Službeni glasnik

Službeni glasnik

SLUŽBENI GLASNIK BROJ 12, 25. kolovoza 2025.Objavljeno: 25.08.25.

122. Zaključak o prihvaćanju Programa potpora u poljoprivredi i ruralnom prostoru na području Grada Dubrovnika

Temeljem članka 36. Zakona o poljoprivredi („Narodne novine“, broj 118/18, 42/20, 127/20, 52/21, 152/22 i 152/24 ), Uredbe Komisije (EU) br. 1408/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL L 352, 24. 12. 2013.), Uredbe Komisije (EU) 2019/316 od 21. veljače 2019. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1408/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL l 51/1, 22.2.2019.), Uredbe Komisije (EU) 2024/3118 od 10. prosinca 2024. o izmjeni Uredbe (EU) br.1408/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (Službeni list L 2024/3118 od 13. 12.2024)  i Uredbe Komisije (EU) broj 2023/2831 od 13. prosinca 2023. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (Službeni list L 2023/2831 od 15.12.2023.) i članka 39. Statuta Grada  Dubrovnika („Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 2/21),Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 2. sjednici, održanoj 22. kolovoza 2025., donijelo je

 

Z A K LJ U Č A K

 

  1. Prihvaća se Program potpora u poljoprivredi i ruralnom prostoru na području Grada Dubrovnika.

 

  1. Program  iz točke 1. čini sastavni dio ovog Zaključka.

 

  1. Ovaj zaključak stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

 

KLASA: 320-01/24-01/05

URBROJ: 2117-1-09-25-7

Dubrovnik, 22. kolovoza 2025.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:­

mr. sc. Marko Potrebica, v. r.

----------------------------------------

 

 

                          

PROGRAM POTPORA U POLJOPRIVREDI I RURALNOM PROSTORU

NA PODRUČJU GRADA DUBROVNIKA

                       

     Lipanj, 2025.

 

SADRŽAJ:

 

  1. Predmet, opće odredbe i ciljevi......................................................................................3
  2. Korisnici potpore............................................................................................................4
  3. Namjena sredstava potpore (Mjere)..............................................................................4
  4. Uvjeti za odobrenje sufinanciranja.................................................................................7
  5. Potrebna dokumentacija za prijavu na javni poziv.........................................................8
  6. Kriterij za ocjenu prijave i bodovanje.............................................................................9
  7. Podnošenje zahtjeva i dostava dokumentacije..............................................................9
  8. Sastav i djelokrug rada povjerenstva za provedbu programa.......................................10
  9. Neprihvatljivi troškovi...................................................................................................10
  10. Postupak odobravanja potpore....................................................................................11
  11. Način i rokovi isplate sredstava potpore.......................................................................11
  12. Kontrola korisnika i isplaćenih sredstava potpore.......................................................12
  13. Završne odredbe.........................................................................................................12

            -Prilog 1.:Prijavni obrazac za sufinanciranje troškova.................................................14

            -Prilog 2.:Izjava podnositelja prijave............................................................................16

            -Prilog 3.:Izjava o suglasnosti suvlasnika ...................................................................17

            -Prilog 4.:Izjava o zajedničkim članovima kućanstva..................................................18

            -Prilog 5.:Zahtjev za isplatom bespovratnih sredstava za sufinanciranje troškova

                           po mjerama .................................................................................................19

            -Prilog 6.:Izjava o davanju suglasnost za prikupljanje i obradu osobnih podataka.....20

            -Prilog 7.:Izjava o korištenim potporama male vrijednosti...........................................21

            -Prilog 8.:Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja.............................................25

 

 

 

1.   PREDMET, OPĆE ODREDBE I CILJEVI

 

Program potpora u poljoprivredi i ruralnom prostoru na području Grada Dubrovnika donosi se radi daljnjeg razvoja poljoprivrede, zaštite vrijednosti ruralnog prostora  kao i jačanja poljoprivredne proizvodnje koju obavljaju obiteljska poljoprivredna gospodarstva, trgovačka društva, obrti i subjekti malog gospodarstva.

 

Potpore koje se  dodjeljuju na temelju ovog Programa su potpore male vrijednosti u smislu Uredbe Komisije (EU) br. 1408/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL L 352, 24. 12. 2013.), Uredbe Komisije (EU) 2019/316 od 21. veljače 2019. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1408/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL l 51/1, 22.2.2019.), Uredbe Komisije (EU) 2024/3118 od 10. prosinca 2024. o izmjeni Uredbe (EU) br.1408/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (Službeni list L 2024/3118 od 13.12.2024) i Uredbe Komisije (EU) broj 2023/2831 od 13. prosinca 2023. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (Službeni list L 2023/2831 od 15.12.2023.), koje se dodjeljuju poduzetnicima koji pružaju usluge od općeg gospodarskog interesa.   

     

Programom potpora u području poljoprivrede i ruralnog prostora Grada Dubrovnika, (u daljnjem tekstu: Program), propisuju se mjere i aktivnosti za koje će Grad Dubrovnik  dodjeljivati potpore kojima će se između ostalog osigurati provedba utvrđenih ciljeva, korisnici propisanih mjera, kriteriji, uvjeti, način i postupak ostvarivanja potpora, maksimalna visina osiguranih sredstva po korisniku, nadzor nad korištenjem sredstava potpore, kao i obveza proračunskog planiranja sredstava namijenjenih provedbi Programa koja će se iz Proračuna Grada Dubrovnika (u daljnjem tekstu: Grad ) odobravati u vidu bespovratne financijske potpore u poljoprivredi i ruralnom prostoru (u daljnjem tekstu: Potpora). Ista će se isplaćivati za sufinanciranje nastalih troškova sukladno uvjetima i kriterijima utvrđenim ovim Programom koji nastanu nakon datuma objave Javnog poziva, a što se utvrđuje/dokazuje datumom izdavanja računa.

 

Za svaku od utvrđenih mjera, potpore će se dodjeliti  putem Javnog poziva do iskorištenja sredstava osiguranih za proračunsku godinu, a sukladno uvjetima i kriterijima utvrđenim Programom. Potpore će se doznačiti  po načelu da se Prijavitelj za svaku godinu provođenja Programa može natjecati samo za jednu od ponuđenih mjera.  

