnog mjesta na javnom parkiralištu uz korištenje višesatne karte u punom trajanju sklapa se po cijeni višesatne karte u punom trajanju kako slijedi:

                                                                      

 

Članak 18.

 

Članak 25. a mijenja se i glasi:

 

Ugovor o korištenju jednog parkirališnog mjesta na javnom parkiralištu uz korištenje dnevne karte sklapa se po cijeni dnevne karte kako slijedi: 

 

Članak 19.

 

Članak 25. b mijenja se i glasi:

 

Ugovor o korištenju jednog parkirališnog mjesta na javnom parkiralištu sklapa se po cijeni tjedne parkirališne karte kako slijedi: 

                                                                      

Članak 20.

 

Članak 25. c mijenja se i glasi:

 

Ugovor o korištenju jednog parkirališnog mjesta na javnom parkiralištu sklapa se po cijeni mjesečne parkirališne karte kako slijedi:

 

 

Članak 21.

 

Članak 25. d mijenja se i glasi:

 

„Ugovor  o korištenju jednog parkirališnog mjesta na javnom parkiralištu sklapa se po cijeni godišnje parkirališne karte kako slijedi:“

  

 

Članak 22.

 

U članku 26. stavak 1., prva alineja mijenja se i glasi:

– osobe s prebivalištem u Gradu Dubrovniku, odnosno boravištem dužim od 6 mjeseci neprekidno,”

 

 

Članak 23.

 

U članku 28. stavak 1. mijenja se i glasi:

 

Pravo na povlaštenu kartu ima fizička osoba koja:

   ima prebivalište na području Grada Dubrovnika ili boravište na području Grada Dubrovnika duže od 6 mjeseci neprekidno, što dokazuje osobnom iskaznicom ili uvjerenjem Ministarstva unutarnjih poslova o prebivalištu odnosno boravištu,

   ima vozilo registrirano na svoje ime ili u leasingu, što dokazuje važećom prometnom dozvolom, te čije dimenzije (vozila) ne smiju prelaziti dimenzije obilježenog parkirališnog mjesta.“

 

 

Članak  24.

 

U članku 28. stavak 2. mijenja se i glasi:

 „Pravo na povlaštenu kartu ima fizička osoba koja:

      ima prebivalište na području obuhvata općina: Konavle, Župa Dubrovačka, Dubrovačko Primorje, Ston, Janjina, Trpanj i Mljet što dokazuje osobnom iskaznicom ili uvjerenjem Ministarstva unutarnjih poslova o prebivalištu,

      ima vozilo registrirano na svoje ime ili u leasingu, što dokazuje važećom prometnom dozvolom te čije dimenzije (vozila) ne smiju prelaziti dimenzije obilježenog parkirališnog mjesta.“

 

 

Članak 25.

 

U članku 28. stavak 3. mijenja se i glasi:

 

Pravo na povlaštenu kartu ima pravna osoba koja:

      ima sjedište na području grada Dubrovnika, što dokazuje odgovarajućom ispravom,

      ima vozilo registrirano na ime pravne osobe ili u leasingu, što dokazuje važećom prometnom dozvolom, te čije dimenzije (vozila) ne smiju prelaziti dimenzije obilježenog parkirališnog mjesta.“

 

Članak 26.

 

U članku 28. stavak 4. mijenja se i glasi:

 

„Pravo na povlaštenu parkirnu kartu ima osoba s invaliditetom koja:

-       ima prebivalište na području Grada Dubrovnika, ili boravište na području Grada Dubrovnika duže od 6 mjeseci neprekidno, što dokazuje osobnom iskaznicom ili uvjerenjem Ministarstva unutarnjih poslova o prebivalištu odnosno boravištu,

-       ima vozilo registrirano na svoje ime ili u leasingu, što dokazuje važećom prometnom dozvolom, te čije dimenzije (vozila) ne smiju prelaziti dimenzije obilježenog parkirališnog mjesta,

-       ima valjani znak pristupačnosti iz čl. 40 Zakona o sigurnosti prometa na cestama i rješenje ovlaštenog tijela o invaliditetu na temelju kojega je znak izdan.“

 

 

Članak 27.

 

U članku 30. dodaje se stavak 3. koji glasi:

 

Pravnoj osobi iz članka 26. alineje 3. čija je djelatnost od osobitog značenja za neometano obavljanje poslova lokalnoga značaja kojima se neposredno ostvaruju potrebe građana, a koji poslovi su u nadležnosti Grada Dubrovnika, uz suglasnost gradskog upravnog odjela nadležnog za promet, može se izdati i više od tri povlaštene parkirališne karte.“

 

U članku 30. dosadašnji stavak 3. postaje stavak 4., dosadašnji  stavak 4. postaje stavak 5., dosadašnji stavak 5. postaje stavak 6., dosadašnji  stavak 6. postaje stavak 7., dosadašnji  stavak 7. postaje stavak 8., dosadašnji  stavak 8. postaje stavak 9. i dosadašnji  stavak 9. postaje stavak 10.

 

 

Članak 28.

 

Članak 31. mijenja se i glasi:

 

Pravo na povlaštenu kartu ostvaruju niže navedene fizičke i pravne osobe u skladu s mjesečnom visinom naknade kako slijedi:

 

    Opis                                                                                                           Cijena

 

zona 0. – 708200                                                                                   nema povlaštene karte

 

 

zona 1. – 708201 – poslovna zona

 

1.fizičke osobe s prebivalištem odnosno propisanim boravištem na području

zone 1 za jednu ulicu/jedno parkirno mjesto prema adresi prebivališta

odnosno boravišta u 1. zoni                                                                                        25,00 kn

 

 

zona 2. – 708202 (Tenis-Tabor, Kolorina, Žičara -donji plato i ulična parkirališta)

 

1.fizičke osobe s prebivalištem odnosno propisanim boravištem

 na području zone 2 za jednu ulicu/jedno parkirno mjesto prema

adresi prebivališta odnosno boravišta u 2. zoni                                                          25,00 kn

2.fizičke osobe s prebivalištem na području obuhvata općina:

Konavle, Župa dubrovačka, Dubrovačko primorje, Ston, Janjina,

Trpanj, Mljet                                                                                                                120,00 kn

3. pravne osobe, obrtnici odnosno osobe koje obavljaju drugu

samostalnu djelatnost, koji imaju sjedište odnosno koji su registrirani

na području Gradskog kotara Grad i Gradskog kotara Pile te u dijelu

Gradskog kotara Pile- Kono koji je označen na karti gradskih kotara

koja čini sastavni dio ove Odluke kao Prilog 1.                                                       200,00 kn

 

parkiralište Žičara-donji plato                                                                  nema povlaštene karte

_________________________________________________________________________

 

zona 3. – 708203

 

1.fizičke osobe s prebivalištem  odnosno propisanim boravištem

na području zone 3 za jednu ulicu/parkirno mjesto prema adresi

prebivališta odnosno boravišta                                                                                   25,00 kn

2.fizičke osobe s prebivalištem na području obuhvata općina:

Konavle, Župa dubrovačka, Dubrovačko primorje, Ston, Janjina,

Trpanj, Mljet                                                                                                               120,00 kn

3.pravne osobe, obrtnici odnosno osobe koje obavljaju drugu

samostalnu djelatnost                                                                                                200,00 kn

_________________________________________________________________________

 

zona 1. 2. i 3.

