SLUŽBENI GLASNIK BROJ 17, 16. listopada 2025.Objavljeno: 16.10.25.
146. Izmjene i dopune Programa održavanja komunalne infrastrukture u 2025. godini
Na temelju članka 72. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“, broj 68/18, 110/18 i 32/20), i članka 39. Statuta Grada Dubrovnika (“Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/21), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 3. sjednici, održanoj 15. listopada 2025., donijelo je
Izmjene i dopune
Programa održavanja komunalne infrastrukture u 2025. godini
Članak 1.
U Programu održavanja komunalne infrastrukture u 2025. godini („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 27/24) članak 1. mijenja se i glasi:
Ovim Programom održavanja komunalne infrastrukture u 2025. godini (u daljnjem tekstu: Program) u skladu s predvidivim i raspoloživim sredstvima i izvorima financiranja utvrđuje se:
- opis i opseg poslova održavanja komunalne infrastrukture s procjenom pojedinih troškova po djelatnostima u 2025. godini i
- iskaz financijskih sredstava potrebnih za ostvarivanje programa s naznakom izvora financiranja.
Ovaj Program obuhvaća:
1. održavanje nerazvrstanih cesta
2. održavanje javnih površina na kojima nije dopušten promet motornih vozila
3. održavanje građevina javne odvodnje oborinskih voda
4. održavanje javnih zelenih površina
5. održavanje građevina, uređaja i predmeta javne namjene
6. održavanje groblja
7. održavanje čistoće javnih površina
8. održavanje javne rasvjete.
Financiranje održavanja komunalne infrastrukture iz ovog Programa obavljat će se iz:
- komunalne naknade
- opći prihodi i primici
- naknade za uporabu pomorskog dobra
- ostalih prihoda za posebne namjene - Hrvatske vode
- naknade po gradskim odlukama
- ostale pomoći unutar općeg proračuna – Žuc
- turističke pristojbe
- viška prihoda
- kapitalne pomoći
Članak 2.
Članak 11. mijenja se i glasi:
Za radove iz članka 3. do 10. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Organizacija i upravljanje prometnim površinama; aktivnost: Prometne površine; aktivnost: Semafori; projekt: Asfaltiranje dijela ulice Iva Vojnovića i u okviru programa: Projekti participativnog budžetiranja kako slijedi:
- Prometne površine ....................................................................................... 2.833.500 EUR
- Semafori ...................................................................................................... 43.000 EUR
- Asfaltiranje dijela ulice Iva Vojnovića.............................................................. 430.000 EUR
- Asfaltiranje puta na Bosanci ……………………………………………………… 60.000 EUR
- Obnova dijela puta od Četušine u Brsečinama ………………………………… 60.000 EUR
Obavljanje: .....................................................................odabrani izvoditelji - prema ugovoru
Procjena troškova: ....................................................................................... 3.426.500 EUR.
Članak 3.
Članak 16. mijenja se i glasi:
Sredstva potrebna za izvršenje radova iz članka 15. osigurana su u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: More; Aktivnost: Pomorsko dobro i održavanje plaža
Obavljanje:............................................. odabrani izvoditelj - prema ugovoru
Procjena troškova: ................................................... 430.000 EUR - odabrani izvoditelj
Članak 4.
Članak 17. mijenja se i glasi:
Radovi iz ovog članka podrazumijevaju radove održavanja i popravaka ostalih javnih prometnih površina na kojima nije dopušten promet motornim vozilima ( šetališta, pješačke staze, trgovi ).
Sredstva su planirana u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Organizacija i upravljanje prometnim površinama; aktivnost: Javne prometne površine na kojima nije dopušten promet motornim vozilima i u okviru programa: Projekti participativnog budžetiranja kako slijedi:
- Javne promet. površine na kojima nije dopušten promet motornim vozilima .. 45.000 EUR
- Pješačka magistala O.Š. Montovjerna - dvorana Gospino polje …………...... 120.000 EUR
- Uređenje pješačke staze Tamarić ………………………………………………. 120.000 EUR
Obavljanje: ..............................................................odabrani izvoditelji - prema ugovoru
Procjena troškova: ........................................................................................ 285.000 EUR.
Članak 5.
Članak 24. mijenja se i glasi:
Za radove iz članka 23. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika unutar programa: Javne površine; aktivnost: Održavanje dječjih igrališta; projekt: Uređenje i opremanje dječjeg igrališta Marina Kneževića u Novoj Mokošici
- Održavanje dječjih igrališta ……………………………………………………. 340.000 EUR
- Uređenje i opremanje dječjeg igrališta M.Kneževića u N.Mokošici ……..… 32.000 EUR
Obavljanje:..........................................……………..….. odabrani izvoditelji - prema ugovoru
Procjena troškova: .......................................................................................... 372.000 EUR.
