Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 11 - 30. svibnja 2018.Objavljeno: 30.05.18.

79. Odluka o raspodjeli financijskog rezultata – prenesenog viška iz 2017. godine

Temeljem članka 82., stavak 2. Pravilnika o proračunskom računovodstvu i računskom planu („Narodne novine“ br. 124/14, 115/15, 87/16 i 3/18) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika" broj 4/09, 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13-pročišćeni tekst, 9/15 i 5/18) Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 12. sjednici, održanoj 28. svibnja 2018. donijelo je

 

 

O D L U K U

o raspodjeli financijskog rezultata – viška  iz 2017. godine

 

 

Članak 1.

 

Ovom se Odlukom utvrđuje namjena i obavlja raspodjela viška prihoda utvrđenog Godišnjim izvještajem o izvršenju proračuna Grada Dubrovnika za 2017. godinu, u iznosu od  26.103.532 kuna.

 

Članak 2.

 

Ukupni prihodi, primici i prenesena sredstva iz prethodnog proračunskog razdoblja koji su  ostvareni u 2017. godini sa uključenim vlastitim i namjenskim prihodima i primicima proračunskih korisnika Grada Dubrovnika iznose  447.643.545 kuna, a ukupni rashodi i izdaci ostvareni u 2017. godini sa uključenim rashodima i izdacima proračunskih korisnika financiranih iz vlastitih i namjenskih prihoda i primitaka iznose 425.589.425 kuna,  iz čega je razvidno da je ostvaren višak prihoda nad rashodima u konsolidiranom godišnjem financijskom izvještaju (razina 23)  22.054.120 kuna, a koji će se utrošiti u 2018. godini sukladno proračunskim načelima utvrđenim odredbama Zakona o proračunu.

 

 

Članak 3.

 

Višak prihoda od 22.054.120 kune predstavlja višak prihoda iz konsolidiranog godišnjeg financijskog izvještaja (razine 23) i sastoji se od:

      viška prihoda iskazanog u Godišnjem financijskom izvještaju za Grad Dubrovnik

(razine 22) u iznosu   26.103.532 kuna;

      manjak prihoda u iznosu 4.049.414 kuna, koji  iznos   predstavlja razliku prenesenog viška prihoda od 2.460.481 i ostvarenog manjka prihoda nad rashodima u iznosu 6.509.895 kuna (Agencija za poticanu stanogradnju Dubrovnik – 6.330.134 kuna i Dječji vrtići Dubrovnik – 179.761 kuna) pojedinih proračunskih korisnika Grada Dubrovnika.

 

 

Članak 4.

 

 O raspodjeli financijskog rezultata proračunskih korisnika, utrošku prenesenog viška ili  pokriću prenesenog manjka  odluke donose školski odbori  odnosno upravna vijeća pojedinog proračunskog korisnika sukladno članku 82.  stavku 2. Pravilnika o proračunskom računovodstvu i računskom planu („Narodne novine“ br. 124/14, 115/15, 87/16 i 3/18). Zapisnici sa sjednica i predmetne odluke pohranjeni su u nadležnim upravnim odjelima Grada Dubrovnika.

 

 

Članak 5.

 

Višak prihoda ostvaren kao višak od izvornih prihoda Grada Dubrovnika, a koji se raspodjeljuje sukladno ovoj odluci, iznosi 26.103.500 kuna. Prema ekonomskoj klasifikaciji sastoji se od prihoda poslovanja u iznosu 25.469.800 kuna i prihoda od prodaje nefinancijske imovine u iznosu 633.700 kuna.

