SLUŽBENI GLASNIK BROJ 13., 19. rujna 2025.Objavljeno: 19.09.25.
137. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Dubrovnika
Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine" broj 86/08., 61/11., 4/18., 96/18., 112/19. i 17/25. - u daljnjem tekstu: ZSN) i članka 48. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 2/21), na prijedlog pročelnice Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, pročelnika Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu i pročelnice Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, a nakon savjetovanja sa sindikalnim povjerenicima sukladno članku 150., a u svezi s člankom 153. stavak 3. Zakona o radu („Narodne novine“ broj 93/14, 127/17, 98/19, 151/22, 64/23), gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O UNUTARNJEM REDU
UPRAVNIH TIJELA GRADA DUBROVNIKA
Članak 1.
Pravilnik o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Dubrovnika („Službeni glasnik“ Grada Dubrovnika broj 18/23, 1/24, 2/24, 6/24, 19/24, 21/24, 22/24, 4/25 i 10/25 – u daljnjem tekstu Pravilnik) mijenja se tako da se u sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, koja je prilog Pravilnika sukladno članku 21. izvrši izmjena tako da se otvori novo radno mjesto rednog broja 1.25.1. Stručni suradnik I – glasnogovornik.
U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu, koja je prilog Pravilnika sukladno članku 21. otvara se novo radno mjesto rednog broja 3.4.1. Viši savjetnik – specijalist za gradsku riznicu.
U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, koja je prilog Pravilnika sukladno članku 21. kod radnog mjesta rednog broja 7.7.1. Viši savjetnik – specijalist za javne površina i poslovne prostore mijenja se opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla, mijenja se potrebno stručno znanje tako da se nakon riječi „znanosti“ briše riječ „ekonomije“, a upisuje se riječ „prava“ te se brišu riječi „položen državni ispit II. razine“, a upisuju se riječi „položen pravosudni ispit“. Otvara se novo radno mjesto rednog broja 7.9.1. Viši savjetnik I. Kod radnog mjesta rednog broja 7.38. Viši stručni suradnik I mijenja se broj izvršitelja tako da se briše broj „2“, a upisuje se broj „3“. Kod radnog mjesta rednog broja 7.40. Viši savjetnik I mijenja se opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla. Kod radnog mjesta rednog broja 7.41. Viši savjetnik I za zakup poslovnih prostora mijenja se opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla te potrebno stručno znanje tako da se nakon riječi „prava“ brišu riječi „i ekonomije“.
Nastavno u tekstu je tabelarni prikaz izmjene sistematizacije radnih mjesta Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu i Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove Grada Dubrovnika.
Članak 2.
Ovaj Pravilnik objavit će se u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“ i stupa na snagu prvog dana od dana objave.
KLASA: 024-01/23-01/02
URBROJ: 2117-1-01-25-92
Dubrovnik, 17. rujna 2025.
Gradonačelnik:
Mato Franković, v. r.