 

Opći ciljevi koji se neposredno i posredno nastoje postići ovim Programom, mogu se definirati kao:

a)    restrukturiranje i modernizacija poljoprivrednih gospodarstava  u ruralnim područjima kroz bolje korištenje proizvodnih kapaciteta i uvođenje novih tehnologija;

b)    poticanje prerade proizvoda iz primarne poljoprivredne proizvodnje i dobivanje proizvoda s dodatnom vrijednošću;

c)    zaštita autohtonih i izvornih poljoprivrednih proizvoda u svrhu njihove kvalitetne

pripreme te poticanje sudjelovanja na sajmovima i manifestacijama u svrhu promocije  i plasmana istih na tržište;

d)    motivacija i povećanje interesa, a posebno mladih za bavljenje poljoprivrednom proizvodnjom;

e)    daljnji razvoj gospodarskih aktivnosti i podizanje kvalitete života na ruralnom području Grada Dubrovnika.

 

 

2.   KORISNICI POTPORE

Korisnici potpora su poljoprivredna gospodarstva upisana u Upisnik poljoprivrednika/Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, koja imaju sjedište/prebivalište i koja poljoprivrednu proizvodnju i/ili preradu poljoprivrednih proizvoda obavljaju na području Grada Dubrovnika te nemaju nepodmirenih obveza prema Gradu Dubrovniku.

 

Poljoprivrednim gospodarstvom podrazumijevaju se obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG), Samoopskrbno obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo (SOPG), obrti, trgovačka društva, udruge i zadruge registrirane za obavljanje poljoprivredne djelatnosti.

 

 

3.   NAMJENA SREDSTAVA POTPORE (MJERE)

 

Financijska sredstva dodjeljuju se na godišnjoj razini putem javnih poziva koji će biti otvoreni do iskorištenja sredstava osiguranih u Proračunu Grada za tekuću godinu.

 

Financijska sredstva za provedbu ovog Programa osiguravaju se u Proračunu Grada Dubrovnika iz Općih prihoda i primitaka u Razdjelu 11 Upravnog odjela za europske fondove i gospodarstvo, u Glavi 11-2 Gospodarstvo, Projekt 18173004 - Poticanje poljoprivrede i ribarstva , Konto  352,366 i 381- Subvencije i donacije.

 

 

Mjera 1:  Poticanje biljne proizvodnje (povrtlarstvo, cvjećarstvo, voćarstvo,  

    maslinarstvo, vinogradarstvo, aromatično i ljekovito bilje)

Potpora se odobrava za sufinanciranje pokretanja, odnosno povećanja biljne  proizvodnje ili obnove trajnih nasada u povrtlarstvu, cvjećarstvu, voćarstvu, maslinarstvu, vinogradarstvu te proizvodnji aromatičnog i ljekovitog bilja. Nadalje kroz ovu mjeru sufinancirat će se nabava i postavljanje armature i žice za trajne nasade i vinograde, postavljanje i održavanje plastenika i staklenika, troškovi analize tla, kao i uvođenje novih tehnologija. Minimalan broj sadnica potreban za ostvarivanje prava na potporu iznosi  10 sadnica.

Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:

 

Aktivnost 1.: potpora se dodjeljuje za sufinanciranje pokretanja, odnosno povećanja biljne

                      proizvodnje ili obnove trajnih nasada u povrtlarstvu, cvjećarstvu, voćarstvu,  

                      maslinarstvu, vinogradarstvu te proizvodnji aromatičnog i ljekovitog bilja.

 

Aktivnost 2.: potpora se dodjeljuje za nabavu i postavljanje armature i žice za trajne nasade

                       i vinograde, postavljanje i održavanje plastenika i staklenika, troškova analize

                       tla, kao i za uvođenje novih tehnologija.

 

Maksimalni  iznos potpore  po Prijavitelju za Aktivnost 1. je  do je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.500,00 EUR-a godišnje.

 

Maksimalni  iznos potpore  po Prijavitelju za Aktivnost 2. je  do je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.000,00 EUR-a godišnje.

 

 

Mjera 2:  Navodnjavanje poljoprivrednih površina

 

Potpora se odobrava za sufinanciranje izdataka priključenja na sustav vodoopskrbe, nabave opreme za navodnjavanje, te izgradnju akumulacija i bušotina.

Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju iznosi do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 3.000,00 EUR-a godišnje.

 

Mjera 3:  Zaštita nasada od divljači

 

Potpora se odobrava za sufinanciranje izdataka za ograđivanje poljoprivrednih površina što uključuje troškove nabave električnog pastira, žice, stupova i ostalog potrebnog materijala.

Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.000,00 EUR-a godišnje.

 

Mjera 4:  Poticanje razvoja stočarstva i sufinanciranje troškova nabave hrane 

    za stoku

 

Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:

 

Aktivnost 1.: potpora se dodjeljuje za kupnju domaćih životinja: kokoši, goveda, konja, 

                       ovaca, koza i svinja.  

 

Aktivnost 2.: potpora se dodjeljuje za veterinarske usluge, označavanje stoke (markice), 

           te za sufinanciranje izdataka za nabavu hrane za stoku.

 

Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 1. je  do 70% dokumentiranih izdataka, a najviše do 3.000,00 EUR-a  godišnje.

Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 2. je do 60% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.000,00 EUR-a  godišnje.

 

Mjera 5: Poticanje razvoja pčelarstva

Potpora će se dodijeliti za  sufinanciranje troškova očuvanja i proširenja postojećih pasmina pčelinjih zajednica, kao i nabave pčela i matica, te košnica i pčelarske opreme.

Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:

 

Aktivnost 1.: potpora se dodjeljuje za očuvanje i proširenje postojećih pasmina pčelinjih

                      zajednica

 

Aktivnost 2.: potpora se dodjeljuje za sufinanciranje troškova nabave pčela i matica

                      (minimalno 5 pčelinjih zajednica), te košnica i pčelarske opreme.

 

Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 1. je 10,00 EUR-a (dokumentiranih izdataka) po košnici i to za maksimalno 20 košnica po Prijavitelju godišnje.

Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 2. je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 1.500,00 EUR-a  godišnje.

 

Mjera 6: Poticanje organizacije sajmova i manifestacija  te brendiranja proizvoda

 

Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:

 

Aktivnost 1.: sufinanciranje troškova organizacije sajmova i manifestacija radi promocije i      

                       plasmana autohtonih i tradicionalnih poljoprivrednih proizvoda;

 

Aktivnost 2.: sufinanciranje troškova označavanja poljoprivrednih i drugih domaćih proizvoda

                      (npr. jaja), nekom od oznaka posebnih svojstava hrane: „tradicionalni ugled“,

                      „izvornost“,“ zemljopisno podrijetlo“, „podni uzgoj“, brendiranje, te uspostavu

                      robnih marki i uvođenje različitih standarda (HACCP-a, ISO i sl.);

 

Maksimalni iznos godišnje potpore po Prijavitelju za Aktivnost 1. je do 60% dokumentiranih izdataka, a najviše do 10.000,00 EUR-a  godišnje.