 

Višak prihoda prema namjeni financiranja sastoji se od:

a) namjenskog dijela viška prihoda u iznosu 10.655.500 kuna, i to:

            - naknade za uporabu pomorskog dobra (1.531.200)

            - naknade za nedostajuća parkirna mjesta (2.198.400)

            - boravišne pristojbe (308.600)

            - komunalnog doprinosa (4.438.000)

            - komunalne naknade (816.800)

            - naknade za legalizaciju (103.100)

            - tekuće pomoći (5.000)

            - tekuće pomoći od Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (578.200)

            - tekuće donacije (42.500)

            - prihod od prodaje zemljišta  (26.900)

            - prihod od prodaje građevinskih objekata (606.800)

b) nenamjenskog dijela viška prihoda  u iznosu  15.448.000 kuna – opći prihodi i primici

 

 

Članak 6.

 

Namjenski višak prihoda od 10.655.500 utrošit će se sukladno namjeni kako slijedi:

 

Višak prihoda u iznosu od 1.531.200 kuna su namjenska sredstva naknade za uporabu pomorskog dobra i utrošit će se u:

 

1.  Program 100, Razvoj turizma, 700.000 kuna

a)  Projekt 100001, Zaštita i spašavanje na plažama, 700.000

    - angažiranje Crvenog križa na javnim plažama,

      konto 381  tekuće donacije, 650.0000 kuna

   -  konto 363 tekuće pomoći županijskom proračunu,  50.000 kuna                    

      (Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more)

 

2.  Program 130, Izrada akata i provedba mjera iz djelokruga odjela, 831.200 kuna

a)  Projekt 130002, Sanacija rive Rožat, 831.200 kuna

    - sanacija propale rive ispred samostana u Rožatu,  konto 363 – kapitalne pomoći

      unutar općeg proračuna

      (Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)

 

Višak prihoda u iznosu od 2.198.400 kuna su namjenska sredstva naknade za nedostajuća parkirna mjesta i  utrošit će se u:

 

1.  Program 132, Komunalna infrastruktura za stanogradnju, 2.198.400,00 kuna

a)  Projekt 132004 Parking HRVI,  2.198.400,00 kuna,  konto 451 – dodatna ulaganja

     na građevinskim objektima – izgradnja parkinga ispod zgrade HRVI-a u Mokošici

     (Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)

 

Višak prihoda u iznosu od 308.600 kuna su namjenska sredstva od boravišne pristojbe i  utrošit će se u:

1.  Program 016 Čistoća javnih površina 308.600 kuna

a)  Aktivnost  016007 Zona A-B-C, pojačano čišćenje u turističkoj sezoni,

     konto 323 – rashodi za usluge

     (Upravni odjel za  komunalne djelatnosti i mjesnu samoupravu)

 

Višak prihoda u iznosu od 4.438.000 kuna su namjenska sredstva komunalnog doprinosa i utrošit će se u:

 

1. Program 130 Izrada akata i provedba mjera iz djelokruga odjela, 4.050.000 kuna

a) Projekt 130001 Opći rashodi odjela 4.050.000 kuna

    - otplate  dijela rata kredita iskorištenog u rekonstrikciju nerazvrstanih cesta i komunalne

      infrastrukture, konto 542 – otplata glavnice primljenih zajmova

      (Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)

 

2. Program 135 Ulaganje u ostale građevinske objekte, 388.000 kuna

a)  Projekt 135001 Izgradnja groblja na Dubcu, 388.000 kuna

    - sufinanciranje izgradnje groblja na Dubcu za potrebe gradnje ukopnih mjesta

      za građane Grada Dubrovnika zajedno sa Općinom Župa dubrovačka,

      konto 363 – pomoći unutar općeg proračuna

     (Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)

 

Višak prihoda u iznosu od 816.800 kuna su namjenska sredstva komunalne naknade i utrošit će se u:

 

1. Program 122 Organizacija i upravljanje prometnim površinama, 816.800 kuna

a)  Projekt 122003 Prometne površine, 816.800 kuna

     - održavanje gradskih prometnica, konto 323 – rashodi za usluge

     (Upravni odjel za promet)

 

Višak prihoda u iznosu od 103.100 kuna su namjenska sredstva naknade za legalizaciju i utrošiti će se u:

