SLUŽBENI GLASNIK BROJ 10, 17. lipnja 2025.Objavljeno: 17.06.25.
109. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Dubrovnika
Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine", broj 86/08, 61/11, 4/18, 96/18, 112/19 i 17/25 - u daljnjem tekstu: ZSN) i članka 48. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 2/21), na prijedlog pročelnica Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu i Upravnog odjela za europske fondove i gospodarstvo, a nakon savjetovanja sa sindikalnim povjerenicima sukladno članku 150., a u svezi s člankom 153. stavak 3. Zakona o radu („Narodne novine“, broj 93/14, 127/17, 98/19, 151/22, 64/23), gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi
PRAVILNIK
O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O UNUTARNJEM REDU
UPRAVNIH TIJELA GRADA DUBROVNIKA
Članak 1.
Sukladno Zakonu o izmjenama i dopunama Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 17/25.), koji je stupio na snagu dana 1. lipnja 2025. godine mijenja se Pravilnik o unutarnjem redu upravnih tijela Grada Dubrovnika („Službeni glasnik“ Grada Dubrovnika broj 18/23., 1/24., 2/24., 6/24., 19/24., 21/24., 22/24. i 4/25. – u daljnjem tekstu Pravilnik) na način da se u članak 7. briše stavak 6. koji glasi „U razdoblju od upražnjena radnog mjesta pročelnika do imenovanja pročelnika na način propisan zakonom, odnosno u razdoblju duže odsutnosti imenovanog pročelnika, gradonačelnik može ovlastiti nekog od službenika koji ispunjava sve propisane uvjete za to radno mjesto, da obavlja poslove tog radnog mjesta.“, a upisuje se „Gradonačelnik može za obavljanje poslova pročelnika ovlastiti službenika zaposlenog u istom ili drugom upravnom tijelu koji ispunjava propisane uvjete za radno mjesto pročelnika sukladno odredbama propisanim ZSN-om.“. U članku 7. briše se stavak 7.
Članak 9. mijenja se na način se se briše tekst “Postupak prijma u službu i rasporeda na radno mjesto provodi se u skladu sa ZSN-om, Uredbom i ovim Pravilnikom, a sve sukladno Planu prijma u službu.“, a upisuje se tekst „Sukladno Planu prijma u službu, postupak prijma u službu i rasporeda na radno mjesto provodi se u skladu ZSN-om i Uredbom, te ovim Pravilnikom.“
Članak 11. mijenja se na način da se brišu riječi „web stranicama i oglasnoj ploči“, a upisuju se riječi „i na mrežnim stranicama“, brišu se riječi „oglašavanjem na web“, a upisuje se riječ „mrežnim“, te se brišu riječi „i oglasnoj ploči“.
Članak 14., stavak 2. mijenja se na način da se briše tekst “Osoba koja nema položen državni ispit, a ispunjava ostale uvjete iz javnog natječaja ili oglasa, može se primiti i rasporediti u službu na radno mjesto uz obvezu polaganja ispita u roku od jedne godine od prijma u službu, a vježbenik (osoba bez potrebnog radnog iskustva) je dužan položiti državni ispit do isteka vježbeničkog staža.“, a upisuje se tekst „Obveza polaganja državnog ispita propisana je ZSN-om.“
Članak 20. mijenja se na način da se brišu riječi „općeg propisa o radu“, a upisuju se riječi „ZSN-a“.
U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, koja je prilog Pravilnika sukladno čl. 21., otvara se novo radno mjesto rednog broja 7.7.1. Viši savjetnik – specijalist za javne površine i poslovne prostore.
U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu, koja je prilog Pravilnika sukladno čl. 21., kod radnih mjesta rednog broja 10.7. Viši savjetnik I za planiranje i izvršenje proračuna mijenja se broj izvršitelja na način da se briše broj “1“, a upisuje se broj „2“, kod radnog mjesta rednog broja 10.45. Referent – komunalno pomorski redar briše se broj „12“, a upisuje se broj „17“, te se kod radnog mjesta rednog broja 10.55. Referent – prometni redar briše broj „14“, a upisuje se broj „23“.
U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za europske fondove i gospodarstvo, koja je prilog Pravilnika sukladno čl. 21., kod radnih mjesta rednog broja 11.5.2. Savjetnik I za gospodarstvo mijenja se broj izvršitelja na način da se briše broj “1“, a upisuje se broj „2“.