------------------------------
01. UPRAVNI ODJEL ZA POSLOVE GRADONAČELNIKA
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
1.25.1. |
Stručni suradnik I - glasnogovornik |
III. |
Stručni suradnik |
- |
8. |
ODSJEK ZA ODNOSE S JAVNOSTIMA |
1 |
||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||
Izvještavanje javnosti o radu i aktivnostima gradske uprave Grada Dubrovnika, medijsko praćenja rada gradonačelnika, zamjenika gradonačelnika, predsjednika gradskog vijeća i pročelnika gradskih upravnih tijela, analiza medijskih objava, uređivanje i administracija službene web stranice Grada Dubrovnika i društvenih mreža. |
50 % |
||||||||
Organizacija konferencija za medije, izjava za medije, intervjua, poslovi izravnog predstavljanja gradske uprave posjetiteljima, javno istupanje za medije po nalogu voditelja Odsjeka, pročelnika. |
35 % |
||||||||
Suradnja s građanstvom, pružanje savjeta i upućivanje nadležnim tijelima. |
5 % |
||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu voditelja Odsjeka i pročelnika. |
10 % |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studiji iz područja društvenih znanosti - novinarstva, komunikologije, odnosa s javnošću, medija, prava i ekonomije, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni ispit II razine, poznavanje rada na računalu |
||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti koji uključuje izvršavanje administrativnih i jednostavnijih stručnih poslova s ograničenim brojem međusobno povezanih različitih zadaća u čijem rješavanju se primjenjuje ograničen broj propisanih postupaka, utvrđenih metoda rada ili stručnih tehnika te vođenje upravnog postupka i/ili rješavanje u jednostavnijim upravnim stvarima iz nadležnosti upravnog tijela; |
||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji je ograničen povremenim nadzorom i uputama od strane nadređenog službenika u pojedinim poslovima |
||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, te ispravnu primjenu postupaka, metoda rada i stručnih tehnika |
||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj stručne komunikacije koji uključuje kontakte unutar upravnoga tijela, a povremeno i izvan upravnoga tijela, u prikupljanju ili razmjeni informacija |
||||||||
03. UPRAVNI ODJEL ZA PRORAČUN, FINANCIJE I NAPLATU
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
3.4.1. |
Viši savjetnik – specijalist za gradsku riznicu |
II. |
Viši savjetnik – specijalist |
- |
2. |
- |
1 |
||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||
Kontrola podataka unesenih proračunskih korisnika na razini gradske uprave. Sudjelovanje u postupcima izrade nacrta i prijedloga proračuna te kontrola prijedloga rashoda proračunskih korisnika. Kontrola prijedloga vlastitih prihoda proračunskih korisnika za proračun Grada. Praćenje i analiza izvršenja i naplate vlastitih prihoda proračunskih korisnika. Koordinacija s mjerodavnim službenicima upravnih tijela u: kontroli zahtjeva proračunskih korisnika za isplate iz proračuna Grada putem lokalne riznice, odgovaranje na svakodnevne upite proračunskih korisnika, provođenju usklađenja na mjesečnoj bazi s proračunskim korisnicima, sudjeluje u kontroli podataka nužnih za izradu financijskih izvješća proračunskih korisnika koji su dio konsolidiranog financijskog izvještaja Grada Dubrovnika. Koordinacija s mjerodavnim službenicima upravnih tijela u izradi internih procedura u suradnji s proračunskim korisnicima, priprema katalog partnera (dobavljača) s proračunskom korisnicima te podacima uplatnih računa i ostalih potrebnih podataka proračunskih korisnika. Kontrolira poslovne procese zbog ujednačavanja knjiženja poslovnih procesa u gradu i proračunskim korisnicima. Obavlja nadzor zakonitosti i namjenskog trošenja proračunskih sredstava kojima raspolažu proračunski korisnici. |
30 % |
||||||||