 

1. Program 005 Redovna djelatnost gradske uprave, 41.200 kuna

a) Aktivnost 005001 Administracija i upravljanje 41.200 kuna

    - plaće djelatnika uključenih u proces legalizacije objekata, konto 311 - plaće (Bruto)

    (Upravni odjel za poslove gradonačelnika)

 

2. Program 135 Ulaganje u ostale građevinske objekte, 61.900,00 kuna

a)  Projekt 135003 WC Kalamota, 61.900,00 kuna,

   - preuređenje javnog WC-a na  Kalamoti kao i uređenje platoa oko objekta,

     konto 451 – dodatno ulaganje na građevinskim objektima

    (Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima)

 

Višak prihoda u iznosu od 47.500 kuna su namjenska sredstva od tekućih pomoći i donacija, vezanih za kulturne aktivnosti i utrošit će se u:

 

1. Program 084 Projekti odjela za kulturu 47.500 kuna

a) Aktivnost 084015 Lazareti – kreativna četvrt Grada, 47.500 kuna

   - kulturni programi u Lazaretima, konto 323 – rashodi za usluge,

    (Upravni odjel za kulturu i baštinu)

 

Višak prihoda u iznosu od 578.200 kuna su namjenska sredstva od Hrvatskog zavoda za zapošljavanje  i utrošiti će se u:

 

1. Program 005 Redovna djelatnost gradske uprave, 578.200 kuna

a) Aktivnost 005001 Administracija i upravljanje 578.200 kuna

    - plaće djelatnika uključenih u javne radove, konto 311 - plaće (Bruto)

    (Upravni odjel za poslove gradonačelnika)

 

Višak prihoda u iznosu od 633.700 kuna su namjenska sredstva od prodaje zemljišta i građevinskih objekata i utrošiti će se u:

 

1. Program 034 Stanovi, 633.700 kuna

a) Projekt 034002 Ulaganje u stanove, 633.700 kuna

    -otplate kredita za zemljišta na Nuncijati, konto 544 - otplata glavnice primljenih   zajmova

    (Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom)

 

 

Članak 7.

 

Nenamjenski višak prihoda od 15.448.000 kuna  u utrošit će se u slijedeće programe /projekte po upravnim odjelima, kako slijedi:

 

Upravni odjel za poslove gradonačelnika

 

1. Program 009 Redovna djelatnost Ureda gradonačelnika, 400.000,00 kuna

a) Aktivnost 009002  Protokol, 200.000,00 kuna

    - za potrebe reprezentacije, konto 329 -ostali nespomenuti rashodi poslovanja

b) Aktivnost 009006  Pokroviteljstva, 200.000,00 kuna

    - za pokroviteljstva manifestacija odnosno događanja, koja budu izabrana  na

    javnom natječaju, konto 381 – tekuće donacije

 

2. Program 010 Civilna zaštita 250.000 kuna

a) Aktivnost 010004 Zaštita i spašavanje, 250.000 kuna

    - Hrvatskoj gorskoj službi spašavanja za tekuće aktivnosti, konto 381 -  tekuće donacije

 

3. Program 005 Redovna djelatnost gradske uprave, 2.805.000 kuna

a) Aktivnost 005002 Materijalni i financijski rashodi, 2.805.000 kuna

   -240.000 kuna, za prijevoz na posao i s posla, seminare i savjetovanja,

   konto 321 – naknade troškova zaposlenim

   -200.000 kuna  za uredski materijal, literaturu i službenu odjeću,

   konto 322 – rashodi za materijal i energiju

   -2.365.000 kuna za troškove poštarine, usluge održavanja građevinskih objekata,

   postrojenja i opreme, prijevoznih sredstava, usluge promidžbe i informiranja,

   najamnine za opremu i mrežu te intelektualne usluge, konto 323 – rashodi za usluge

 

