Službeni glasnik

Službeni glasnik

SLUŽBENI GLASNIK BROJ 1, 29. siječnja 2024.Objavljeno: 29.01.24.

31. Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu gradske uprave Grada Dubrovnika

Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine" broj 86/08., 61/11., 4/18., 96/18. i 112/19. - u daljnjem tekstu: ZSN) i članka 48. Statuta Grada Dubrovnika ("Službeni glasnik Grada Dubrovnika", broj 2/21), na prijedlog pročelnika Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, Upravnog odjela za kulturi i baštinu, Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu, Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu i Upravnog odjela za europske fondove, a nakon savjetovanja sa sindikalnim povjerenikom sukladno članku 150., a u svezi s člankom 153. stavak 3. Zakona o radu („Narodne novine“ broj 93/14, 127/17, 98/19, 151/22, 64/23), gradonačelnik Grada Dubrovnika donosi

 

 

PRAVILNIK

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA O UNUTARNJEM REDU

GRADSKE UPRAVE

 

 

Članak 1.

 

Pravilnik o unutarnjem redu gradske uprave Grada Dubrovnika („Službeni glasnik“ Grada Dubrovnika broj 18/23. – u daljnjem tekstu Pravilnik), mijenja se na način da se u članku 5. ispravlja omaška u pisanju na način da se briše „Odsjek za protokol“, a upisuje „Odsjek za protokol, regionalnu i međunarodnu suradnju“, a u članku 5. i 6. kod naziva Odsjek za provedbu ITU mehanizma (ITU PT) u zagradi, briše se „ITU“.

 

U članku 6. stavku 7. briše se „ESI“, a upisuje se „EU“.

 

U članku 6. stavku 7. Pravilnika briše se tekst; „obavlja funkcije vezano za odabir operacija (ocjene kvalitete i druge delegirane funkcije), uspostava i unaprjeđenje sustava za upravljanje i kontrolu ITU PT, suradnja s Koordinacijskim tijelom, Upravljačkim tijelom i nadležnim posredničkim tijelima radi nadzora delegiranih aktivnosti i zadaća, sudjelovanje u aktivnostima koje provodi Upravljačko tijelo u obavljanju koordinativne funkcije, upravljanje ljudskim potencijalima (analiza radne opterećenosti, provedba Strategije organizacijskog razvoja, vođenje registra zaposlenih, plana zamjena, izrada i provedba registra edukacija, procjena osjetljivosti radnih mjesta), izrada i provedba metodologija prioritizacije intervencija u okviru programa za ITU, izrada, prognoziranje i praćenje plana provedbe ITU, izrade sporazuma o provedbi te redovnih izvještaja o provedbi, sudjelovanje u radu Odbora za praćenje, suradnja s Upravljačkim tijelom u izradi kriterija za odabir operacija te izradi uputa za prijavitelje, uspostavu i praćenje rada Odbora za odabir projekata, utvrđivanje uvjeta i praćenje rada vanjskih ocjenjivača, izrađuje priručnike o internim procedurama i odgovarajućem revizijskom tragu, evidentiraju i elektronički pohranjuju podatke o svakoj operaciji u odgovarajuće sustave, osiguravaju čuvanje dokumenata i evidenciju o provedbi funkcija radi osiguravanja odgovarajućeg revizijskog traga, u opsegu u kojem je primjenjivo, u sustav prikuplja, unosi, pohranjuje i razvrstava podatke, uspostavlja sustav upravljanja rizicima, evidentira, prati i izvještava o utvrđenim rizicima, provodi aktivnosti prevencije, otkrivanja i ispravljanja nepravilnosti te utvrđuje mjere za suzbijanje prijevara, sudjeluje u zatvaranju programa za ITU, osiguravaju odgovarajuće razdvajanje funkcija u skladu s važećim propisima, sudjeluju u radu Koordinacijskog tijela mreže za informiranje i komunikaciju u skladu s komunikacijskim planom provode komunikacijske aktivnosti iz svoje nadležnosti, obavlja i dodatne zadaće i aktivnosti”, a upisuje se tekst: “

-       obavlja poslove, odnosno delegirane funkcije i zadaće posredničkog tijela za odabir operacija   u okviru mehanizma integriranih teritorijalnih ulaganja

-     provodi funkcije odabira operacija ITU mehanizma za urbano područje, koje se posebno utvrđuju u okviru svakog pojedinog poziva na dodjelu bespovratnih sredstava

-     poduzima sva potrebna djelovanja u svrhu sprječavanja, otkrivanja i ispravljanja te prijave nepravilnosti, uključujući prijevare

-     planira sredstva za provedbu svojih funkcija te ih provodi poštujući načela dobrog financijskog upravljanja, transparentnosti i sprječavanja sukoba interesa

-     osigurava poštivanje načela razdvajanja funkcija

-     provodi sve dodatne aktivnosti i zadaće PTOO sukladno relevantnim pravilima.“

 

U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za poslove gradonačelnika, koja je prilog Pravilnika sukladno čl. 21., kod radno mjesto rednog broja 1.2. Zamjenik pročelnika mijenja se broj izvršitelja na način da se briše broj „1“, a upisuje se broj „3“ te se mijenja potrebno stručno znanje na način da se nakon riječi „društvenih“ brišu riječi „znanosti - prava i ekonomije“, a upisuju se riječi „i tehničkih znanosti“. Kod radnog mjesta rednog broja 1.3. Pomoćnik pročelnika mijenja se potrebno stručno znanje na način da se nakon riječi „društvenih“ brišu riječi „znanosti – prava, politologije i ekonomije“, a upisuju se riječi „i tehničkih znanosti“. Kod radnog mjesta rednog broja 1.22. Viši savjetnik I mijenja se broj izvršitelja na način da se briše broj „1“, a upisuje se broj „2“.