Kontrola zaduženja i prihoda te ažurna koordinacija s mjerodavnim službenicima upravnog tijela nadležnog za djelokrug rada iz područja komunalnih djelatnosti, prometa, mora i mjesne samouprave vezano oko poduzimanja redovnih zakonskih radnji u cilju naplate prihoda iz svog djelokruga. Kontrola zaduženja i prihoda te ažurna koordinacija s mjerodavnim službenicima svih ostalih upravnih tijela za djelokrug rada iz svog područja oko poduzimanja redovnih zakonskih radnji u cilju naplate prihoda iz svog djelokruga. Provodi kontrole i druge kontrolne aktivnosti poslovnih procesa. Analizira slabosti, nepravilnosti, preporuke, pritužbe i rizike te predlaže unapređenja. Obavlja poslove glavnog koordinatora u Gradu Dubrovniku u komunikaciji s pružateljem/provoditeljem financijsko-računovodstvenog programa. Sve zahtjeve za novim aktivnostima u programu, promjenama, uklanjanju nedostataka u ime svih upravnih tijela direktno dogovora s pružateljem/provoditeljem te prati i kontrolira rješavanje datih zahtjev i kontrolira specifikaciju ispostavljenih računa sa stvarno odrađenim zahtjevima. Praćenje financijskog stanja i predlaganje mjera za poboljšanje financijske stabilnosti gradskog proračuna. Sudjeluje u pripremi akata za provedbu lokalne riznice. Suradnja, radno, stručno i savjetodavno, sa svim upravnim odjelima i službama Grada. Drugi poslovi određeni posebnim zakonom, drugim propisima te odlukama gradonačelnika i Gradskog vijeća |
60 % |
||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu pročelnika. |
10 % |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - ekonomije, najmanje osam godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, od čega najmanje četiri na najsloženijim poslovima iz odgovarajućega područja te istaknuti rezultati u području povezanom sa samoupravnim djelokrugom jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, a osobito sudjelovanje u izradi i provedbi propisa, strategija i drugih akata, višegodišnje izvrsno rješavanje predmeta, objavljeni znanstveni i stručni radovi, položen državni ispit II razine, poznavanje rada na računalu |
||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti posla koji uključuje obavljanje najsloženijih zadataka izrade i provedbe općih i drugih akata, strategija i programa, vođenje projekata, rješavanja upravnih i drugih predmeta, te pružanja savjeta i stručne pomoći službenicima i dužnosnicima u rješavanju složenih zadataka iz određenog područja; |
||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji uključuje rad u skladu s općim i specifičnim uputama rukovodećeg službenika; |
||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada, te donošenja odluka od značenja za pojedino područje iz djelokruga upravnoga tijela; |
||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj učestalosti stručnih komunikacija koji uključuje stalne kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu pružanja savjeta. |
||||||||
07. UPRAVNI ODJEL ZA GOSPODARENJE IMOVINOM, OPĆE I PRAVNE POSLOVE
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
7.7.1. |
Viši savjetnik - specijalist za javne površine i poslovne prostore |
II. |
Viši savjetnik – specijalist |
- |
2. |
- |
1 |
||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||
Obavlja poslove upravljanja poslovnim prostorima i javnim površinama te sve složene stručne poslove u vezi s davanjem u zakup poslovnih prostora i javnih površina. Izrađuje prijedloge ugovora o zakupu poslovnog prostora i javnih površina, prati ugovore te poduzima sve radnje u svezi otkaza i raskida ugovora o zakupu poslovnog prostora i javnih površina. Izrađuje prijedloge općih i drugih akata u svezi sa zakupom poslovnih prostora i javnih površina. Obavlja poslove u vezi s objavom i provedbom javnog natječaja te izrada svih potrebnih akata. Obavlja složene poslove iz djelokruga odsjeka u vezi s pripremom sjednica povjerenstva. |
40 % |
||||||||
Pokreće postupke radi naplate potraživanja u svezi s korištenjem poslovnih prostora i javnih površina, priprema postupke radi zaštite poslovnih prostora i javnih površina u vlasništvu Grada Dubrovnika i to pred nadležnim sudom, javnim bilježnikom, upravnim i drugim javnopravnim tijelima te zastupa Grad Dubrovnik u sudskim i upravnim sporovima i postupcima. |
35 % |
||||||||
Vodi postupak uknjižbe poslovnih prostora u zemljišne knjige. |
15 % |
||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu pročelnika. |
10 % |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - prava, najmanje osam godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, od čega najmanje četiri na najsloženijim poslovima iz odgovarajućega područja te istaknuti rezultati u području povezanom sa samoupravnim djelokrugom jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, a osobito sudjelovanje u izradi i provedbi propisa, strategija i drugih akata, višegodišnje izvrsno rješavanje predmeta, objavljeni znanstveni i stručni radovi, položen pravosudni ispit, poznavanje rada na računalu |