U sistematizaciji radnih mjesta svih upravnih tijela Grada Dubrovnika, koja je prilog Pravilnika sukladno čl. 21. mijenja se sljedeće:
- za sva radna mjesta kod kojih je kod potrebnog stručnog znanja propisano najmanje četverogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje ili gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje ili IV stupanj srednje stručne spreme ili srednja stručna sprema nakon riječi „položen državni ispit“ dodaju se riječi „I. razine“.
- za sva radna mjesta kod kojih je kod potrebnog stručnog znanja propisano sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij i sveučilišni prijediplomski studij ili stručni prijediplomski studij ili stručni kratki studij nakon riječi „položen državni ispit“ dodaju se riječi „II. razine“.
Odredba XI. Prijelazne i završne odredbe postaje odredba broj XII, a članci 41., 42., 43. i 44., postaju članci 43., 44., 45. i 46.. Dodaje se nova odredba broj ”XI. Dostava neupravnih akata kojima se odlučuje o pravima i obvezama službenika i namještenika i članci 41. i 42. koji glase:
“Članak 41.
Dostava neupravnih akata (u daljnjem tekstu odluka) kojima se odlučuje o pravima i obvezama službenika i namještenika koje donosi pročelnik odnosno gradonačelnik provodi se prvenstveno na radnome mjestu službenika i namještenika, uz potpis na dostavnici kao potvrdu da ga je isti primio.
Dostavu obavlja osoba iz upravnog tijela zadužena za prijam i otpremu pošte ili dostavljač.
Službenik i namještenik dužan je voditi računa o ispravnosti podataka o adresi stanovanja i prebivališta/boravišta koju je prijavio upravnom tijelu zaduženo za službeničke odnose te je o svakoj promjeni dužan pisano izvijestiti upravno tijelo zaduženo za službeničke odnose i to u roku od 8 dana od nastupa okolnosti.
Članak. 42.
Ako je službenik i namještenik opravdano duže odsutan s radnog mjesta ili odbije primiti koju od odluka iz prethodnog članka dostava će se izvršiti na njegovu posljednju adresu prebivališta, koju je prijavio upravnom tijelu zaduženom za službeničke odnose i to preporučenom poštanskom pošiljkom s povratnicom.
Ako je primitak odluke svojim potpisom potvrdio službenik i namještenik, odnosno punoljetni član njegova kućanstva, dostava se smatra urednom. U slučaju neuručenja, dostava se smatra izvršenom s danom kada stigne obavijest o neuspješnom uručenju, odnosno onoga dana kada je službenik i namještenik, odnosno punoljetni član njegova kućanstva odbio primiti preporučeno pismeno.
Ako se preporučena pošiljka vrati zbog netočne, nepotpune ili nepoznate adrese, daljnja dostava u postupku obavlja se stavljanjem pismena na oglasnu ploču Grada Dubrovnika uz naznaku datuma stavljanja. Dostava se smatra obavljenom istekom petog dana od dana stavljanja pismena na oglasnu ploču.“
Nastavno u tekstu je tabelarni prikaz izmjene sistematizacije radnih mjesta Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet, more i mjesnu samoupravu i Upravnog odjela za europske fondove i gospodarstvo Grada Dubrovnika.
Članak 2.
Ovaj Pravilnik objavit će se u Službenom glasniku Grada Dubrovnika i stupa na snagu prvog dana.
KLASA: 024-01/23-01/02
URBROJ: 2117-1-01-25-85
Dubrovnik, 17. lipnja 2025.
Gradonačelnik:
Mato Franković, v. r.