 

fizičke osobe s prebivalištem odnosno propisanim boravištem u zoni 1.                  85,00 kn

_________________________________________________________________________

 

zona 2. i 3.

 

1.fizičke osobe s prebivalištem odnosno propisanim boravištem na

 području Grada Dubrovnika                                                                                      60,00 kn

 

2.fizičke osobe s prebivalištem na području obuhvata općina:

Konavle, Župa dubrovačka, Dubrovačko primorje, Ston, Janjina,

Trpanj, Mljet                                                                                                                240,00 kn

_________________________________________________________________________

 

invalidi Domovinskog rata koji ne spadaju pod odredbe članka

40. ZOSPC-a za zone 2.i 3.                                                                                         25,00 kn

_________________________________________________________________________

 

dobrovoljni darovatelji krvi iz članka 26. alineje 5. Odluke za

zone 2. i 3.                                                                                                                    0,00 kn

_________________________________________________________________________

 

invalidne osobe sukladno članku 40. ZOSPC-a za zone 1., 2. i 3.                               0,00 kn“

__________________________________________________________________________________

 

 

Članak 29.

 

Ostale odredbe Odluke ostaju neizmijenjene.

 

 

Članak 30.

 

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u “Službenom glasniku Grada Dubrovnika”.

 

 

KLASA: 340-01/18-01/51

URBROJ: 2117/01-09-18-9

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------         

 

 

 

122

 

 

Na temelju članka 132. Zakona o gradnji ("Narodne novine" broj: 153/13, 20/17) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj: 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13–pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici, održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

O D L U K U

o dopuni Odluke o privremenoj zabrani izvođenja građevinskih radova

na području Grada Dubrovnika

 

 

 

Članak 1.

 

 

U dijelu V. IZUZECI OD PRIVREMNE ZABRANE IZVOĐENJA  GRAĐEVINSKIH RADOVA Odluke o privremenoj zabrani izvođenja građevinskih radova na području Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj: 25/17.) iz članka 5. dodaje se novi članak 5a. koji glasi:

 

„ U slučaju da se izvođač radova ne pridržava odredaba ove Odluke ili svojim postupanjem prekrši odluku Povjerenstva kojom mu je odobreno izvođenje građevinskih radova iz točke 6. i 7. stavka 1. članka 5. ove Odluke, Povjerenstvo će donijeti odluku o ukidanju ranije donesene odluke o odobrenju izvođenja radova i o zabrani daljnjeg izvođenja građevinskih radova za razdoblje dok traje privremena zabrana izvođenja radova.“

 

 

Članak 2.

 

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika.“

 

 

KLASA: 363-01/18-09/24

URBROJ: 2117/01-09-18-3

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------         

 

 

 

 

123

 

 

Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. - pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici, održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

Izmjene i dopune

Plana korištenja javnim površinama izvan Povijesne jezgre

 

 

­                                   

Članak 1.

 

U PLANU KORIŠTENJA JAVNIM POVRŠINAMA IZVAN POVIJESNE JEZGRE („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj17/16., 25/17. i 12/18.) mijenja se, dodaje ili briše slijedeći tekst:

 

1.U poglavlju naslova PILE/KONO, podnaslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA,

 

u Zagrebačkoj ulici

-   briše se tekst:

Sendwich bar,  20,00 m2 –preko puta ulice, čest. zem. 1049/7 k.o. Dubrovnik – briše se

 

u ulici Od Tabakarije

-   mijenja se tekst:

„ORHAN" restoran, 64,00 m2 (10/4 + 12/2), na taraci ispred ulaza, čest.zem. 2297/2, k.o. Dubrovnik

-   i sada glasi:

„ORHAN" restoran, 94,00 m2, na taraci ispred objekta , čest.zem. 2297/2, k.o. Dubrovnik

 

U ulici Branitelja Dubrovnika

-   mijenja se tekst:

„ART CAFE“ bistro, 30,00 m2 (max. 7/4) taraca ispred objekta, čest.zgr. 99 k.o. Dubrovnik

-          i sada glasi:

„ART CAFE“ bistro, 44,00 m2, taraca ispred objekta, čest.zgr. 99 k.o. Dubrovnik

 

 

2. U poglavlju naslova PLOČE IZA GRADA, podnaslov STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA,

u ulici Frana Supila

-          mijenja se tekst:

„LAURA" caffe bar,  14,00 m2 (5/4) taraca ispred objekta, čest.zem. 2433/1, k.o. Dubrovnik 

-          i sada glasi:

„SNOGU" wok bar,  19,70 m2, taraca ispred objekta, čest.zem. 2433/1, k.o. Dubrovnik 

 

u ulici Uz Tabor

-          dodaje se tekst:

Caffe bar „KRUPS“, maks 24,00 m2,  6,40 m2 na taraci ispred objekta i na pločniku širine 1,20 m u tri segmenta (dužina 3,70/ 5,50/ 5,44 m), čest.zem. 1659/2 k.o. Dubrovnik

 

 

3. U poglavlju naslova GRUŽ, podnaslov STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA,

u ulici Obala Pape Ivana Pavla II

 

-          mijenja se tekst:

„GATTO" bistro, 24,00 m2 (6/4) na placetu ispred lokala, čest. zem. 1294/2  k. o. Gruž

-          i sada glasi:

„GATTO" bistro, 36,00 m2 na placetu ispred lokala, čest. zem. 1294/2  k. o. Gruž

 

-          briše se tekst:

"RAJ" caffe bar, 6,00 m2 (5/2) ispred kbr. 14 - uz fasadu objekta, čest.zem. 1294/2, k.o. Gruž

-          dodaje se:

"KRUŽNI TOK" zalogajnica, 4,91 m2  ispred kbr. 19 - uz fasadu objekta, (0,6 x 1,5 m i 0,6 x 1,6 m lijevo od ulaza, te 1,0 x 1,5 m i 1,0 x 1,55 m desno od ulaza) čest.zem. 1294/2, k.o. Gruž

 

u ulici Obala Stjepana Radića

-          mijenja se tekst:

„SONG" caffe bar, 9,00 m2 (2/3 + 3/2), čest. zem. 1194/2, k.o.Gruž

-          i sada glasi:

„SONG" caffe bar, 12,00 m2, čest. zem. 1194/2, k.o.Gruž

-          briše se tekst:

„RHEA SILVA" caffe bar, 16,5 m2 (5/4) desno od ulaza čest.zem. 1194/2, k.o. Gruž i 2,00 m2 na uglu objekta (2/2)

-          mijenja se tekst:

„MALIŠ“ caffe bar, 45,00 m2 (3,60 x 12,50 m), čest.zem. 307, k.o. Gruž, uvjetno:

-po nalogu gradskih službi taraca se ima suziti na 3,00 m cijelom dužinom radi pristupa renesansnom đardinu dvorca Gundulić; -u trenutku početka radova postavljanja skalina na objektu istočno od c.b. Mališ imaju se ukloniti stolovi s površine cca. 4,00 x 3,60 m kako bi se omogućili radovi, a nakon završetka radova osloboditi pristup-prolaz prema navedenim skalinima u širini skalina (cca. 1,00 do 1,50 m).