||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti posla koji uključuje obavljanje najsloženijih zadataka izrade i provedbe općih i drugih akata, strategija i programa, vođenje projekata, poslove pravnog zastupanja, rješavanja upravnih i drugih predmeta, te pružanja savjeta i stručne pomoći službenicima i dužnosnicima u rješavanju složenih zadataka iz određenog područja; |
||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji uključuje rad u skladu s općim i specifičnim uputama rukovodećeg službenika; |
||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada, te donošenja odluka od značenja za pojedino područje iz djelokruga upravnoga tijela; |
||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj učestalosti stručnih komunikacija koji uključuje stalne kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu pružanja savjeta. |
||||||||
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
7.9.1. |
Viši savjetnik I |
II. |
Viši savjetnik |
- |
4. |
- |
1 |
||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||
Sudjelovanje u izradi prijedloga dijela proračuna koji se odnosi na nadležnost odjela i praćenje izvršenja istog, vođenje analitika iz nadležnosti odjela, analiza i priprema odgovarajućih izvješća. Sudjelovanje u izradi Plana nabave za upravni odjel te praćenje njegova izvršenja po stavkama. |
30 % |
||||||||
Analiza, izdavanje, ovjera i evidencija računa upravnog odjela te povezivanje istih s izdanim narudžbenicama ili ugovorima. Izvršavanje svih poslova u vezi s pripremom, obradom plaćanja i praćenjem naplate računa, naloga i zaključaka. Vođenje evidencije ugovora iz nadležnosti upravnog odjela. |
60 % |
||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu pročelnika. |
10 % |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - ekonomije, najmanje četiri godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni ispit II razine, poznavanje rada na računalu |
||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti koji uključuje izradu akata veće važnosti iz djelokruga upravnoga tijela, vođenje upravnoga postupka i rješavanje najsloženijih upravnih i ostalih predmeta iz nadležnosti upravnoga tijela, sudjelovanje u izradi strategija i programa veće važnosti i vođenje projekata veće važnosti |
||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima |
||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja |
||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj stručne komunikacije koji uključuje kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija |
||||||||
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
7.38. |
Viši stručni suradnik I |
II. |
Viši stručni suradnik |
- |
6. |
ODSJEK ZA STANOVE I STAMBENO ZBRINJAVANJE |
3 |
||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||
Sklapanje, produživanje, otkazivanje i raskidanje ugovora o najmu stanova u vlasništvu Grada Dubrovnika, prijelaz prava i dužnosti najmoprimca iz ugovora o najmu stana, stručni poslovi utvrđivanja pravnih temelja korištenja stanova, poslovi preuzimanja stanova od najmoprimaca, prikupljanje dokumentacije radi utvrđivanja činjenica za potrebe sudskih postupaka, vođenje evidencije najmoprimaca, vođenje i ažuriranje evidencije o vlasništvu/suvlasništvu stanova Grada Dubrovnika u svim bazama podataka, sudjelovanje u izradi pojedinačnih akata i ugovora iz djelokruga rada Odsjeka. |
90 % |
||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu voditelja Odsjeka i pročelnika. |
10 % |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - prava, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni ispit II razine, poznavanje rada na računalu |
||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti posla koji uključuje stalne složenije upravne i stručne poslove unutar upravnoga tijela; |
||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji uključuje obavljanje poslova uz redoviti nadzor i kraće upute nadređenog službenika u pojedinim poslovima; |
||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, te pravilnu primjenu utvrđenih postupaka i metoda rada; |
||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj stručnih komunikacija koji uključuje komunikaciju unutar nižih unutarnjih ustrojstvenih jedinica te povremenu komunikaciju izvan državnog tijela u svrhu prikupljanja ili razmjene informacija. |
||||||||
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
|||||||||||
7.40. |
Viši savjetnik I |
II. |
Viši savjetnik |
- |
4. |
ODSJEK ZA POSLOVNE PROSTORE I JAVNE POVRŠINE |
2 |
|||||||||||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
