Službeni glasnik

Službeni glasnik

Službeni glasnik broj 25 - 17. prosinca 2018.Objavljeno: 18.12.18.

201. Odluka o određivanju komunalnih djelatnosti koje se obavljaju na temelju pisanog ugovora

Na temelju članka 48. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Narodne novine“, broj 68/18.) i članka 32. Statuta Grada Dubrovnika (“Službeni glasnik Grada Dubrovnika“, broj 4/09., 6/10., 3/11., 14/12., 5/13., 6/13. – pročišćeni tekst, 9/15. i 5/18.), Gradsko vijeće Grada Dubrovnika na 18. sjednici, održanoj 10. prosinca 2018., donijelo je

 

 

O  D  L  U  K  U

o određivanju komunalnih djelatnosti

koje se obavljaju na temelju pisanog ugovora

 

 

Članak 1.

 

Ovom Odlukom o određivanju komunalnih djelatnosti koje se obavljaju na temelju pisanog ugovora (dalje u tekstu: Odluka) određuju se komunalne djelatnosti koje se obavljaju na temelju pisanog ugovora, te postupak odabira osobe za obavljanje povjerenih poslova određenih komunalnih djelatnosti.

 

Pod komunalnim djelatnostima koje se obavljaju na temelju pisanog ugovora na području Grada Dubrovnika podrazumijevaju se komunalne djelatnosti koje se financiraju isključivo iz proračuna Grada Dubrovnika, a nisu povjerene trgovačkom društvu, vlastitom pogonu,  ustanovi ili koncesionaru.

 

Članak 2.

 

Komunalne djelatnosti koje se obavljaju na temelju pisanog ugovora su:

    održavanje javne rasvjete,

    održavanje nerazvrstanih cesta,

    održavanje javnih prometnih površina na kojima nije dopušten promet motornih vozila,

    blagdansko uređenje,

    označavanje naselja, ulica, trgova, obala i zgrada,

    održavanje fontana,

    održavanje javnih satova,

    održavanje dječjih igrališta, sportskih terena i rekreacijskih prostora s pripadajućom opremom,

    zbrinjavanje životinjskih lešina,

    nabava materijala za male komunalne poslove po gradskim kotarima i mjesnim odborima,

    održavanje javnih plaža u dijelu koji se odnosi na održavanje pristupa moru i sanacija plaža,

    održavanje pločnika u povijesnoj jezgri grada,

    fitosanitarne mjere – zbrinjavanje otpada palmine pipe.

 

Članak 3.

 

Postupak provedbe odabira osobe s kojom se zaključuje ugovor o povjeravanju obavljanja komunalnih djelatnosti, te zaključivanje ugovora, provedba i eventualne izmjene tog ugovora provodi se sukladno propisima o javnoj nabavi.

 

Kriterij odabira najpovoljnije ponude određuje se sukladno predmetu nabave i odredbama važećeg zakona o javnoj nabavi.

 

Članak 4.

 

Odluku o pokretanju javne nabave donosi gradonačelnik Grada Dubrovnika, a odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, nakon provedenog postupka javne nabave, donosi Gradsko vijeće grada Dubrovnika.

 

Članak 5.

 

Ugovor o povjeravanju obavljanja komunalne djelatnosti zaključuje gradonačelnik Grada Dubrovnika.

 

Članak 6.

 

Ugovora o povjeravanju obavljanja komunalne djelatnosti može se zaključiti najdulje za razdoblje od 4 (četiri) godine.

 

Članak 7.

 

Stupanjem na snagu ove odluke prestaje vrijediti Odluka o obavljanju komunalnih djelatnosti na temelju pisanog ugovora („Službeni glasnik grada Dubrovnika“, broj 9/10., 10/11. i 18/15.).

 

Članak 8.

 

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom glasniku Grada Dubrovnika“.

 

 

KLASA: 363-01/18-09/36

URBROJ: 2117/01-09-18-04

Dubrovnik, 10. prosinca 2018.

 

Predsjednik Gradskog vijeća:            

mr.sc. Marko Potrebica, v. r.

------------------------------------------------