-          i sada glasi:

„PROVA“ konoba, 33,00  + 17,50 m2, čest.zem. 307, k.o. Gruž, ispred objekta i do kioska „TURIST“.

 

u Vukovarskoj ulici

-          briše se tekst:

„ZOXBOX“ caffe bar, 4,50 m2 (3/2) na nogostupu ispred prostora na adresi Vukovarska 3,  čest.zem. 1194/4 k.o. Gruž.

 

 

4. U poglavlju naslova LAPAD, podnaslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA,

 

u ulici Šetalište Kralja Zvonimira

-          mijenja se tekst:

„SLATKI KUTAK“ slastičarnica, 36,00 m2 (12 barskih stolića sa po4 pripadajuće visoke stolice) ispred objekta u čest.zgr. 570 k.o. Gruž, čest.zem. 880/1 k.o. Gruž

-          i sada glasi:

„SLATKI KUTAK“ slastičarnica, 46,00 m2  ispred objekta u čest.zgr. 570 k.o. Gruž, čest.zem. 880/1 k.o. Gruž

 

-          mijenja se tekst:

„TUTO BENE“ bistro-pizzeria, 110,00 m2 (28/4) na natkrivenoj taraci desno od objekta, čest.zem.922/1   k.o. Gruž

-          i sada glasi:

„TUTO BENE“ bistro-pizzeria, 126,00 m2 na natkrivenoj taraci desno od objekta, čest.zem.922/1   k.o. Gruž

 

-          mijenja se tekst:

„KONAVOKA" art caffe bar, 32,52 m2, na šetnici ispred objekta 19,32 m2 (5/4), te ispred objekta desno od skalina koji vode u restoran „KONAVOKA“  13,20 m2 (4/4), čest.zem. 880/1, k.o. Gruž

-          i sada glasi:

„KONAVOKA" art caffe bar, 44 m2, na šetnici ispred objekta, te ispred objekta desno od skalina koji vode u restoran „KONAVOKA“ , čest.zem. 880/1, k.o. Gruž

 

-          mijenja se tekst:

„VAN", caffe bar, 81,70 m2, i to na šetnici ispred objekta 51,70 m2 (13/4), te na placetu kod fontane 30,00 m2 (10/4) čest.zem. 932/3 i 880/1, k.o. Gruž

-          i sada glasi:

„VAN", caffe bar, 83,70 m2, i to na šetnici ispred objekta 41,40 m2, te na placetu kod fontane 42,30 m2,  čest.zem. 932/3 i 880/1, k.o. Gruž

 

-           mijenja se tekst:

„AGORA“  restoran, 5,00 m2 ispred hotela „PERLA“, čest.zem. 880/1, k.o. Gruž

-          i sada glasi:

„AGORA“  restoran, 8,15 m2 ispred hotela „PERLA“, čest.zem. 880/1, k.o. Gruž

 

u ulici Mata Vodopića

 

-          mijenja se tekst:

„SCALA" pizzeria, 40,00 m2, u ostaklenom dijelu ispred objekta (10/4), čest.zem. 1228/1, k.o. Gruž

-          i sada glasi:

„SCALA" pizzeria, 75,70 m2, i to 40,00 m2 u montažnom prostoru ispred objekta, te na otvorenim taracama prema Tommy-u 23,00 m2 i desno od ulaza 12,70 m2, čest.zem. 1228/1, k.o. Gruž

 

U ulici Nikole Tesle

 

-          dodaje se tekst:

„ARIA" slastičarnica, 6,00 m2  uz fasadu objekta, čest.zem. 1212/2 k.o. Gruž

 

 

5. U poglavlju naslova MONTOVJERNA, podnaslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA,

 

u ulici Josipa Bana Jelačića

-          dodaje se tekst:

„BY THE WAY“ objekt brze prehrane, 9,10 m2, taraca ispred objekta, čest.zem. 2142 k.o. Gruž

-          briše se tekst:

„BOOGIE WOOGIE“  caffe bar, 12,00 m2,  taraca ispred objekta (3/4), čest.zem. 2142 k.o. Gruž

„KAROCA“  caffe bar, 21,00 m2,  taraca ispred objekta (7/4), čest.zem. 617/16 k.o. Gruž

 

 

6. U poglavlju naslova MOKOŠICA, podnaslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA,

 

u ulici Od izvora

-          mijenja se tekst:

„PANIKA" bistro-pizzeria,  21,00 m2,  na javnoj površini desno od objekta, čest. zem. 1021/1 k.o. Obuljeno

-          i sada glasi:

„ŠUMICA" bistro-pizzeria,  24,57 m2,  na javnoj površini desno od objekta, čest. zem. 1021/1 k.o. Obuljeno

 

 

7. U poglavlju naslova KOLOČEP, podnaslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA,

 

u Donjem čelu

-          mijenja se tekst:

Caffe bar „CALAMOTTA“ , maks. 50,00 m2 (13/4) na taraci ispred objekta

-          i sad glasi:

Caffe bar „CALAMOTTA“ , 64,00 m2,  50 m2 na taraci ispred objekta i 14 m2 uz šetnicu

 

 

8. U poglavlju naslova ŠIPAN, podnaslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA,

 

U Luci šipanskoj

-          mijenja se tekst:

"LUKA" caffe bar, 12,00 m2 (3/4)  na javnoj površini ispred objekta, čest.zem. 2788/1 k.o. Šipan

-          i sada glasi:

"LUKA" caffe bar, 20,00 m2  na javnoj površini ispred objekta, čest.zem. 2788/1 k.o. Šipan

 

 

Članak 2.

                                                                    

Ove Izmjene i dopune Plana stupaju na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.                         

 

 

KLASA: 363-05/16-01/115                                                

URBROJ: 2117/01-09-18-17 

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------         

 

 

 

 

124

 

 

Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13.- pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici, održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

Izmjene i dopune

Plana korištenja javnim površinama u Povijesnoj jezgri

 

­                                 

 

Članak 1.