4. Program 006 Informatizacija gradske uprave, 1.405.600 kuna

a) Projekt 006001 Računalna oprema, 880.000 kuna

    - nabava nove i zamjena dotrajale računalne opreme te nabava servera,

    konto 422 –  postrojenja i oprema

b) Projekt 006002 Računalni programi, 160.600 kuna

  - izrada nove web stranice Grada, konto 426 – nematerijalna proizvedena imovina  

c) Projekt 006003 Mrežna i komunikacijska oprema, 365.000 kuna

-  opremanje server sobe i mrežu za novi server, konto 422- postrojenje i oprema

5. Program 007 Oprema i namještaj za gradsku upravu, 420.000 kuna

a) Projekt 007001 Oprema i namještaj, 420.000

   -  nabava uredskog namještaja, ostale uredske opreme i novih uređaja za

      evidenciju radnog vremena,  konto 422 –postrojenja i oprema.

Upravni odjel za gospodarenje gradskom imovinom

 

6. Program 037 Zemljišta 2.400.000 kuna

a) Projekt 037001 Ostala zemljišta 2.400.000 kuna 

- plaćanje naknade za oduzeto zemljište u postupcima koji se vode pred tijelima

  državne uprave odnosno sudom, konto 383 – kazne, penali i naknade štete

 

Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima:

 

1.Program 133 Ulaganja u vodoopskrbu i odvodnju, 660.000 kuna

a) Projekt 133006 Vukovarska ulica II faza, 660.000  kuna,  nastavak polaganja instalacija

    oborinske odvodnje na potezu od Bazena do BP INA,  konto 451- dodatna ulaganja,

 

2. Program 135 Ulaganje u ostale građevinske objekte, 238.100 kuna

a) Projekt 135003 WC Kalamota 238.100  kuna, izgradnja javnog WC-a na Kalamoti kao i

    uređenje platoa oko objekta, konto 451- dodatna ulaganja,

 

3. Program 139 Društvena infrastruktura, 5.696.600 kuna

a) Projekt 139001 Dječji vrtić Palčica 3.000.000  kuna, nadogradnja i  rekonstrukcija dječjeg

    vrtića kojom će se povećat kapacitet dječjeg vrtića,   konto 451- dodatna ulaganja

b) Projekt 139006 Vatrogasni dom Osojnik 70.000 kuna, izvođenje radova i stručni nadzor

    rekonstrukcije, konto 421 – građevinski objekti, 

c) Projekt 139016 Dječji vrtić Put na more 1.500.000 kuna,  projektiranje, uređenje i

    adaptacija unajmljene zgrade u prostorije dječjeg vrtića u Staroj Mokošici,

    konto  412 - nematerijalna imovina,

d) Projekt 139018 Pedijatrijska ambulanta Mokošica  730.000  kuna,  projektiranje, uređenje

     i adaptacija pedijatrijske ambulante u Mokošici, konto 421 – građevinski objekti

e) Projekt 139019 Igralište Gruž  396.600 kuna, uređenje i adaptacija igrališta iznad škole

    u Gružu,  konto 421-građevinski objekti,

 

4. Program 140 Ulaganje u upravne zgrade Grada Dubrovnika, 1.172.700 kuna

a) Projekt 140001 Zgrada Pred Dvorom 1,  1.172.700 kuna , ugradnja lifta i obnova dotrajale

    kotlovnice u glavnoj zgradi, kako bi se omogući pristup zgradi slabo pokretnim građanima

    i kako bi se obnovila kotlovnica i postigla energetska efikasnost i ušteda energije,

    konto 451 – dodatna ulaganja.

 

 

Članak 8.

 

Ova Odluka stupa na snagu dan nakon dana od objave u „Službenom glasniku“ Grada Dubrovnika.

 

 

KLASA: 400-06/16-02/01

URBROJ: 2117/01-09-18-100  

Dubrovnik, 28. svibnja  2018.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

----------------------------------------