Maksimalni iznos godišnje potpore po Prijavitelju za Aktivnost 2. je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 1.000,00 EUR-a  godišnje.

 

Mjera 7: Nabava poljoprivredne mehanizacije i opreme, te kupnja gnojiva i  zaštitnih

               sredstava

 

Potpora se odobrava za sufinanciranje izdataka nabave poljoprivredne mehanizacije i opreme kao i za kupnju gnojiva i ostalih zaštitnih sredstava.

 

Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:

 

Aktivnost 1.: sufinanciranje troškova nabave poljoprivredne mehanizacije i opreme

 

Aktivnost 2.: sufinanciranje troškova kupnje gnojiva i ostalih zaštitinih sredstava

 

Maksimalni iznos godišnje potpore po Prijavitelju za Aktivnost 1. je do  70% dokumentiranih izdataka, a najviše do 9.500,00 EUR-a  godišnje.

Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 2. je do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.000,00 EUR-a  godišnje.

 

Mjera 8: Poticanje proizvodnje i otkupa rogača te širenje nasada vinograda sortom

               vinove loze „Dubrovačka Malvasija“ i/ili druge sorte

 

Ova Mjera provodi se kroz dvije aktivnosti i to:

 

Aktivnost 1.:  sufinanciranje troškova proizvodnje i otkupa rogača

 

Aktivnost 2.:  sufinanciranje troškova proširenja postojećih nasada vinograda i/ili

                        novih nasada vinove loze sorte „Dubrovačka Malvasija“ i /ili neke

                        druge sorte.

Maksimalni iznos godišnje potpore po Prijavitelju za Aktivnost 1. je do 90% dokumentiranih izdataka, a najviše do 4.000 EUR-a  godišnje.

Maksimalni iznos potpore po Prijavitelju za Aktivnost 2. je  do 50% dokumentiranih izdataka, a najviše do 2.000,00 EUR-a  godišnje.

 

 

4.   UVJETI ZA ODOBRENJE SUFINANCIRANJA

 

Potporu mogu ostvariti Prijavitelji iz točke 2. ovog Programa koji se jave na Javni poziv Grada i koji zadovoljavaju sljedeće uvjete:

 

-        da su upisani u Upisnik poljoprivrednika/Upisnik obiteljskih poljoprivrednih

gospodarstava, a za pčelare da su upisani i u Evidenciju pčelara i pčelinjaka;

-        da imaju sjedište/prebivalište na području Grada najmanje jednu godinu do dana objave Javnog poziva i koji ulažu vlastita sredstva za mjere za koje se poziv raspisuje;

-        da su vlasnici/suvlasnici poljoprivrednog gospodarstva na kojemu se planira provedba mjera iz ovog Programa;

-        da nisu korisnici potpora iz drugih izvora (državnog, županijskog proračuna i sl.) za istu mjeru za koju se prijavljuju na Javni poziv Grada; 

-        da nemaju dospjelih, nepodmirenih i/ili nereguliranih dugovanja prema Gradu Dubrovniku;

-        da prihvaćaju opće  uvjete zajedničkog sudjelovanja u Programu sukladno Javnom

pozivu;

-        da sklope s Gradom Dubrovnikom Ugovor o sufinanciranju.

 

Na potpore za MJERU 1. Aktivnost 2., MJERU 2., MJERU 3., MJERU 4. Aktivnost 2., MJERU 5. Aktivnost 2., MJERU 6. i MJERU 7. primjenjuje se Uredba komisije (EU) br. 2023/2831 od 13. prosinca 2023. godine o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore, temeljem koje maksimalni iznos svih potpora male vrijednosti, koje jednom poduzetniku mogu biti dodijeljene tijekom razdoblja od tri fiskalne godine ne smije biti veći od 300.000,00 EUR, uključujući i potporu dobivenu u okviru ovog Javnog poziva.

 

De minimis potpore koje se dodjeljuju u skladu s navedenom Uredbom iz prethodnog stavka, mogu se kumulirati s de minimis potporama dodijeljenim u skladu s uredbama Komisije (EU) br. 1408/2013 i (EU) br. 717/2014 do odgovarajuće gornje granice utvrđene u članku 3. stavku 2. Uredbe br. 2023/2831, odnosno do 300.000 EUR.

 

Na potpore za MJERU 1. Aktivnost 1., MJERU 4. Aktivnost 1., MJERU 5. Aktivnost 1. i  MJERU 8., primjenjuje se Uredba komisije (EU) br. 1408/2013 od 18. prosinca 2013. godine o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije, Uredba Komisije (EU) 2019/316 od 21. veljače 2019. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1408/2013 o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije  na  potpore  de  minimis u poljoprivrednom sektoru ( SL L 51,  22. 2. 2019. ) i Uredba Komisije (EU) 2024/3118 od 10. prosinca 2024. o izmjeni Uredbe (EU) br.1408/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (Službeni list L 2024/3118 od 13.12.2024), temeljem koje maksimalni iznos svih potpora male vrijednosti, koje jednom korisniku mogu biti dodijeljene tijekom razdoblja od tri fiskalne godine ne smije biti veći od 50.000,00 EUR, uključujući i potporu dobivenu u okviru ovog Javnog poziva.

 

 

5.   POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA PRIJAVU NA JAVNI POZIV

 

Podnositelj zahtjeva obvezan je dostaviti slijedeću dokumentaciju:

 

-           popunjeni Prijavni obrazac i Izjava Prijavitelja o prihvaćanju općih uvjeta za  dodjelu bespovratne potpore, a koji se mogu preuzeti sa službene internetske stranice Grada Dubrovnika (Prilog 1. i Prilog 2);

-           obostrana preslika osobne iskaznice Prijavitelja, kao i članova njegovog kućanstva;

-           izjava o zajedničkim članovima kućanstva (Prilog 4.) ;

-           elektronski zapis o prebivalištu (iz sustava e-građani) ili Uvjerenje o prebivalištu iz kojeg je razvidno da Prijavitelj ima prebivalište na području Grada Dubrovnika  i to najmanje jednu godinu do dana raspisivanja Javnog poziva (izvornik/preslika);

-           vlasnički list (izvornik ili preslika ne stariji od 30 dana od dana objave Javnog poziva) i suglasnost svih suvlasnika ukoliko je poljoprivredno gospodarstvo u suvlasništvu (Prilog 3);

-           rješenje o upisu u Upisnik poljoprivrednika/Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava (izvornik/preslika);

-           potvrda o upisu u Evidenciju pčelara i pčelinjaka – za pčelare (izvornik/preslika);

-           obrtnica - za obrt (preslika);

-           rješenje trgovačkog suda -za pravne osobe (preslika);