 

U PLANU KORIŠTENJA JAVNIM POVRŠINAMA U POVIJESNOJ JEZGRI („Službeni glasnik Grada Dubrovnika br.17/16, 25/17. i 12/18.) mijenja se, dodaje, ili briše slijedeći tekst:

 

1. U poglavlju naslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA, podnaslova Prijeko

 

-          mijenja se tekst:

 

"ABSOLUTE WINE & FOOD" braserie, maks 15,00 m2 + 11,00 m2 (7,50 x 2,00 m od ugla Palmotićeve prema uglu Od Sigurate-uz fasadu objekta i 5,5 x 2,00 m u nastavku prema uglu Od Sigurate ispred susjednog prostora uz suglasnost vlasnika istog)

 

-          i sada glasi:

 

"ABSOLUTE WINE & FOOD" braserie, maks 15,00 m2 (7,50 x 2,00 m od ugla Palmotićeve prema uglu Od Sigurate, sjeverna strana)

 

-          dodaje se tekst:

 

„MOSKAR“ konoba, maks 8,00 m2 (5,00 x 1,60 m Od Sigurate prema Palmotićevoj, sjeverna strana)

„LUCIN KANTUN“ konoba, maks 2,40 m2 (4,00 x 0,60 m na uglu Od Sigurate prema Palmotićevoj , južna strana)

 

-          mijenja se tekst:

 

"ROZARIJ" konoba, maks. 15,70 + 15,50 m2 uvjetno ( 11,50 m lijevo do ulaza, i nasuprot ulazu, 4,20 m2 prolazu ispod volta prema Dominikancima-nakon 19,00 sati, te uvjetno 7,50 m2 u kutu crkve Sv. Nikole uz suglasnost Dubrovačke biskupije i 8,00 m2 ispred crkve sv. Nikole u večernjim satima uz suglasnost Dubrovačke biskupije)

-          i sada glasi:

 "ROZARIJ" konoba, maks. 13,20 + 15,50 m2 uvjetno ( 9,00 m lijevo do ulaza, i nasuprot ulazu, 4,20 m2 prolazu ispod volta prema Dominikancima-nakon 19,00 sati, te uvjetno 7,50 m2 u kutu crkve Sv. Nikole uz suglasnost Dubrovačke biskupije i 8,00 m2 ispred crkve sv. Nikole u večernjim satima uz suglasnost Dubrovačke biskupije)

  

  

2. U poglavlju naslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA, podnaslov  Od Sigurate

 

-          mijenja se tekst:

„LUCIN KANTUN“ konoba, 6,00 m2 (ispred prostora)

 

-          i sada glasi:

„LUCIN KANTUN“ konoba 6,00 m2 (ispred prostora) + 2,40 m2 na Prijekom (vidi Prijeko)

 

 

3. U poglavlju naslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA, podnaslov Široka

 

-          mijenja se tekst:

„TEZORO“ restoran, pizzeria-fast food, maks. 50,75 m2 u Širokoj + 9,60 m2 u ulici Vara (od ugla Vare prema Od Puča  17,50 m dužine, 3,00 m širine kod Vare i 2,80 m širine preko puta  Pošte, te  8,00 x 1,20 m u ulici Vara uz fasadu objekta)

 

-          i sada glasi:

„TEZORO“ restoran, pizzeria-fast food, maks. 50,75 m2 u Širokoj + 8,00 m2 u ulici Vara (od ugla Vare prema Od Puča  17,50 m dužine, 3,00 m širine kod Vare i 2,80 m širine preko puta Pošte, te 4,50 x 1,20 m i 1,80 x 1,20 m desno i lijevo od ulaza u ex. Student Servis)

 

 

4. U poglavlju naslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA, podnaslov Vara

 

-          mijenja se tekst:

„TEZORO“ restoran, pizzeria-fast food, 9,60 m2 (8,0 x 1,2 m) + 50,75 m2 u Širokoj ulici (vidi pod Široka)

 

 i sada glasi:

 

„TEZORO“ restoran, pizzeria-fast food, 8,00 m2 (4,50 x 1,20 m i 1,80 x 1,20 m desno i lijevo od ulaza u ex. Student Servis) + 50,75 m2 u Širokoj ulici (vidi pod Široka)

 

 

5. U poglavlju naslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA, podnaslov Hliđina

 

- mijenja se tekst:

 

„GETSBY“ restoran, maks. 14,00 m2 ( u Hliđinoj ulici 1,3 m dužine i širini od 1,0 m lijevo od ulaznih vrata uza zid i 3,45 m dužine i 1,0 m širine desno od ulaznih vrata uza zid,  2,0 m dužine i 1,00 m širine uza zid lijevo od ugostiteljskog objekta preko puta ulice lijevo od terase na kojoj se nalaze stolovi i stolice restauranta Domino u Hliđinoj ulici i 2,00 m dužine i 1,00 m širine uz sjeverni zid ulice desno od ulaza u apartmane, te u ulici od Domina u dužini od 4,0 m i širini od 1,0 m lijevo od vrata uza zid i 2,0 m dužine i 0,6 m širine desno od vrata uza zid).

 

-          i sada glasi:

„GETSBY“ restoran, maks. 12,00 m2 ( u Hliđinoj ulici 1,3 m dužine i širini od 1,0 m lijevo od ulaznih vrata uza zid i 3,45 m dužine i 1,0 m širine desno od ulaznih vrata uza zid,  2,0 m dužine i 1,00 m širine uza zid lijevo od ugostiteljskog objekta preko puta ulice lijevo od terase na kojoj se nalaze stolovi i stolice restauranta Domino u Hliđinoj ulici, te u ulici od Domina u dužini od 4,0 m i širini od 1,0 m lijevo od vrata uza zid i 2,0 m dužine i 0,6 m širine desno od vrata uza zid).

 

 

6. U poglavlju naslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA, podnaslov  Cvijete Zuzorić

 

-          mijenja se tekst:

„SEGRETO“ bistro, maks. 15,64 m2 (7,20 x 1,20 m uz fasadu objekta, 5,8 x 1,5 m ispred bivše trgovine Marija Outlet) + 8,40 m2 u ulici Marojice Kaboge od ugla ulice Cvijete Zuzorić prema ulici Od Puča do prvog ulaza (10,50 x 0,80 m)

 

-          i sada glasi:

„SEGRETO“ bistro, maks. 19,20 m2 (5,80 x 1,50 m  i 1,20 x 1,50 m uz fasadu objekta, 5,80 x 1,50 m ispred bivše trgovine Marija Outlet) + 4,56 m2 u ulici Marojice Kaboge od ugla ulice Cvijete Zuzorić prema ulici Od Puča do prvog ulaza (7,60 x 0,60 m) 

 

 

7. U poglavlju naslova STOLOVI, STOLICE I KLUPE ISPRED UGOSTITELJSKIH OBJEKATA, podnaslov Marojice Kaboge

 

-          mijenja se tekst:

„SEGRETO“ bistro, maks. 8,40 m2 u ulici Marojice Kaboge od ugla ulice Cvijete Zuzorić prema ulici Od Puča do prvog ulaza - 10,50 x 0,80 m (ostalo vidi pod Cvijete Zuzorić)

 

-          i sada glasi:

„SEGRETO“ bistro, maks. 4,56 m2 u ulici Marojice Kaboge od ugla ulice Cvijete Zuzorić prema ulici Od Puča  - 7,60 x 0,60 m (ostalo vidi pod Cvijete Zuzorić)

 

 

8.  U poglavlju naslova ŠTANDOVI; BANCI,PULTOVI I SLIČNE NAPRAVE,

    podnaslov Trg Oružja , uz istočni zid

 

-     mijenja se tekst:

-     4 stilizirane štand-barke za prodaju suvenira (uz istočni zid)

-     i sada glasi:

-     2 stilizirane štand-barke za prodaju suvenira (uz istočni zid)

 

 

10. U poglavlju naslova POKRETNE NAPRAVE ZA SVOJERUČNU IZRADU, IZLAGANJE I   

    PRODAJU UMJETNIČKIH SLIKA

    podnaslov  -  u Vratima od Pila ispod Meštrovićevih skalina

 

-     briše se tekst:

- Izlaganje i prodaja slika, jedno prodajno mjesto

 

 

11. U poglavlju naslova OSTALE NAMJENE

    podnaslov - U vratima od Pila ispod Meštrovićevih skalina

 

-          briše se tekst:

 

- kovanje i prodaja starog dubrovačkog novca

 

-     dodaje se tekst:

-Izlaganje i prodaja kiparskih radova ispred atelijera u prostoru ispod skalina

 

 

Članak 2.