Članak 6.
Članak 27. mijenja se i glasi:
Sredstva potrebna za izvršenje radova iz članka 26. osigurana su u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Groblja, javne fontane i satovi; aktivnost: Fontane, bunari i cisterne.
Obavljanje: Društvo prijatelja Dubrovačke starine, Čistoća i odabrani izvoditelj - prema ugovoru
Procjena troškova: ........................................................................................... 97.500 EUR.
( trošak vode 75.000 EUR; odabrani izvoditelj 22.500 EUR )
Članak 7.
Članak 35. mijenja se i glasi:
Za radove iz članka 34. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Groblja, javne fontane i satovi; aktivnost: groblja na užem području Grada i aktivnost: groblja na širem području Grada:
Groblja na užem području Grada .......................................................................220.000 EUR
Groblja na širem području Grada ...................................................................... 135.000 EUR
Obavljanje: ..................................................................................................... Boninovo d.o.o.
Procjena troškova: ........................................................................................... 355.000 EUR
Članak 8.
Članak 54. mijenja se i glasi:
Za radove iz članka 50. do 53. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete; aktivnost izvan povijesne jezgre i to kako slijedi:
Redovito održavanje javne rasvjete ................................................................... 750.000 EUR
Intelektualne usluge ........................................................................................... 25.000 EUR
Obavljanje: ..................................................................... odabrani izvoditelji - prema ugovoru
Procjena troškova obavljanja: ......................................................................... 775.000 EUR
Članak 9.
Članak 59. mijenja se i glasi:
Za radove iz članka 55. do 58. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete; aktivnost povijesna jezgra.
Redovito održavanje javne rasvjete................................................................... 210.000 EUR.
Obavljanje: ...................................................................... odabrani izvoditelj - prema ugovoru
Procjena troškova: ....................................................................................... 210.000 EUR.
Članak 10.
Članak 61. mijenja se i glasi:
Za troškove iz članka 60. planirana su sredstva u proračunu Grada Dubrovnika u okviru programa: Održavanje javne rasvjete: aktivnost Grad Dubrovnik - Javna rasvjeta ( trošak električne energije ) i to kako slijedi:
Troškovi za električnu energiju .......................................................................... 440.500 EUR.
Obavljanje: ................................................................. odabrani isporučitelj - prema ugovoru
Procjena troškova:.......................................................................................... 440.500 EUR.
Članak 11.
Članak 62. mijenja se i glasi:
REKAPITULACIJA RASHODA
_________________________________________________________________________
OPIS RADOVA 2025. g.
_________________________________________________________________________
1. Održavanje nerazvrstanih cesta 3.426.500 EUR
2. Održavanje javnih površina na kojima
nije dopušten promet motornih vozila 795.000 EUR
3. Održavanje građevina javne odvodnje
oborinskih voda 130.000 EUR
4. Održavanje javnih zelenih površina 2.072.000 EUR
5. Održavanje građevina, uređaja i predmeta javne namjene 161.000 EUR
6. Održavanje groblja 355.000 EUR
7. Održavanje čistoće javnih površina 2.665.800 EUR
8. Održavanje javne rasvjete 1.425.500 EUR
SVEUKUPNO: 11.030.800 EUR_____
Članak 12.
Članak 63. mijenja se i glasi:
Financiranje radova iz članaka 3. do 61. u 2025. g. vršit će se iz slijedećih izvora:
1. Komunalna naknada ............................................................. 7.183.000 EUR
2. Opći prihodi i primici ............................................................ 2.339.137 EUR
3. Naknada za uporabu pomorskog dobra .............................. 530.000 EUR
4. Ostali prihodi za posebne namjene- Hrv.vode........................ 3.000 EUR
5. Naknade po gradskim odlukama ……………………………. 120.000 EUR
6. Ostale pomoći unutar općeg proračuna - Žuc...................... 410.000 EUR
7. Turistička pristojba ………………………………………….…. 316.500 EUR
8. Viška prihoda …………………………………………………… 113.290 EUR
9. Kapitalne pomoći ………………………………………………. 15.873 EUR
Članak 13.
Ove izmjene i dopune Programa održavanja komunalne infrastrukture u 2025. godini stupaju na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.
KLASA: 363-01/24-03/03
URBROJ: 2117-1-09-25-05
Dubrovnik, 15. listopada 2025.
Predsjednik Gradskog vijeća:
mr. sc. Marko Potrebica, v. r.
----------------------------------------