-           rješenje o registraciji – za zadruge (preslika);

-           vodopravna dozvola izdana od Hrvatskih voda za korištenje vode u poljoprivredne svrhe (izvornik/preslika);

-           izjava o korištenim potporama male vrijednosti u sektoru poljoprivrede iz drugih izvora sukladno Uredbi de minimis (Prilog 7. );

-           izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja (Prilog 8.);

-           troškovnik radova, računi  (koji su nastali nakon datuma objave Javnog poziva, u izvorniku /preslici);

-           dokaz o plaćenim računima ( koji su nastali nakon datuma objave Javnog poziva, u izvorniku /preslici);

-           potvrda Upravnog odjela Grada Dubrovnika nadležnog za financije o nepostojanju dugovanja (ne starija od 30 dana od dana objave Javnog poziva, izvornik/preslika);

-           popupunjeni obrazac zahtjeva za isplatom bespovratnih sredstava za sufinanciranje    troškova po mjerama (Prilog 5.);

-           izjava o davanju suglasnosti za prikupljanje i obradu osobnih podataka (Prilog 6.);

-           IBAN korisnika (preslika kartice računa na kojoj je vidljiv IBAN ili Izvadak iz transakcijskog računa iz kojeg je razvidan IBAN ili pisana potvrda banke o IBAN-u);

 

Članovima zajedničkog kućanstva u smislu ovog Programa smatraju se:

 

-        prijavitelj i njegov bračni ili izvanbračni drug, njihova zajednička djeca te pastorci i  posvojenici,

-        jedan roditelj koji je ponositelj zahtjeva i dijete/djeca (jednoroditeljska obitelj) ili samohrani roditelj koji je podnositelj zahtjeva i dijete/djeca (samohrani roditelj je roditelj koji sam skrbi za svoje dijete i uzdržava ga),

 

koji zajedno žive, privređuju, ostvaruju prihod na drugi način i troše ga zajedno. Članom zajedničkog kućanstva smatra se i dijete koje ne živi u obitelji, a nalazi se na školovanju u drugom administrativnom području do završetka redovitog školovanja, a najkasnije do navršene 26. godine života. Tražena dokumentacija može se dostaviti u izvorniku ili preslici.

 

 

6.   KRITERIJ ZA OCJENU PRIJAVE I BODOVANJE

 

Kriterij za ocjenu i odabir prijave su sljedeći:

 

1.   Starosna dob prijavitelja:

 

a)         do 30 godina starosti                 30 bodova

b)         od 31 godine do 40 godina          20 bodova

c)         od 41 i više godina starosti          10 bodova

 

2.   Broj korisnika/članova kućanstva :

 

     a)    1 član kućanstva                        10 bodova

     b)    2 člana kućanstva                      20 bodova

     c)    3 člana kućanstva                       30 bodova

     d)    4 člana kućanstva                      40 bodova

     e)    5 ili više članova kućanstva       50 bodova

 

3.   Prebivalište/sjedište poljoprivrednog gospodarstva:

 

a)     na otocima na području Grada Dubrovnika                          10 bodova

b)     na ostalom području osim otoka Grada Dubrovnika              5 bodova

 

Maksimalan ukupni broj bodova koji jedna prijava može ostvariti je 90 bodova. U slučaju jednakog broja bodova, prednost ima prijavitelj koji je ranije predao prijavu.* Korištenje sredstava u Proračunu Grada za mjere iz točke 3. ovog Programa vrši se do iskorištenja prema utvrđenoj rang listi prijavitelja po bodovima. Ako se tijekom postupka utvrdi da je Prijavitelj dao netočne podatke o činjenicama koje utječu na bodovanje u tom slučaju će se njegova prijava smatrati nepotpunom te se neće bodovati.

 

____________________

*Redni broj dodjeljuje se slijedno, prema vremenu zaprimanja prijave. Vrijeme predaje preporučene     prijave je  vrijeme predaje poštanskom uredu ili vrijeme predaje na pisarnicu Grada.

7.   PODNOŠENJE ZAHTJEVA I DOSTAVA DOKUMENTACIJE

 

Postupak dodjele  potpore  za  mjere  iz točke  3. ovog Programa provodi se temeljem Javnog

poziva koji se objavljuje na službenoj internet stranici Grada Dubrovnika (www.dubrovnik.hr).

Nepravodobni zahtjevi za isplatu sredstava potpora neće se razmatrati. 

 

Sva dokumentacija koja se podnosi po Javnom pozivu predaje se neposredno u pisarnicu Grada Gundulićeva poljana 6, 20000 Dubrovnik, odnosno dostavlja preporučeno poštom na adresu Grad Dubrovnik, Pred dvorom 1 u zatvorenoj koverti uz naznaku: „Prijava na Javni poziv za ostvarivanje prava na potporu Grada Dubrovnika u poljoprivredi i ruralnom prostoru NE OTVARAJ“ i to u propisanom roku od dana objave Javnog  poziva.

 

 

8.   SASTAV I DJELOKRUG RADA POVJERENSTVA ZA PROVEDBU PROGRAMA

 

U svrhu provođenja Javnog poziva i obrade podnesenih zahtjeva za dodjelu potpore, Grad osniva  „Povjerenstvo za dodjelu potpora u poljoprivredi i ruralnom prostoru“ (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo), a na  prijedlog pročelnika nadležnog za gospodarstvo. Povjerenstvo ima ukupno 5 članova  (predsjednika i četiri člana). Članove Povjerenstva svojim zaključkom imenuje gradonačelnik. Članovi povjerenstva mogu biti i osobe koje nisu zaposlenici Grada Dubrovnika.

 

Djelokrug rada Povjerenstva je:

 

  1. provjerava dokumentaciju i podatke iz prijave;
  2. razmatra i boduje prijave prema kriterijima za ocjenu te prema datumu i vremenu njihovog zaprimanja, izrađuje rang listu prijavitelja te sastavlja Zapisnik;
  3. priprema za gradonačelnika Odluku o odabiru prijavitelja i dodjeli bespovratnih sredstava Grada (dalje u  tekstu: Odluka);
  4. priprema Ugovor o sufinanciranju (dalje u tekstu: Ugovor);
  5. obavještava Prijavitelje o rezultatima Javnog poziva u roku od 30 dana od dana završetka Javnog poziva, odnosno dostavlja Prijavitelju :

a)    Ugovor, ukoliko su u cijelosti ispunjeni uvjeti iz Javnog poziva sukladno utvrđenoj

                 rang listi prijavitelja po bodovima, a sve do iskorištenja proračunskih sredstava,                 

      b)  Obavijest da prijava ne ispunjava uvjete Javnog poziva, s obrazloženjem.