                                                                    

Ove Izmjene i dopune Plana stupaju na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.                        

                   

 

KLASA: 363-05/18-01/188                                                 

URBROJ: 2117/01-09-18-8

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------         

 

 

 

 

125

 

 

Na temelju članka 30. stavak 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu ("Narodne novine", broj 36/95, 109/95, 21/96, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 56/13, 94/13, 153/13, 147/14, 36/15) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12, 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici, održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

IZMJENE I DOPUNE PROGRAMA

gradnje objekata i uređaja komunalne

infrastrukture za 2018. godinu

 

 

Članak 1.

 

U  Programu gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2018.godinu (Službeni glasnik Grada Dubrovnika 3/18.) članak 2. mijenja se i glasi:

 

„Nerazvrstane ceste financirat će se iz: proračunskih sredstava, komunalnog doprinosa, komunalne naknade, prenesenog viška sredstava iz 2017. g. i  (novog) kredita i u ukupnom iznosu od 55.710.000 kuna  za namjene kako slijedi:

 

r.b

NAZIV PROJEKTA

UKUPNO

Proračunska sredstva

Komunalni doprinos

Komunakna naknada

Preneseni višak prihoda iz 2017.

Kredit

1

PROJEKTNA DOKUMENTACIJA

700,000

180,000

520,000

 

 

 

2

KARDINALA STEPINCA - IVA DULČIĆA

500,000

500,000

 

 

 

 

3

INFRASTRUKTURA SOLITUDO

10,000,000

 

 

 

 

10,000,000

4

PARKING HRVI

4,500,000

 

2,301,600

 

2,198,400

 

5

CESTA-  ZGRADE HRVI

500,000

 

500,000

 

 

 

6

NIKA I MEDA PUCIĆA

2,000,000

 

1,000,000

1,000,000

 

 

7

VODOOSKRBA ŠTIKOVICA-VRBICA-LOZICA-MOKOŠICA

400,000

 

400,000

 

 

 

8

VUKOVARSKA ULICA II FAZA

4,660,000

 

 

 

660,000

4,000,000

9

REVIZIJA STUDIJE PROJEKTA OBORINSKE ODVODNJE

200,000

 

200,000

 

 

 

10

CESTA MOST DR. FRANJA TUĐMANA - OSOJNIK

25,500,000

 

500,000

 

 

25,000,000

11

CESTA  OSOJNIK - LJUBAČ

500,000

 

500,000

 

 

 

12

CESTA  TAMARIĆ

200,000

 

200,000

 

 

 

13

CESTA GORNJA SELA

1,500,000

 

1,500,000

 

 

 

14

PROMETNE POVRŠINE OPREMA

297,000

 

297,000

 

 

 

15

SEMAFORI                 OPREMA

203,000

 

203,000

 

 

 

16

Povrat kredita utrošenog za izgradnju nerazvrstanih cesta u 2012, 2013. i 2014.g.

4,050,000

 

 

 

4,050,000

 

UKUPNO

55,710,000

680,000

8,121,600

1,000,000

6,908,400

39,000,000

 

 

1.    Projektna dokumentacija – Priprema i izrada projektne dokumentacije kao preduvjet za početak građevinskih radova na  prometnicama Grada Dubrovnika koje je potrebno rekonstruirati i opremiti sa pripadajućom infrastrukturom.

2.    Kardinala Stepinca - Iva Dulčića - Rekonstrukcija ulice Kardinala Stepinca sa izgradnjom nogostupa, oborinske kanalizacije i mrežom javne rasvjete.

3.    Infrastruktura Solitudo - Nastavak izgradnje ceste sa infrastrukturom u naselju Solitudo.

4.    Parking HRVI- Izgradnja parkinga ispod zgrada HRVI-a u Mokošici

5.    Cesta-Zgrade HRVI - Nastavak izgradnje pristupne prometnice sa cjelokupnom infrastrukturom prateći  izgradnju zgrada HRVI-a

6.    Nika i Meda Pucića - Završetak uređenja šetnice u Lapadu

7.    Vodoopskrba Štikovica – Vrbica – Lozica – Mokošica -  Sredstva potrebna za realizaciju projekta, sukladno sporazumu o sufinanciranju sa Vodovodom Dubrovnik d.o.o. u čijem projektu Grad Dubrovnik sudjeluje sa 10 %  potrebnog iznosa u sklopu kojeg je izvođenje oborinske odvodnje kod Tertmoterapijje u Staroj Mokošici

8.    Vukovarska ulica II faza - Izvođenje radova na nastavku polaganja instalacija oborinske odvodnje na potezu od  Bazena do BP INA.

9.    Revizija studije projekta oborinske odvodnje - Revizija postojeće studije projekta oborinske odvodnje na pojedinim lokacijama  Grada Dubrovnika

10.  Cesta Most dr. Franja Tuđmana-Osojnik - Izgradnja nove ceste koja bi povezivala Most dr. Franja Tuđmana i Put za Osojnik

11.  Cesta Osojnik –Ljubač izrada projektne dokumentacije

12.  Cesta Tamarić izrada projektne dokumentacije

13.  Cesta Gornja sela izrada projektne dokumentacije

14.  Prometne površine oprema – nabava opreme za održavanje i opremanje javnih površina i prometnica na području Grada Dubrovnika.

15.  Semafori oprema održavanje i modernizacija opreme

16.  Povrat kredita utrošenog za izgradnju nerazvrstanih cesta u 2012, 2013. i 2014.g. - Tijekom 2018. godine, sukladno odluci o zaduživanju Grada Dubrovnika i Ugovora o kreditu br. 16/12 kod HBOR-a iz 2012.g. nastavlja se otplata kredita HBOR-a koji je korišten za izgradnju komunalne infrastrukture tijekom 2012, 2013. i 2014.godine te će se sredstava komunalnog doprinosa koristiti za otplatu dijela glavnice dijela kredita utrošenog za izgradnju nerazvrstanih cesta u iznosu od 4.050.000 kn.

 

 

Članak 2.

 

U  Programu gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2018.godinu (Službeni glasnik Grada Dubrovnika 3/18.) članak 3. mijenja se i glasi:

 

Građenje javne rasvjete financirat će se iz sredstava komunalnog doprinosa i komunalne naknade u ukupnom iznosu od 3.093.000 kuna  za namjene kako slijedi:

 

r.b.