------------------------------
10. UPRAVNI ODJEL ZA GOSPODARENJE IMOVINOM, OPĆE I PRAVNE POSLOVE
RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
7.7.1. |
Viši savjetnik - specijalist za javne površine i poslovne prostore |
II. |
Viši savjetnik – specijalist |
- |
2. |
- |
1 |
||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||
Pripremanje nacrta akata kojima se uređuje gospodarenje i upravljanje poslovnim prostorima i javnim površinama u vlasništvu/suvlasništvu Grada Dubrovnika. Izrada svih akata za provedbu javnih natječaja te izrada zaključaka, suglasnosti i nacrta ugovora iz djelokruga gospodarenja i upravljanja poslovnim prostorima i javnim površinama. |
30 % |
||||||||
Vođenje evidencije poslovnih prostora i javnih površina te evidencije ugovora o zakupu istih, praćenje i analiza troškova potrebnih radova održavanja i ulaganja u iste. |
20 % |
||||||||
Sudjelovanje u izradi prijedloga Proračuna i njegovih izmjena, dopuna i obrazloženja, praćenje ostvarenja proračuna te izvršavanje svih poslova u vezi s pripremom, obradom plaćanjem i praćenjem naplate računa, naloga i zaključaka koji se odnose na javne površine i poslovne prostore. Planiranje i provedba mjera u svezi naplate dugovanja i postupanje prema zakupcima koji se odnose na javne površine i poslovne prostore. |
40 % |
||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu pročelnika. |
10 % |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - ekonomije, najmanje osam godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, od čega najmanje četiri na najsloženijim poslovima iz odgovarajućega područja te istaknuti rezultati u području povezanom sa samoupravnim djelokrugom jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, a osobito sudjelovanje u izradi i provedbi propisa, strategija i drugih akata, višegodišnje izvrsno rješavanje predmeta, objavljeni znanstveni i stručni radovi, položen državni ispit II. razine, poznavanje rada na računalu |
||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti posla koji uključuje obavljanje najsloženijih zadataka izrade i provedbe općih i drugih akata, strategija i programa, vođenje projekata, poslove pravnog zastupanja, rješavanja upravnih i drugih predmeta, te pružanja savjeta i stručne pomoći službenicima i dužnosnicima u rješavanju složenih zadataka iz određenog područja; |
||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji uključuje rad u skladu s općim i specifičnim uputama rukovodećeg službenika; |
||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada, te donošenja odluka od značenja za pojedino područje iz djelokruga upravnoga tijela; |
||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj učestalosti stručnih komunikacija koji uključuje stalne kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu pružanja savjeta. |
||||||||
10. UPRAVNI ODJEL ZA KOMUNALNE DJELATNOSTI, PROMET, MORE I MJESNU SAMOUPRAVU
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
10.7. |
Viši savjetnik I za planiranje i izvršenje proračuna |
II. |
Viši savjetnik |
- |
4. |
- |
2 |
||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||
Stalno praćenje ostvarenja i analiziranje financijskog stanja proračuna upravnog odjela. |
20 % |
||||||||
Planiranje i izrada prijedloga financijskih planova proračuna i rebalansa upravnog odjela. |
20 % |
||||||||
Sastavljanje i podnošenje periodičnih i godišnjih financijskih izvješća. |
15 % |
||||||||
Praćenje rada, odnosno kontrola financijskog poslovanja komunalnih društava u većinskom vlasništvu Grada Dubrovnika i ostalih proračunskih korisnika kojima se sredstva osiguravaju u proračunu upravnog odjela. |
10 % |
||||||||
Zaprimanje, evidentiranje i obrada računa upravnog odjela. |
15 % |
||||||||
Provođenje postupaka javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi. |
10 % |
||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu pročelnika. |
10 % |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - ekonomije, najmanje četiri godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni ispit, poznavanje rada na računalu |
||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti koji uključuje izradu akata veće važnosti iz djelokruga upravnoga tijela, vođenje upravnoga postupka i rješavanje najsloženijih upravnih i ostalih predmeta iz nadležnosti upravnoga tijela, sudjelovanje u izradi strategija i programa veće važnosti i vođenje projekata veće važnosti |
||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji uključuje povremeni nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima |
||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu odluka iz odgovarajućeg područja |
||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj stručne komunikacije koji uključuje kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu pružanja savjeta, prikupljanja i razmjene informacija |
||||||||
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
10.45. |
Referent - komunalno pomorski redar |
III. |
Referent |
- |
11. |
ODSJEK ZA KOMUNALNO I POMORSKO REDARSTVO |
17 |
||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||