 

Zaprimljeni Ugovor Prijavitelj potpisuje i dostavlja Gradu :

a) preporučeno poštom na adresu Grad Dubrovnik , Pred dvorom 1, 20000 Dubrovnik 

     ili

 b) u pisarnicu Grada na adresu Gundulićeva poljana 6, Dubrovnik.

  1. Povjerenstvo neće razmatrati prijave:

a)    koje nisu predmet Javnog poziva,

b)    koje su podnesene:

                    -  prije određenog roka za podnošenje u Javnom pozivu,

                   -  nakon isteka roka iz Javnog poziva.

 

Povjerenstvo zadržava pravo provjere i uvida na terenu svih kriterija o kojima ovisi odobravanje potpore, kao i eventualno traženje originalne i druge dokumentacije na uvid.

 

Povjerenstvo zadržava pravo provjere i uvida na terenu svih kriterija o kojima ovisi odobravanje potpore, kao i eventualno traženje originalne i druge dokumentacije na uvid.

 

 

9.   NEPRIHVATLJIVI TROŠKOVI

 

Neprihvatljivi troškovi za koje se neće moći ostvariti sufinanciranje su:

-        porez na dodanu vrijednost u slučaju da je korisnik porezni obveznik upisan u registar   obveznika PDV-a;

-        pristojbe i naknade;                   

-        bankovni troškovi, troškovi jamstava i slične naknade;

-        reprogram i refinanciranje postojećih kredita;

-        troškovi leasinga;

-        troškovi vlastitog rada;

-        osnivački kapital;

-        zakup poljoprivrednog zemljišta, kupnja poljoprivrednog zemljišta/zgrada; 

-        troškovi amortizacije; 

-        troškovi reprezentacije, službenih putovanja (dnevnice, prijevoz, hotel i sl.).

 

 

10.     POSTUPAK ODOBRAVANJA POTPORE

 

Nakon zatvaranja Javnog poziva Povjerenstvo izrađuje Zapisnik o otvaranju, pregledu i bodovanju prijava s rang listom Prijavitelja. U predmetnom zapisniku obvezno se navode analitički podaci s otvaranja pristigle dokumentacije, kao i analitički prikaz cjelovitosti dostavljene dokumentacije, te se potom donosi  Odluka o odabiru Prijavitelja i dodjeli bespovratnih sredstava Grada.

 

Predmetni Zapisnik sadrži najmanje slijedeće podatke:

  1. informacije o Javnom pozivu (predmet, mjesto i datum objave);
  2. analitički prikaz podataka i cjelovotosti pristigle dokumentacije;
  3. ukupan zbroj bodova pojedinačno po svakoj prijavi;
  4. podatke o valjanim prijavama;
  5. podatke o isključenim prijavama.

 

Uz zadovoljenje svih uvjeta prijave na Javni poziv, prednost će imati one prijave s ranijim datumom zaprimanja. Povjerenstvo u cilju sveobuhvatne procjene projekta, nakon što utvrdi da podnositelj zahtjeva ispunjava uvjete iz ovog Programa, te da je priložio propisanu dokumentaciju, može izvršiti i terenski izvid (očevid), na temelju kojeg će dodatno utvrditi da je proizvodnja ili aktivnost za koju se potpora odobrava izvršena. 

 

Povjerenstvo na osnovu Zapisnika priprema za gradonačelnika  Odluku o odabiru prijavitelja i dodjeli bespovratnih sredstava Grada. Podnositelj prijave protiv predmetne Odluke ne može podnijeti prigovor.    

 

U slučaju jednakog broja bodova i uz zadovoljenje svih uvjeta prijave na Javni poziv, prednost će imati one prijave s ranijim datumom zaprimanja i to sve do iskorištenja sredstava osiguranih u Proračunu Grada za određenu mjeru.   

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Grad će temeljem Odluke gradonačelnika s odabranim Prijaviteljem sklopiti Ugovor o sufinanciranju kojim će između ostalog utvrditi:

1.   iznos odobrenih sredstava potpore Grada,

2.   uvjete i način isplate sredstava potpore,

3.   ostala međusobna prava i obveze.

 

 

11.   NAČIN I ROKOVI SPLATE SREDSTAVA POTPORE

 

Nakon potpisivanja Ugovora po obje strane, Grad će odobrena novčana sredstva potpore Prijaviteljima isplaćivati jednokratno i to u roku od 30 dana  od dana potpisivanja Ugovora.

 

Grad će potpore isplatiti za nastale opravdane troškove i to po računima koji  su izdani i plaćeni nakon datuma objave Javnog poziva.

 

Grad ne sudjeluje u ugovaranju poslovnih odnosa prijavitelja i ostalih sudionika u provedbi projekta te ne može:

1. sudjelovati/posredovati u njihovom rješavanju,

2. snositi posljedice u sporovima i potraživanjima koji/koja u tim odnosima mogu

    nastati.

 

Prijavitelj gubi pravo na potporu ukoliko u roku od osam dana od dana primitka Ugovora isti ne potpiše i vrati Gradu.

 

Prijavitelj je prilikom potpisa ugovora dužan dostaviti bjanko zadužnicu ovjerenu od strane javnog bilježnika u iznosu koji je jednak  ukupno odobrenom iznosu za provedbu mjere, kao sredstvo osiguranja u slučaju povrata potpore ako je prodao ili na drugi način otuđio opremu i/ili prekinuo proizvodnju, odnosno u slučaju nastanka nekih drugih okolnosti koje su dovele do prekida izvršavanja mjere u roku od 3 (tri) godine od dana dobivanja potpore Grada.

 

Ukoliko se utvrdi da je Prijavitelj  kojem je dodijeljena potpora prikazao i priložio neistinitu dokumentaciju i podatke ili ako tijekom provođenja odustane od projekta za koji je dobio potporu Grada, pokrenut će se postupak povrata potpore u Proračun Grada Dubrovnika u skladu s odredbama Javnog poziva i Ugovora o dodjeli bespovratne potpore. 

 

 

12.   KONTROLA KORISNIKA I ISPLAĆENIH SREDSTAVA POTPORE

 

Za kontrolu i vođenje evidencije o Prijaviteljima i mjeri potpore, visini isplaćenih sredstava te kontroli na licu mjesta zadužuje se Upravni odjel Grada nadležan za  gospodarstvo.  

 

Upravni odjel nadležan za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove Grada, zadužuje se za kontrolu vlasništva nad poljoprivrednim gospodarstvom za koje je Prijavitelj dobio sredstva potpore i to u razdoblju od 3 (tri) godine od dana dobivanja iste.