NAZIV PROJEKTA

UKUPNO

Proračunska sredstva

Komunalni doprinos

Komunakna naknada

1

PINJI (ZATON)

230,000

 

230,000

 

2

CERJAN, PUT NA MORE

1,000,000

 

800,000

200,000

3

ZATON-BUNICA

750,000

 

580,000

170,000

4

ANTE ŠERCERA

400,000

 

400,000

 

5

JAVNA RASVJETA I OBORINSKA ODVODNJA U STAROJ MOKOŠICI

300,000

 

300,000

 

6

JAVNA RASVJETA OSOJNIK

313,000

 

313,000

 

8

JAVNA RASVJETA MIRINOVO

100,000

 

100,000

 

UKUPNO

3,093,000

0

2,723,000

370,000

 

1.    Pinji (Zaton) - ulaganje u radove i nabavku opreme i izvođenje za javnu rasvjetu u Zatonu na lokalitetu Pinji.

2.    Čerjan, Put na More - ulaganje u radove i  nabavku opreme za javnu rasvjetu na lokalitetu Čerjan u Zatonu  i Put na more u Rožatu

3.    Izgradnja nove mreže - Javna rasvjeta na predjelu Zaton-Bunica

4.    Izgradnja nove mreže - Javna rasvjeta u ulici Ante Šercera

5.    Izgradnja nove mreže -Javna rasvjeta i oborinska odvodnja u Staroj Mokošici

6.    Izgradnja nove mreže -Javna rasvjeta Osojnik

7.    Izgradnja nove mreže - Javna rasvjeta Mirinovo

 

 

Članak 3.

 

U  Programu gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2018.godinu (Službeni glasnik Grada Dubrovnika 3/18.) članak 4. mijenja se i glasi:

 

Građenje groblja financirat će se iz: proračunskih sredstava, komunalnog doprinosa i prenesenog viška prihoda iz 2017.g., u ukupnom iznosu od  7.470.000 kuna za namjene kako slijedi:

 

 

r.b.

NAZIV PROJEKTA

UKUPNO

Proračunska sredstva

Komunalni doprinos

Komunakna naknada

Preneseni višak prihoda iz 2017.

1

IZGRADNJA GROBLJA NA DUBCU

7,470,000

530,000

6,552,000

 

388,000

 

 

 

 

 

 

 

UKUPNO

7,470,000

530,000

6,552,000

0

388,000

 

 

1. Rashodi za građenje groblja su vezani za sufinanciranje, zajedno sa Općinom Župa dubrovačka, izgradnja groblja sa svim pratećim objektima i infrastrukturom ukupnog kapaciteta od 2000 ukopnih mjesta. U 2018. je planiran nastavak izgradnje pristupne ceste kao i nastavak izgradnje samog groblja. Projekt će se nastaviti i u 2018. i 2019. godini.

 

 

Članak 4.

 

U  Programu gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2018.godinu (Službeni glasnik Grada Dubrovnika 3/18.) članak 5. mijenja se i glasi:

 

Ulaganja u javne površine se očituje u nabavci opreme za javne površine i izgradnjom objekata  te se financira iz sredstava komunalnog doprinosa i prenesenog viška prihoda iz 2017.g. u ukupnom iznosu od  3.000.000 kuna i to:

 

 

r.b.

NAZIV PROJEKTA

UKUPNO

Proračunska sredstva

Komunalni doprinos

Komunakna naknada

Preneseni višak prihoda iz 2017.

1

DJEČJA IGRALIŠTA

2,100,000

 

2,100,000

 

 

2

IGRALIŠTE GRUŽ

900,000

 

503,400

 

396,600

UKUPNO

3,000,000

0

2,603,400

0

396,600

 

1.    Dječja igrališta - rashodi planirani za rekonstrukciju dječjih igrališta kao i za nabavu opreme  dječjih igrališta

2.    Igralište Gruž - uređenje igrališta i izgradnja pomoćne zgrade sa wc-om, svlačionicom i spremištem.

 

 

Članak 5.

 

U  Programu gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture za 2018.godinu (Službeni glasnik Grada Dubrovnika 3/18.) članak 6. mijenja se i glasi:

 

Ukupna sredstva za ostvarivanje ovoga Programa utvrđuju se u iznosu od 69.273.000 kuna i to:

 

r.b.

Izvor financiranja

Iznos

1

Iz komunalnoga doprinosa

20,000,000

2

Iz  proračunskih sredstava

1,210,000

3

Komunakna naknada

1,370,000

4

Preneseni višak prihoda iz 2017.

7,693,000

5

KREDIT ( novi 2018.)

39,000,000

UKUPNO

69,273,000

 

 

Članak 6.

 

Ovaj program stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

 

KLASA: 363-01/17-09/33

URBROJ: 2117/01-09-18-08

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.

 

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------         

 

 

 

 

126

 

 

Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika (“Službeni glasnik Grada Dubrovnika” 4/09, 6/10, 3/11, 14/12, 5/13, 6/13 – pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici, održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

P R A V I L N I K

o izmjenama i dopunama Pravilnika o subvencioniranju cijene studentske i srednjoškolske autobusne karte na relaciji

Dubrovnik – mjesto studiranja/učenja i obratno

 

 

Članak 1.

 

U članku 6. stavak 1. Pravilnika o subvencioniranju cijene studentske i srednjoškolske autobusne karte na relaciji Dubrovnik – mjesto studiranja/učenja („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“ broj: 14/16) riječi: „Upravnom odjelu za poduzetništvo, turizam i more“ zamjenjuju se s riječima: „Upravnom odjelu za turizam, gospodarstvo i more“.

 

Članak 6.  stavak 2. točka  4. mijenja se i glasi:

„4. potvrda fakulteta/srednje škole o upisu u akademsku/školsku godinu za koju se traži subvencija koja nije starija od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva.“.

 

 

Članak 2.

 

U članku 7. Pravilnika riječi: „Upravni odjel za poduzetništvo, turizam i more“ zamjenjuju se s riječima: „Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more“.

 

 

Članak 3.

 

Sve ostale odredbe Pravilnika ostaju neizmijenjene.

 

 

Članak 4.

 

Izmjene i dopune Pravilnika stupaju na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

 

KLASA: 340-01/18-01/57

URBROJ: 2117/01-09-18-03

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------         

 

 

 

 

127

 

 

Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici, održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

Z A K LJ U Č A K

o izmjenama i dopunama Zaključka o načinu i uvjetima sudjelovanja

roditelja – korisnika usluga u cijeni programa Dječjih vrtića i jaslica

u vlasništvu Grada Dubrovnika

 

 

Članak 1.

 

U Zaključku o načinu i uvjetima sudjelovanja roditelja – korisnika usluga u cijeni programa dječjih vrtića i jaslica u vlasništvu Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, br. 11/15.) točka 14. mijenja se i glasi:

„Roditelj – korisnik usluga vrtića ili jaslica ima pravo na umanjenje cijene plaćanja za 50 % ako dijete ne koristi uslugu vrtića zbog korištenja godišnjeg odmora roditelja, u ukupnom trajanju od 30 dana (1 mjesec) bilo kada tijekom godine.

 

Roditelj – korisnik usluga vrtića ili jaslica ima pravo na oslobađanje plaćanja usluga vrtića u punom iznosu ukoliko dijete ne koristi uslugu vrtića ili jaslica tijekom ljetnih mjeseci (od 1. srpnja do 31. kolovoza), za predmetne mjesece.