Nadzor nad provedbom odredbi Odluke o komunalnom redu i drugih Odluka Grada Dubrovnika iz nadležnosti komunalnog redarstva, te poslovi koji su mu dani u nadležnost sukladno Zakonu o građevinskoj inspekciji i drugim zakonima i propisima. Obavljanje radnji u upravnom postupku sukladno Zakonu o komunalnom gospodarstvu (donošenje rješenja, provođenje izvršenja rješenja i naplata troškova izvršenja rješenja). Suradnja sa svim odjelima i službama grada, gradskim ustanovama i trgovačkim društvima u vezi s primjenom Odluke o komunalnom redu. |
90 % |
||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu voditelja Odsjeka i pročelnika. |
10 % |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
najmanje četverogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje ili gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni ispit, položen stručni ispit za pomorskog redara, poznavanje rada na računalu |
||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti koji uključuje jednostavne i uglavnom rutinske poslove koji zahtijevaju primjenu precizno utvrđenih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika; |
||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji uključuje stalni nadzor i upute nadređenog službenika; |
||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, te pravilnu primjenu izričito propisanih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika; |
||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj stručnih komunikacija koji uključuje kontakte unutar nižih unutarnjih ustrojstvenih jedinica upravnoga tijela. |
||||||||
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
10.55. |
Referent – prometni redar |
III. |
Referent |
- |
11. |
ODSJEK ZA PROMETNO REDARSTVO |
23 |
||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||
Nadzor nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila i poslovi upravljanja prometom. |
90 % |
||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu voditelja Odsjeka i pročelnika. |
10 % |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
najmanje četverogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje ili gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni ispit, uvjerenje o stručnoj osposobljenosti za prometnog redara, položen vozački ispit B kategorije, zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova prometnog redara, poznavanje rada na računalu |
||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti koji uključuje jednostavne i uglavnom rutinske poslove koji zahtijevaju primjenu precizno utvrđenih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika; |
||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji uključuje stalni nadzor i upute nadređenog službenika; |
||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, te pravilnu primjenu izričito propisanih postupaka, metoda rada i stručnih tehnika; |
||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj stručnih komunikacija koji uključuje kontakte unutar nižih unutarnjih ustrojstvenih jedinica upravnoga tijela. |
||||||||
11. UPRAVNI ODJEL ZA EUROPSKE FONDOVE I GOSPODARSTVO
BROJ RADNOG MJESTA |
NAZIV RADNOG MJESTA |
KATEGORIJA |
POTKATEGORIJA |
RAZINA |
KLASIFIKACIJSKI RANG |
NAZIV UNUTARNJE USTROJSTVENE JEDINICE |
BROJ IZVRŠITELJA |
||
11.5.2. |
Savjetnik I za gospodarstvo |
II. |
Savjetnik |
- |
5. |
- |
2 |
||
Opis poslova i zadataka radnog mjesta i približni postotak vremena potreban za obavljanje pojedinog posla |
|||||||||
Stručna obrada, priprema, planiranje, provedba, praćenje i vrednovanje programa potpora Grada. |
50 % |
||||||||
Sudjelovanje i organizacija gospodarskih manifestacija, pokretanje postupaka nabave, priprema ugovora, te kontrola i praćenje istih. |
30 % |
||||||||
Savjetovanje i pružanje stručne pomoći korisnicima potpora Grada. |
10 % |
||||||||
Obavlja i druge odgovarajuće poslove u okviru radnog mjesta, po nalogu pročelnika. |
10 % |
||||||||
Opis razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta |
|||||||||
Potrebno stručno znanje: |
sveučilišni diplomski studij ili sveučilišni integrirani prijediplomski i diplomski studij ili stručni diplomski studij iz područja društvenih znanosti - prava, javne uprave i ekonomije, najmanje tri godine radnog iskustva na odgovarajućim poslovima, položen državni ispit, poznavanje rada na računalu |
||||||||
Složenost poslova |
stupanj složenosti koji uključuje suradnju u izradi akata veće važnosti iz djelokruga upravnoga tijela, rješavanje složenih upravnih i drugih predmeta, te rješavanje većih problema uz upute i nadzor rukovodećeg službenika |
||||||||
Samostalnost u radu |
stupanj samostalnosti koji uključuje češći nadzor te opće i specifične upute rukovodećeg službenika u pojedinim predmetima |
||||||||
Stupanj odgovornosti i utjecaj na donošenje odluka |
stupanj odgovornosti koji uključuje odgovornost za materijalne resurse s kojima službenik radi, pravilnu primjenu postupaka i metoda rada te provedbu pojedinačnih odluka |
||||||||
Stupanj suradnje s drugim tijelima i komunikacije sa strankama |
stupanj stručne komunikacije koji uključuje kontakte unutar i izvan upravnoga tijela u svrhu prikupljanja ili razmjene informacija. |
||||||||