 

Korisnici potpore dužni su opremu kao i zasađene trajne nasade  nabavljene sredstvima potpore zadržati u funkciji i ne smiju je prodati ili na drugi način otuđiti slijedeće 3 (tri) godine od dana dobivanja potpore, u protivnom su dužni vratiti dobivena sredstva u Proračun Grada Dubrovnika i to u roku od 30 do max 90 dana od dana nastanka utvrđene promjene vlasništva. 

Ako korisnik ne izvrši povrat sredstava u roku koji ne može biti dulji od 90 dana, aktivirat će se instrument osiguranja plaćanja i/ili će se pokrenuti postupak prisilne naplate preko nadležnih tijela i isti će biti isključen na 3 (tri) godine iz svih ostalih gradskih subvencija u poljoprivredi i ruralnom prostoru i to od dana kad je bila utvrđena obveza povrata potpore u gradski proračun.

 

 

13.   ZAVRŠNE ODREDBE

Ovom Programu priloženi su sljedeći dokumenti i isti čine njegov sastavni dio, a to su:

Prilog 1.: Prijavni obrazac za sufinanciranje troškova;

Prilog 2.: Izjava podnositelja prijave;

Prilog 3.: Izjava o suglasnosti suvlasnika;

Prilog 4.: Izjava o zajedničkim članovima kućanstva;

Prilog 5.: Zahtjev za isplatom bespovratnih sredstava za sufinanciranje troškova po mjerama;     

Prilog 6.: Izjava o davanju suglasnosti za prikupljanje i obradu osobnih podataka;

Prilog 7.: Izjava o korištenim potporama male vrijednosti;

Prilog 8.: Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja

 

Prilog 1.

 

GRAD DUBROVNIK, Upravni odjel za europske fondove i gospodarstvo

 

PRIJAVNI  OBRAZAC

  Za sufinanciranje troškova  (zaokružiti mjeru za koju se traži potpora ):  

                    

1.    Poticanje biljne proizvodnje (povrtlarstvo, cvjećarstvo, voćarstvo, maslinarstvo, vinogradarstvo, aromatično i ljekovito bilje)

2.    Navodnjavanje poljoprivrednih površina

3.    Zaštita nasada od divljači

4.    Poticanje razvoja stočarstva i sufinanciranje troškova nabave hrane za

   stoku

5.    Poticanje razvoja pčelarstva

6.    Poticanje organizacije sajmova i manifestacija te brendiranje proizvoda 

7.    Nabava poljoprivredne mehanizacije i opreme, te kupnja gnojiva i 

   zaštitnih sredstava

8.    Poticanje proizvodnje i otkupa rogača i širenje nasada vinograda sortom vinove  loze „Dubrovačka Malvasija“ i/ili druge sorte

 

Ispunjava podnositelj prijave

 

Ime i prezime

podnositelja prijave

 

 

OIB

 

 

Adresa i kućni broj

 

 

Mjesto

 

 

Broj mobitela/telefona

e-mail adresa

 

 

Veličina poljoprivrednog

gospodarstva u m2

 

Iznos ukupnog troška po mjeri za koju se traži potpora

 

 

 

 

 

Prilozi:

1.    Preslika rješenja o upisu u Upisnik poljoprivrednika/Upisnik poljoprivrednih

gospodarstava, a za pčelare potvrda da su upisani u Evidenciju pčelara i pčelinjaka

2.  Preslika obrtnice - za obrt

3.  Peslika rješenja trgovačkog suda  -za pravne osobe

4.  Preslika rješenja o registraciji – za zadruge

            5. Troškovnik radova, računi  (izvornik ili preslike)

6.  Dokaz o plaćenim računima (izvornik ili preslike)

7.  Obostrana preslika osobne iskaznice Prijavitelja i članova kućanstva

8.  Elektronski zapis o prebivalištu ili Uvjerenje o prebivalištu Prijavitelja

9.  Vlasnički list

10. Potvrda o nepostojanju dugovanja Prijavitelja prema Gradu

11. Preslika kartice računa na kojoj je vidljiv IBAN Prijavitelja

12. Vodopravna dozvola Hrvatskih voda (za korištenje vode u poljoprivredne svrhe)

13. Popunjeni i potpisani: Prilog 2., (opcionalno 3.), 4., 5., 6., 7. i  8.

            14. _________________________                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        

 

 

            POTPIS  PODNOSITELJA PRIJAVE

 

______________________________

 

U _________________, dana _____________ godine

 

U slučaju nepotpuno ili netočno ispunjenog Prijavnog obrasca prijava na Javni poziv će se odbaciti.                                                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

Prilog 2.

 

GRAD DUBROVNIK, Upravni odjel za europske fondove i gospodarstvo

           

 

Ime i prezime podnositelja prijave:_____________________________________

Adresa stanovanja:_________________________________________________

 

 

 

                                               Izjava podnositelja prijave

 

 

Izjavljujem da su mi poznate odredbe Javnog poziva za sufinanciranje mjera u poljoprivredi i ruralnom prostoru Grada Dubrovnika za _______godinu, te ih prihvaćam i pod materijalnom i krivičnom odgovornošću izjavljujem da poljoprivredno gospodarstvo kao i sve nasade i opremu te domaće životinje navedene u glavi 3. ovog Programa, neću prodati niti otuđiti ili prekinuti proizvodnju u roku od tri  godine od dana dobivanja potpore.

 

                       

                       

 

 

 

 

 

                                                                                   POTPIS  PODNOSITELJA PRIJAVE

                                                                                   ______________________________

 

                                                                                              

U_______________, dana________godine.

   

 

 

 

Prilog 3.

 

GRAD DUBROVNIK, Upravni odjel za europske fondove i gospodarstvo

              Izjava o suglasnosti suvlasnika

 

 

Budući da je prijavljeno poljoprivredno gospodarstvo u suvlasništvu, isti svojim potpisom potvrđuje/ju da je/su suglasan/ni s radovima za koje se traži sufinanciranje po (potrebno zaokružiti jednu od mjera):

1.    Poticanje biljne proizvodnje (povrtlarstvo,cvjećarstvo, voćarstvo, maslinarstvo, vinogradarstvo, aromatično i ljekovito bilje)

2.    Navodnjavanje poljoprivrednih površina

3.    Zaštita nasada od divljači

4.    Poticanje razvoja stočarstva i sufinanciranje troškova nabave hrane za

stoku

 

5.    Poticanje razvoja pčelarstva

6.    Poticanje organizacije sajmova i manifestacija te brendiranje proizvoda

7.    Nabava poljoprivredne mehanizacije i opreme, te kupnja gnojiva i 

   zaštitnih sredstava

 

8.    Poticanje proizvodnje i otkupa rogača i širenje nasada vinograda sortom vinove loze „Dubrovačka Malvasija“ i/ili druge sorte

a kako je to  navedeno u Prijavnom obrascu i da je/su suglasn/i sa s Izjavom podnositelja (iz Priloga 2.).