 

Ako korisnik koristi pravo na umanjenje cijene sukladno stavku 1. ove točke nema pravo na oslobađanje plaćanja usluga vrtića sukladno stavku 2. ove točke i obratno.

 

 

Članak 2.

 

Iza točke 14. dodaje se točka 14.a) koja glasi:

„Upravno vijeće Dječjih vrtića Dubrovnik, na prijedlog ravnatelja a sukladno važećim propisima i mišljenjima nadležnih tijela može donijeti odluku o izvanrednim okolnostima (elementarne nepogode, epidemije i sl.) u kojem slučaju je djeci onemogućeno pohađanje vrtića ili jaslica, a roditelji – korisnici usluga ostvaruju pravo na smanjenje cijene.

 

Odluku o izvanrednim okolnostima i iznos umanjenja cijene donosi Upravno vijeće Dječjih vrtića Dubrovnik uz prethodnu suglasnost gradonačelnika a shodno stavku 1. ove točke.“

 

 

Članak 3.

 

Ovaj Zaključak stupa na snagu osmoga dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

 

KLASA: 601-01/18-01/18

URBROJ: 2117/01-09-18-03

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------         

 

 

 

 

128

 

 

Na temelju članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 14. sjednici, održanoj 6. srpnja 2018., donijelo je

 

 

R J E Š E NJ E

o imenovanju vršiteljice dužnosti ravnatelja

Zavoda za obnovu Dubrovnika

 

                

1.   Iva Carević Peković, iz Dubrovnika, imenuje se vršiteljicom dužnosti ravnatelja Zavoda za obnovu Dubrovnika, a dužnost će početi obnašati 17. srpnja 2018. do imenovanja ravnatelja.

 

2.   Ovo rješenje stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.                 

 

 

KLASA: 013-03/18-03/28

URBROJ: 2117/01-09-18-3

Dubrovnik, 6. srpnja 2018.­                                                 

 

Predsjednik Gradskog vijeća:                                                                                   

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

-----------------------------------------------

 

 

 

GRADONAČELNIK

 

 

 

129

 

 

Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11. i 4/18.), na prijedlog pročelnika Upravnog odjela za kulturu i baštinu, Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu, Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo, Upravnog odjela za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje, a nakon savjetovanja sa sindikalnim povjerenikom sukladno članku 150., a u svezi s člankom 153. stavak 3. Zakona o radu („Narodne novine“ broj 93/14 i 127/17.), gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi

 

PRAVILNIK

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O UNUTARNJEM REDU GRADSKE UPRAVE

 

 

 

Članak 1.

 

Pravilnik o unutarnjem redu gradske uprave, kojeg je donio gradonačelnik Grada Dubrovnika, KLASA:023-05/17-01/01 URBROJ:2117/01-01-17-21 od 09. listopada 2017., i Pravilnik o izmjenama i dopunama pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave KLASA: 023-05/18-01/01 URBROJ: 2117/01-01-18-10 od 04. siječnja 2018. godine, KLASA: 023-05/18-01/01 URBROJ: 2117/01-01-18-17 od 21. veljače 2018. godine i KLASA: 023-05/18-01/01 URBROJ: 2117/01-01-18-23 od 18. travnja 2018. godine,  KLASA: 023-05/18-01/01 URBROJ: 2117/01-01-18-27 od 22. svibnja 2018. i  KLASA: 023-05/18-01/01 URBROJ: 2117/01-01-18-33 od 15. lipnja 2018. mijenja se na način:

 

U članku 23. u sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za kulturu i baštinu kod radnog mjesta pod rednim brojem 2.12. viši referent I mijenja se broj izvršitelja na način da se briše 1, a dodaje se 2 i kod potrebno stručno znanje iza riječi ekonomske dodaje se društvene ili umjetničke struke, u sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu kod radnom mjesta 3.11. stručni suradnik I mijenja se broj izvršitelja na način da se briše 1, a dodaje se 2, te se ukida radno mjesto pod rednim brojem 3.12., u sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo dodaje se novo radno mjesto pod rednim brojem 5.9.1. savjetnik II za pravna pitanja i u sistematizaciji Upravnog odjela za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje kod radnog mjesta pod rednim brojem 9.9. viši referent I kod potrebno stručno znanje iza riječi građevinske dodaje se društvene, humanističke ili umjetničke struke.

 

Nastavno u tekstu je tabelarni prikaz izmjene sistematizacije radnih mjesta Upravnog odjela za kulturu i baštinu, Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu, Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo, Upravnog odjela za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje.

 

Članak 28. mijenja se i glasi:

Osim lakih povreda službene dužnosti propisanih zakonom, lake povrede službene dužnosti su utvrđena prisutnost alkohola, droga i drugih sredstava ovisnosti u organizmu za vrijeme trajanja radnog vremena i kršenje Etičkog kodeksa gradske uprave Grada Dubrovnika, osim kada su time ispunjena obilježja neke od drugih povreda službene dužnosti propisanih zakonom.

 

 

Članak 2.

 

Ovaj Pravilnik objaviti će se u Službenom glasniku Grada Dubrovnika i stupa na snagu osmog dana od dana objave. Ovaj Pravilnik objaviti će se i na oglasnoj ploči Grada Dubrovnika.

 

 

KLASA: 023-05/18-01/01

URBROJ: 2117/01-01-18-41

Dubrovnik,  5. srpnja 2018.

 

Gradonačelnik

Mato Franković, v. r.

----------------------------            

 

 

02. Upravni odjel za kulturu i baštinu

 

 

2.12.

 

 

Viši referent I

 

III.

 

Viši referent

 

-

 

9.

 

 

2

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

Sudjelovanje u izradi odgovarajuće dokumentacije, pripremanje planova i organizaciji pripreme  rad u projektu Dubrovačke kartice

 

40%

Poslovi financijskog knjigovodstva, obračuna materijalno-financijskog poslovanja vezano za projekt Dubrovačka kartica

 

15%

 

Suradnja na prodajnim mjestima i vođenje evidencije o prodaji i stanju kartica

 

40%

 

Drugi poslovi po nalogu pročelnika

 

5%

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

Potrebno stručno znanje:

prvostupnik struke ili stručni prvostupnik ekonomske, društvene ili umjetničke struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti uključuje izričito određene poslove koji zahtijevaju primjenu jednostavnijih i precizno utvrđenih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika

Stupanj samostalnosti:

Stupanj samostalnosti uključuje redovan nadzor nadređenog  službenika te njegove upute za rješavanje relativno složenih stručnih problema u pojedinim poslovima

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi te pravilnu primjenu propisanih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

 

Stupanj stručnih komunikacija uključuje komunikaciju unutar nižih unutarnjih ustrojstvenih jedinica

                   

 

 

 

03. Upravni  odjel za proračun, financije i naplatu

 

 

3.11.

 

 

Stručni suradnik I

 

III.

 

Stručni suradnik

 

-

 

8.

