Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 20 - 27. prosinca 2022.Objavljeno: 27.12.22.

204. Plan prijma u službu u upravna tijela Grada Dubrovnika za 2023. godinu

Na temelju članka 10. stavka 2. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08., 61/11., 4/18., 96/18. i 112/19.), a sukladno Proračunu Grada Dubrovnika za 2023. godinu („Službeni glasnik Grada Dubrovnika, broj 23/21.) gradonačelnik Grada Dubrovnika utvrđuje sljedeći

 

 

PLAN PRIJMA U SLUŽBU U UPRAVNA TIJELA

GRADA DUBROVNIKA ZA 2023. GODINU

(kratkoročni plan)

 

 

Članak 1.

 

Planom prijma u službu u upravna tijela Grada Dubrovnika za 2023. godinu (kratkoročni plan) - u daljnjem tekstu Plan, utvrđuje se plan prijma službenika i namještenika u upravna tijela Grada Dubrovnika za 2023. godinu.

 

 

Članak 2.

 

Plan prijma u službu službenika i namještenika u upravna tijela Grada Dubrovnika sadrži:

        stvarno stanje popunjenosti;

        potreban broj službenika i namještenika na neodređeno vrijeme;

        potreban broj vježbenika.

 

 

Članak 3.

 

U Gradu Dubrovniku na neodređeno vrijeme zaposleno je 254 službenika i 15 namještenika, a koji su raspoređeni na radna mjesta sukladno važećem Pravilniku o unutarnjem redu gradske uprave Grada Dubrovnika i sistematizaciji radnih mjesta upravnih tijela.  

 

Struktura službenika i namještenika u službi na neodređeno vrijeme po upravnim odjelima i službama je sljedeća:

1.    u Upravnom odjelu za poslove gradonačelnika - 25 službenika

2.    u Upravnom odjelu za kulturu i baštinu – 10 službenika

3.    u Upravnom odjelu za proračun, financije i naplatu – 22 službenika

4.    u Upravnom odjelu za turizam, gospodarstvo i more - 10 službenika

5.    u Upravnom odjelu za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo - 12 službenika

6.    u Upravnom odjelu za izgradnju i upravljanje projektima – 9 službenika

7.    u Upravnom odjelu za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove – 45 službenika i 15 namještenika

8.    u Upravnom odjelu za izdavanje i provedbu dokumenata prostornoga uređenja i gradnje - 20 službenika

9.    u Upravnom odjelu za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša - 13 službenika

10.  u Upravnom odjelu za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu - 83 službenika

11.  u Upravnom odjelu za Europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju – 8 službenika

12.  u Službi gradskog vijeća - 2 službenika

13.   u Službi za unutarnju reviziju - 2 službenika.

 

 

Članak 4.

 

Utvrđuje se potreban broj službenika za prijam u službu na neodređeno vrijeme za 2023. godinu:

      3 službenik/ca srednja stručna sprema ekonomske, matematičke, pravne ili turističke struke ili gimnazija na radno mjesto referent – računovodstveni referent u Odsjek za računovodstvo i proračun u Upravni odjel za proračun, financije i naplatu,

 

      2 službenik/ca srednja stručna ekonomske, pravne, matematičke, turističke struke, ili gimnazija na radno mjesto referent – računovodstveni referent u Odsjek za gradske poreze i naplatu u Upravni odjel proračun, financije i naplatu

 

      1 službenik/ca magistar struke ili stručni specijalist pravne struke na radno mjesto savjetnik I za pravne poslove u Upravni odjel za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo

 

      1 službenik/ca sveučilišni prvostupnik struke ili stručni prvostupnik  pravne ili ekonomske struke na radno mjesto stručni suradnik I – poslovni tajnik u Upravni odjel za izgradnju i upravljanje projektima

 

      1 službenika/ce magistar struke ili stručni specijalist geodetske struke ili magistar pravne struke na radno mjesto viši savjetnik I u Odsjek za evidentiranje i uknjižbu gradske imovine i vrednovanje nekretnina u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove  

 

       1 službenik/ce magistar struke ili stručni specijalist pravne struke na radno mjesto savjetnik I u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Odsjek za evidentiranje i uknjižbu gradske imovine i vrednovanje nekretnina

 

      2 službenika/ca srednja stručna sprema pravne, ekonomske struke ili tehničke struke ili gimnazija na radno mjesto referent u pisarnici u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Odsjek za opće poslove, Pododsjek za pisarnicu i arhivu.