 

Suvlasnik (ime, prezime i OIB)  ______________________________________________

Potpis                                         ______________________________________________

Suvlasnik (ime, prezime i OIB)  ______________________________________________

Potpis                                         ______________________________________________

Suvlasnik (ime, prezime i OIB)  ______________________________________________

Potpis                                         ______________________________________________

                                                                                   POTPIS  PODNOSITELJA PRIJAVE

                                                                                   ______________________________

                                                                                              

 

U_______________, dana___________godine.

 

Prilog 4.    

 

GRAD DUBROVNIK, Upravni odjel za europske fondove i gospodarstvo

           

Izjava o zajedničkim članovima kućanstva

 

 

 

 

Pod materijalnom i krivičnom odgovornošću izjavljujem da na adresi ___________________

zajedno sa mnom kao Podnositeljem prijave žive još i sljedeći članovi kućanstva:

 

1.________________________________________________________________________

    (Ime i prezime člana, srodstvo, OIB i vlastoručni potpis)*

2.________________________________________________________________________

    (Ime i prezime člana, srodstvo, OIB i vlastoručni potpis)*

3.________________________________________________________________________

    (Ime i prezime člana, srodstvo, OIB i vlastoručni potpis)*

4.________________________________________________________________________

    (Ime i prezime člana, srodstvo, OIB i vlastoručni potpis)*

5.________________________________________________________________________

    (Ime i prezime člana, srodstvo, OIB i vlastoručni potpis)*

 

 

POTPIS  PODNOSITELJA PRIJAVE

                                                                                   ______________________________

                       

U_______________, dana________godine.

 

 

____________________________

*Za malodobnu djecu podatke daje i vlastročuno potpisuje njihov zakonski zastupnik.

 

 

 

Prilog 5.    

 

GRAD DUBROVNIK, Upravni odjel za europske fondove i gospodarstvo

Zahtjev

za isplatom bespovratnih sredstava za sufinanciranje troškova po mjerama

(zaokružiti jednu od mjera):

 

1.    Poticanje biljne proizvodnje (povrtlarstvo,cvjećarstvo, voćarstvo, maslinarstvo, vinogradarstvo, aromatično i ljekovito bilje)

2.    Navodnjavanje poljoprivrednih površina

3.    Zaštita nasada od divljači

4.    Poticanje razvoja stočarstva i sufinanciranje troškova nabave hrane za

   stoku

5.    Poticanje razvoja pčelarstva

6.    Poticanje organizacije sajmova i manifestacija te brendiranje proizvoda

7.    Nabava poljoprivredne mehanizacije i opreme, te kupnja gnojiva i 

   zaštitnih sredstava

8.    Poticanje proizvodnje i otlupa rogača i širenje nasada vinograda sortom vinove loze „Dubrovačka Malvasija“ i/ili druge sorte

 

 

Ispunjava podnositelj prijave

 

Ime i prezime podnositelja prijave

 

 

OIB

 

 

Adresa

 

 

Mjesto

 

 

Broj mobitela/telefona

e-mail adresa

 

IBAN računa podnositelja prijave

 

 

Banka

 

 

Iznos troškova po mjeri za koju se traži potpora (prema priloženim računima)

 

 

 

                                                                                   POTPIS  PODNOSITELJA PRIJAVE

                                                                                   ______________________________

U_______________, dana________godine.

Prilog 6.

 

GRAD DUBROVNIK, Upravni odjel za europske fondove i gospodarstvo

Izjava  o davanju suglasnosti za prikupljanje i obradu osobnih podataka                         

 

UREDBA (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (dalje u tekstu: Opća uredba o zaštiti podataka), sadrži niz pravila kojima se osigurava zaštita temeljnih prava i sloboda pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka. Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18, dalje u tekstu: Zakon) osigurava se provedba Opće uredbe o zaštiti podataka. Temeljem članka 13. i 14. Opće uredbe o zaštiti podataka Grad Dubrovnik, Upravni odjel za europske fondove i gospodarstvo, obavještava Vas o osobnim podacima koje kao voditelj obrade prikuplja i obrađuje u skladu s odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka, zaštiti Vaše privatnosti, pravnim osnovama i svrhama obrade, primateljima obrade, rokovima čuvanja kao i o Vašim pravima koja kao ispitanik imate vezano za obradu Vaših osobnih podataka.

Grad Dubrovnik, Upravni odjel za europske fondove i gospodarstvo, voditelj je obrade koji obrađuje osobne podatke podnositelja zahtjeva za dodjelu potpora u poljoprivredi i ruralnom prostoru Grada Dubrovnika. Traženi osobni podaci i priloženi dokumenti podnositelja zahtjeva nužni su radi utvrđivanja i ostvarivanja prava na dodjelu potpora u poljoprovredi i ruralnom prostoru Grada Dubrovnika.

Upravni odjel za europske fondove i gospodarstvo neće davati na korištenje osobne podatke koji su prikupljeni u naznačenu svrhu drugim primateljima, osim u slučajevima predviđenim zakonskim propisima. Sukladno Pravilniku o čuvanju, korištenju, odabiranju i izlučivanju arhivskog i registraturnog gradiva Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj: 02/13), podaci se čuvaju trajno.

Sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka imate pravo pristupa osobnim podacima, pravo na ispravak, pravo brisanja („pravo na zaborav“), pravo na ograničenje obrade, pravo na prijenos podataka, pravo na prigovor, pravo podnošenja pritužbe Agenciji za zaštitu osobnih podataka i pravo na povlačenje privole. Svoja prava možete ostvariti podnošenjem zahtjeva Službeniku za zaštitu podataka, poštom, preporučenom pošiljkom s povratnicom na adresu: Grad Dubrovnik, Upravni odjel za poslove gradonačelnika, Službenik za zaštitu podataka, Dubrovnik, Pred Dvorom 1, osobno na adresu: Grad Dubrovnik, Upravni odjel za poslove gradonačelnika, Službenik za zaštitu podataka, Dubrovnik, Pred Dvorom 1 ili putem elektroničke pošte na e-mail: szop@dubrovnik.hr. Obrasci za ostvarivanje prava ispitanika dostupni su na linku: https://www.dubrovnik.hr/pravo-na-pristup-informacijama/zastita-podataka, a isti se mogu preuzeti i na pisarnici  Grada Dubrovnika.