 

ODSJEK ZA GRADSKE POREZE I NAPLATU

 

2

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

Sustavno praćenje i analiza stanja obveznika i naplate gradskih poreza na području Grada Dubrovnika, na terenu evidentiranje vjerodostojnih činjenica važne za utvrđivanje porezne obveze, vođenje i ažuriranje odgovarajućih evidencija, te sukladno utvrđenom priprema i predlaganje mjera za optimalizaciju evidentiranja, obračuna, zaduženja i naplate gradskih poreza

 

45%

Sudjelovanje u izradi nacrta i prijedloga odluka i ostalih akata Grada Dubrovnika za pitanja iz djelokruga odsjeka

Sudjelovanje u izradi programa i plana rada upravnog odjela iz djelokruga gradskih poreza

 

15%

Kontaktiranje sa dužnicima gradskih poreza radi rješavanja problema oko zaduživanja i plaćanja, slanje opomena , sudjelovanje u postupcima po žalbama poreznih obveznika

 

15%

 

Pripremanje akata i sudjelovanje u vođenju upravnog postupka iz djelokruga odsjeka

 

15%

 

Drugi poslovi po nalogu voditelja odsjeka i pročelnika.

 

10%

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

 

Potrebno stručno znanje:

sveučilišni prvostupnik ili stručni prvostupnik ekonomske ili pravne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti uključuje manje složene poslove s ograničenim brojem međusobno povezanih različitih zadaća u čijem rješavanju se primjenjuje ograničen broj propisanih postupaka, utvrđenih metoda rada ili stručnih tehnika

 

Stupanj samostalnosti:

 

Stupanj samostalnosti ograničen je povremenim nadzorom i uputama od strane nadređenog službenika u pojedinim poslovima

 

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi te ispravnu primjenu postupaka, metoda rada i stručnih tehnika

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar upravnog tijela, a povremeno i izvan upravnog tijela, u prikupljanju ili razmjeni informacija

 

                   

 

 

 


3.12.

 

 

Stručni suradnik II

 

III.

 

Stručni suradnik

 

-

 

8.

 

ODSJEK ZA GRADSKE POREZE I NAPLATU

 

1

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

Vođenje evidencije obveznika plaćanja gradskih poreza te praćenje stanja naplate, slanje opomena

15%

Sudjelovanje u postupku izdavanja rješenja o razrezu i sudjelovanje u postupcima po žalbama poreznih obveznika

 

25%

Praćenje stanja na terenu te vođenje odgovarajuće evidencije utvrđenih i potencijalnih obveznika plaćanja gradskih poreza

 

20%

Sudjelovanje u pripremi i izradi nacrta prijedloga odluka te ostalih akata iz svog djelokruga, sudjelovanje u izradi analiza i izviješća potrebnih za rad odsjeka, sudjelovanje u izradi programa i plana rada upravnog odjela

 

 

20%

 

Kontaktiranje sa dužnicima gradskih poreza radi rješavanja problema oko zaduživanja i plaćanja.

Pripremanje akata i sudjeluje u vođenju upravnog postupka iz djelokruga odsjeka

 

15%

 

Drugi poslovi po nalogu voditelja odsjeka i pročelnika

 

5%

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

 

Potrebno stručno znanje:

sveučilišni prvostupnik ili stručni prvostupnik ekonomske ili pravne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti uključuje manje složene poslove s ograničenim brojem međusobno povezanih različitih zadaća u čijem rješavanju se primjenjuje ograničen broj propisanih postupaka, utvrđenih metoda rada ili stručnih tehnika

 

Stupanj samostalnosti:

 

Stupanj samostalnosti ograničen je povremenim nadzorom i uputama od strane nadređenog službenika u svim poslovima

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi te ispravnu primjenu postupaka, metoda rada i stručnih tehnika

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar upravnog tijela, a povremeno i izvan upravnog tijela, u prikupljanju ili razmjeni informacija

 

                   

 

 

 

05. Upravni odjel za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo

 

 

5.9.1.

 

 

 

Savjetnik II za pravna pitanja

 

II.

 

Savjetnik

 

-

 

5.

 

 

1

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

 

Izrada prijedloga svih općih akata iz nadležnosti odjela, izrada prijedloga svih ugovora

 

50%

 

Pružanje savjetodavne i stručne pomoći službenicima u rješavanju pitanja iz nadležnosti odjela

 

20%

 

Pružanje savjetodavne i stručne pomoći ustanovama koje se financiraju iz ovog upravnog odjela

 

20%

 

Drugi poslovi po nalogu pročelnika

 

10%

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

Potrebno stručno znanje:

 

magistar struke ili stručni specijalist pravne struke, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti uključuje suradnju u izradi akata iz djelokruga upravnog tijela, rješavanje složenih upravnih i drugih predmeta, te rješavanje problema uz upute i nadzor rukovodećeg službenika

Stupanj samostalnosti:

 

Stupanj samostalnosti uključuje češći nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u većini predmeta

Stupanj odgovornosti:

 

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu pojedinačnih odluka

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

 

Stupanj stručne komunikacije uključuje kontakte unutar i izvan upravnog tijela u svrhu prikupljanja ili razmjene informacija

 

                   

 

 

09. Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje

 

 

9.9

 

 

Viši referent I

 

III.

 

Viši referent

 

-

 

9.

 

 

3

 

Opis poslova radnog mjesta

 

Opis poslova i zadataka

Približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla

Jednostavni poslovi u svim postupcima do izdavanja akata vezanih uz provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje ( lokacijske dozvole, rješenja o izvedenom stanju, uporabna dozvola, dozvola za uklanjanje građevine, rješenje o utvrđivanju građevne čestice,građevinske dozvole, rješenje o utvrđivanju građevne čestice)

 

 

40 %

 

Vođenje neupravnih postupaka do izdavanja potvrda i uvjerenja iz područja prostornog uređenja i gradnje

 

40 %

 

Vođenje evidencije iz nadležnosti odjela, zaprimanje  i otprema akte upravnog odjela

Pruža stručnu pomoć građanima i pravnim osobama

 

10 %

 

Drugi poslovi po nalogu pročelnika

 

10 %

 

Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta

Potrebno stručno znanje:

 

Sveučilišni prvostupnik ili stručni prvostupnik pravne, građevinske, društvene, humanističke, umjetničke ili ekonomske struke, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni stručni ispit, poznavanje rada na računalu, poznavanje jednog svjetskog jezika

Stupanj složenosti poslova:

Stupanj složenosti uključuje izričito određene poslove koji zahtijevaju primjenu jednostavnijih i precizno utvrđenih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika

Stupanj samostalnosti:

Stupanj samostalnosti uključuje redovan nadzor nadređenog  službenika te njegove upute za rješavanje relativno složenih stručnih problema u pojedinim poslovima

Stupanj odgovornosti:

Stupanj odgovornosti uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi te pravilnu primjenu propisanih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika

Stupanj učestalosti stručnih komunikacija:

Stupanj stručnih komunikacija uključuje komunikaciju unutar nižih unutarnjih ustrojstvenih jedinica

 

                   

 

 

Dokumenti uz članak
Broj 14-6.7.18.pdf
Broj 14-6.7.18.pdf
Broj 14-6.7.18.pdf