 

      1 službenik/ca srednja stručna sprema prvostupnik struke ili stručni prvostupnik upravno pravne, ekonomske, turističko-ugostiteljske struke na radno mjesto viši referent I u pisarnici u Odsjek za opće poslove, Pododsjek za pisarnicu i arhivu u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove,

 

      1 službenika/ca srednja stručna sprema – IV stupanj stručne spreme pravne, ekonomske, poljoprivredne, turističke, ugostiteljske i tehničke struke ili gimnazija na radno mjesto referent arhivar  u Odsjek za opće poslove, Pododsjek za pisarnicu i arhivu, u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove,

      2 namještenik/ca sa nižom stručnom spremom ili osnovna škola na radno mjesto čistačica u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Odsjek za opće poslove

 

      1 namještenik/ca sa srednjom stručnom spremom ekonomske, ugostiteljske ili tehničke  struke ili gimnazija na radno mjesto portir-telefonist u Odsjek za opće poslove u Upravni odjel za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove,

 

      1 službenik/ca srednja stručna sprema pravne, ekonomske, trgovačke ili tehničke spreme, ili gimnazija na radno mjesto referent za komunalnu naknadu i spomeničku rentu u Odsjek za razrez i naplatu komunalnih pristojbi u Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu,

 

      2 službenika/ce srednja stručna sprema, IV stupanj stručne spreme, trgovinske, pravne, ekonomske, turističke ili ugostiteljske ili tehničke struke, ili gimnazija na radno mjesto referent- komunalni redar u Odsjek za komunalno redarstvo u Upravni odjel za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu;

 

      1 službenik/ca magistar struke ili stručni specijalist arhitektonske, građevinske, pravne ili ekonomske struke na radno mjesto viši savjetnik I u Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje

 

      2 službenik/ca magistar struke ili stručni specijalist pravne, ekonomske, građevinska ili arhitektonske struke na radno mjesto savjetnik I u Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje

 

      1 službenik/ca magistar struke ili stručni specijalist arhitektonske, građevinske, pravne ili ekonomske struke na radno mjesto viši stručni suradnik III u Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje

 

      1 službenik/ca sveučilišni prvostupnik ili stručni prvostupnik pravne, građevinske, društvene, humanističke, umjetničke ili ekonomske struke na radno mjesto viši referent I u Upravni odjel za izdavanje i provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje

 

 

Članak 5.

 

Utvrđuje se potreban broj vježbenika za 2023. godinu:

      1 vježbenik/ca magistar pravne struke na radno mjesto viši stručni suradnik I u Upravni odjel za poslove gradonačelnika

      1 vježbenik/ca sveučilišni prvostupnik struke ili stručni prvostupnik međunarodnih odnosa i diplomacije ili pravne ili ekonomske struke na radno mjesto viši referent I u Upravni odjel za poslove gradonačelnika

      1 vježbenik/ca magistar struke ili stručni specijalist ekonomske struke na radno mjesto viši stručni suradnik I u Odsjek za računovodstvo i proračun u Upravni odjel za proračun, financije i naplatu

      1 vježbenik/ca magistar struke ili stručni specijalist pravne ili ekonomske struke na radno mjesto viši stručni suradnik I u Upravni odjel za turizam, gospodarstvo i more

      2 vježbenik/ca magistar struke ili stručni specijalist arhitektonske, građevinske, pravne ili ekonomske struke na radno mjesto viši stručni suradnik III u Upravnom odjelu za izdavanje i provedbu dokumenata, prostornog uređenja i gradnje

      1 vježbenik/ca Sveučilišni prvostupnik ili stručni prvostupnik pravne, građevinske, društvene, humanističke, umjetničke ili ekonomske struke na radno mjesto viši referent I u Upravnom odjelu za izdavanje i provedbu dokumenata, prostornog uređenja i gradnje

      1 vježbenik/ca magistar međunarodnih odnosa i diplomacije, novinarstva ili odnosa s javnostima ili magistar ili stručni specijalist pravne, politološke ili ekonomske struke na radno mjesto viši stručni suradnik III za europske fondove u Upravnom odjelu za europske fondove, regionalnu i međunarodnu suradnju

 

 

Članak 6.

 

Na temelju ovog Plana, slobodna radna mjesta popunjavaju se putem javnog natječaja ili na drugi način sukladno Zakonu o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravu („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11., 4/18., 96/18. i 112/19.).

 

Članak 7.

 

Ovaj Plan stupa na snagu danom donošenja, a objaviti će se u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika te na oglasnoj ploči Grada Dubrovnika.

 

 

KLASA: 112-01/22-01/07

URBROJ: 2117-1-01-22-14

Dubrovnik, 23. prosinca 2022.

 

Gradonačelnik:

Mato Franković, v. r.

-----------------------------