Vlastoručnim potpisom na obrascima kojima tražite ostvarivanje prava na dodjelu potpore Grada u poljoprivredi i ruralnom prostoru, potvrđujete i suglasni ste da Grad Dubrovnik, Upravni odjel za europske fondove i gospodarstvo može obrađivati vaše osobne podatke navedene u obrascima. Ujedno, vlastoručnim potpisom potvrđujete da ste vi podnositelj te da su informacije i izjave date na obrascima istinite i točne.

 

 

 

                                                                                   POTPIS  PODNOSITELJA PRIJAVE

                                                                                   ______________________________

U_______________, dana___________godine        

                                                                                                                                                                            Prilog 7.

 

Izjava

o korištenim potporama male vrijednosti

 

Potpora se dodjeljuje sukladno uvjetima propisanim Uredbom Komisije  (EU) br. 1408/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL L 352, 24. 12. 2013.),  Uredbe Komisije (EU) 2019/316 od 21. veljače 2019. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1408/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL l 51/1, 22.2.2019.), Uredbe Komisije (EU) 2024/3118 od 10. prosinca 2024. o izmjeni Uredbe (EU) br.1408/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (Službeni list L 2024/3118 od 13.12.2024) i Uredbe Komisije (EU) broj 2023/2831 od 13. prosinca 2023. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (Službeni list L 2023/2831 od 15.12.2023.), koje se dodjeljuju poduzetnicima koji pružaju usluge od općeg gospodarskog interesa.         

 

U obzir se uzimaju sve potpore male vrijednosti (de minimis potpore) neovisno o instrumentu i razini davatelja takvih potpora.

 

Za potrebe ove Izjave prijavljuju se one potpore male vrijednosti koje su u Republici Hrvatskoj zaprimila sva poduzeća povezana s Podnositeljem prijave. Kako bi se omogućilo potpuno i točno izvješćivanje o potporama male vrijednosti (de minimis), Podnositelj prijave i svako povezano poduzeće moraju popuniti jedan primjerak ove Izjave.

 

U protekle tri godine Podnositelj prijave i svako povezano poduzeće (odgovarajuću izjavu označiti križićem):

 

 

 


nije bio korisnik potpora male vrijednosti u tekućoj i prethodne dvije fiskalne godine

 

 

 


bio je korisnik potpora male vrijednosti, i to kako slijedi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naziv :

 

 

OIB:

 

Adresa:

 

 

U _______ godini

Nazivi državnih tijela ili pravnih osoba koje su odobrile potpore malih vrijednosti:

Namjene ili projekti za koje su odobrene potpore:

 

 

Iznosi potpora u eurima:

Datumi dodjele potpora:

Dodijeljene potpore smo opravdali i namjenski iskoristili (DA/NE/U TIJEKU)

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

U _______ godini

 

 

Nazivi državnih tijela ili pravnih osoba koje su odobrile potpore malih vrijednosti:

 

Namjene ili projekti za koje su odobrene potpore:

 

 

Iznosi potpora u eurima:

Datumi dodjele potpora:

Dodijeljene potpore smo opravdali i namjenski iskoristili (DA/NE/U TIJEKU)

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

U _______ godini

 

 

Nazivi državnih tijela ili pravnih osoba koje su odobrile potpore malih vrijednosti:

 

Namjene ili projekti za koje su odobrene potpore:

 

 

Iznosi potpora u eurima:

Datumi dodjele potpora:

Dodijeljene potpore smo opravdali i namjenski iskoristili (DA/NE/U TIJEKU)

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

Iznos ukupno primljenih potpora u EUR-a:

 

 

 

 

Pod kaznenom i materijalnom odgovornošću izjavljujem da su svi podaci navedeni u ovoj Izjavi istiniti, točni i potpuni.

 

 

Ovom Izjavom pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjvaljujem da sam upoznat/a s važećim propisom koji regulira područje potpora male vrijednosti temeljem Uredbom Komisije  (EU) br. 1408/2013 od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL L 352, 24. 12. 2013.) i Uredbi Komisije (EU) 2019/316 od 21. veljače 2019. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1408/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL l 51/1, 22.2.2019.), Uredbe Komisije (EU) 2024/3118 od 10. prosinca 2024. o izmjeni Uredbe (EU) br.1408/2013 o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (Službeni list L 2024/3118 od 13.12.2024) i Uredbe Komisije (EU) 2023/2831 od 13. prosinca 2023. godine o primjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na de minimis potpore (Službeni list Europske unije, L 2023/2831). Slijedom navedenog, neopozivo izjavljujem da ću u slučaju da tijelo nadležno u prvom stupnju za povrat potpora danih ili korištenih protivno propisima utvrdi da koristim potpore koje su protivne propisu te naloži njihov povrat, vratiti Gradu Dubrovniku ukupan iznos potpore koji je oglašen nedopuštenim, zajedno sa zakonskim zateznim kamatama i to od datuma korištenja iznosa oglašenog nedopuštenim pa do datuma njegova povrata Gradu Dubrovniku.

 

 

 

 

 

            Mjesto i datum

 

Ime i prezime

 

 

 

 

 

 

_____________________________

 

___________________________

                                                                                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

Prilog 8.

 

Izjava o nepostojanju dvostrukog

 financiranja

 

 

IZJAVA

 

  •  o nepostojanju dvostrukog financiranja za ____________________________________________

                                                                                            (napisati za koji projekt/mjeru)

 

Prijavitelj:

_________________________________________________________________________

(naziv organizacije, OIB)

Zaokružiti odgovarajuće stanje:

 

A)   nije dobio financijska sredstva za sufinanciranje prijavljenog projekta iz javnih izvora od tijela državne uprave, Vladinih ureda i tijela, javnih institucija, jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, fondova EU-a ili inozemnih fondova te drugih donatora do datuma slanja prijave za sufinanciranje.

 

B)   natjecao se za financijska sredstva za sufinanciranje prijavljenog projekta, ali postupak odobravanja sredstava za sufinanciranje projekta još je u tijeku.

 

 

__________________________________________________________________________

(naziv tijela i naziv natječaja gdje je prijavljen projekt te zatraženi iznos sufinanciranja)

C)   ostvario financijska sredstva za sufinanciranje prijavljenog projekta te su mu sredstva odobrena u djelomičnom iznosu (prema ugovorima o sufinanciranju koji su već zaključeni).

 

__________________________________________________________________________

(naziv tijela i naziv natječaja/ugovora u okviru kojeg su odobrena sredstva)

 

__________________________________________________________________________

(dobiveni iznos sufinanciranja)

 

 

Pod kaznenom i materijalnom odgovornošću izjavljujemo da su svi podaci navedeni u Izjavi istiniti, točni i potpuni.

 

 

 

 

            M.P.   

 

 

     Mjesto i datum:

 

    Ime i prezime