||||||||||||||||||
Priprema nacrte akata kojima se uređuje gospodarenje i upravljanje poslovnim prostorima i javnim površinama.Izrada svih akata za provedbu javnih natječaja te izrada zaključaka, suglasnosti i nacrta ugovora iz djelokruga gospodarenja i upravljanja poslovnim prostorima i javnim površinama. Sudjeluje u organizaciji i provedbi godišnjeg popisa imovine. |
30 % |
|||||||||||||||||
Vođenje evidencije poslovnih prostora i javnih površina u odgovarajućim aplikativnim sustavima. Unos ugovora o zakupu poslovnih prostora i javnih površina u odgovarajući aplikativni sustav, zaduženja i obrada računa za isto te kontrola naplate i poduzimanje svih mjera u svrhu naplate. Vodi evidenciju i analizu potrebnih financijskih sredstava i rashoda za poslovne prostore i javne površine u vezi održavanja i ulaganja. Planiranje i provedba postupaka nabave za javne površine i poslovne prostore te vođenje odgovarajućih evidencija po provedenim postupcima. Praćenje izvršenja istih, komunikacija s dobavljačima, te vršenje kontrole isporuke usluga i roba. |
60 % |
|||||||||||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu voditelja Odsjeka i pročelnika. |
10 % |
|||||||||||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
||||||||||||||||||
Potrebno stručno znanje: |
sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - prava i ekonomije, najmanje četiri godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni ispit II razine, poznavanje rada na računalu |
|||||||||||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti koji uključuje izradu akata veće važnosti iz djelokruga upravnoga tijela, vođenje upravnoga postupka i rješavanje najsloženijih upravnih i ostalih predmeta iz nadležnosti upravnoga tijela, sudjelovanje u izradi strategija i programa veće važnosti i vođenje projekata veće važnosti |
|||||||||||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima |
|||||||||||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja |
|||||||||||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj stručne komunikacije koji uključuje kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija |
|||||||||||||||||
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
|||||||||||
7.41. |
Viši savjetnik I za zakup poslovnih prostora |
II. |
Viši savjetnik |
- |
4. |
ODSJEK ZA POSLOVNE PROSTORE I JAVNE POVRŠINE |
2 |
|||||||||||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
||||||||||||||||||
Obavlja poslove upravljanja poslovnim prostorima, izrađuje prijedloge ugovora o zakupu poslovnog prostora, prati ugovore o zakupu svih poslovnih prostora te poduzima sve radnje u svezi otkaza i raskida ugovora o zakupu poslovnog prostora. Vodi evidenciju o početku i isteku svih ugovora o zakupu poslovnog prostora. Izrađuje prijedloge općih i drugih akata u svezi sa zakupom poslovnih prostora. Obavlja poslove u vezi s objavom i provedbom javnog natječaja te izrada svih potrebnih akata. |
40 % |
|||||||||||||||||
Pokreće postupke radi naplate potraživanja u svezi s korištenjem poslovnih prostora, priprema postupke radi zaštite poslovnih prostora u vlasništvu Grada Dubrovnika i to pred nadležnim sudom, javnim bilježnikom, upravnim i drugim javnopravnim tijelima, te zastupa Grad u sudskim i upravnim sporovima i postupcima. |
35 % |
|||||||||||||||||
Vodi postupak uknjižbe poslovnih prostora u zemljišne knjige. |
15 % |
|||||||||||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu voditelja Odsjeka i pročelnika. |
10 % |
|||||||||||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
||||||||||||||||||
Potrebno stručno znanje: |
sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti – prava, najmanje četiri godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni ispit II razine, poznavanje rada na računalu |
|||||||||||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti koji uključuje izradu akata veće važnosti iz djelokruga upravnoga tijela, vođenje upravnoga postupka i rješavanje najsloženijih upravnih i ostalih predmeta iz nadležnosti upravnoga tijela, sudjelovanje u izradi strategija i programa veće važnosti i vođenje projekata veće važnosti |
|||||||||||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima |
|||||||||||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja |
|||||||||||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj stručne komunikacije koji uključuje kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija |
|||||||||||||||||