 

U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za kulturu i baštinu, koja je prilog Pravilnika sukladno čl. 21.,  otvora se novo radno mjesto rednog broja 2.8.1. Viši stručni suradnik III.

 

U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za proračun, financije i naplatu, koja je prilog Pravilnika sukladno čl. 21., otvora se novo radno mjesto rednog broja 3.10.1. Stručni suradnik I te se kod radnog mjesta rednog broja 3.16. Stručni suradnik I i radnog mjesta rednog broja 3.11. Stručni suradnik II mijenja potrebno stručno znanje na način da se nakon riječi „ekonomije“ upisuje „ i javne uprave“.

 

U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, koja je prilog Pravilnika sukladno čl. 21., kod radnog mjesta rednog broja 7.24. Portir – telefonist mijenja se opis poslova i zadataka radnog mjesta, kod radnog mjesta rednog broja 7.36. Viši savjetnik I mijenja se opis poslova i zadataka radnog mjesta, kod radnog mjesta rednog broja 7.48. Viši savjetnik II za poslove e-Nekretnina mijenja potrebno stručno znanje na način da se nakon riječi „javne uprave“ upisuju riječi „te iz područja tehničkih znanosti – geodezije“ te se otvara novo radno mjesto rednog broja 7.49.1. Viši stručni suradnik I.

 

U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu, koja je prilog Pravilnika sukladno čl. 21., kod radnog mjesta rednog broja 10.11. Viši stručni suradnik I briše se omaškom upisan naziv unutarnje ustrojstvene jedinice „Odsjek za održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture“, kod radnog mjesta rednog broja 10.18. Savjetnik I za razrez i naplatu komunalnih pristojbi mijenja se broj izvršitelja na način da se briše broj „1“, a upisuje se broj „2“, kod radnih mjesta rednog broja 10.22. Viši stručni suradnik III za komunalni doprinos,  10.23.        Viši stručni suradnik III za komunalnu naknadu i komunalni doprinos i 10.25.         Viši stručni suradnik III za komunalnu naknadu za stambeni i garažni prostor mijenja  potrebno stručno znanje na način da se nakon riječi „javne uprave“ upisuju riječi „komunikologije, odnosa s javnošću, medija“ te se kod radnog mjesta rednog broja 10.54. Voditelj Odsjeka mijenja potrebno stručno znanje na način da se nakon riječi „društvenih“ brišu riječi „znanosti – prava, ekonomije te iz područja“.

 

U sistematizaciji radnih mjesta Upravnog odjela za europske fondove, koja je prilog Pravilnika sukladno čl. 21., kod radnih mjesta rednog broja 11.1. Pročelnik, radnog mjesa rednog broja 11.2. Zamjenik pročelnika i radnog mjesta rednog broja 11.3. Zamjenik pročelnika mijenja se opis poslova i zadataka radnog mjesta. Kod radnog mjesta rednog broja 11.13. Voditelj Odsjeka mijenja se opis poslova i zadataka radnig mjesta i naziv unutarnje ustrojstvene jedinice koji sada glasi Odsjek za provedbu ITU mehanizama (PT). Kod radnih mjesta rednog broja 11.14. Viši savjetnik I za provedbu ITU mehanizma, radnog mjesta rednog broja 11.15. Savjetnik I za provedbu ITU mehanizma i radnog mjesta rednog broja 11.16. Viši stručni suradnik I za provedbu ITU mehanizma mijenja se opis poslova i zadataka radnih mjesta, naziv unutarnje ustrojstvene jedinince koji sada glasi Odsjek za provedbu ITU mehanizama (PT) i naziv radnih mjesta na način da se nazivima dodaje „(PT)“.

 

Nastavno u tekstu je tabelarni prikaz izmjene sistematizacije radnih mjesta Upravnog odjela za kulturu i baštinu, Upravnog odjela proračun, financije i naplatu, Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu i Upravnog odjela za europske fondove Grada Dubrovnika.

 

 

Članak 2.

 

Ovaj Pravilnik objaviti će se u Službenom glasniku Grada Dubrovnika i stupa na snagu osmog dana od dana objave.

 

Ovaj Pravilnik objaviti će se i na oglasnoj ploči Grada Dubrovnika.

 

KLASA: 024-01/23-01/02

URBROJ: 2117-1-01-24-26

Dubrovnik, 29. siječnja 2024.

 

Gradonačelnik:

Mato Franković, v. r.

---------------------------------

 

Tabelarni prikaz izmjene sistematizacije radnih mjesta Upravnog odjela za kulturu i baštinu, Upravnog odjela proračun, financije i naplatu, Upravnog odjela za gospodarenje imovinom, opće i pravne poslove, Upravnog odjela za komunalne djelatnosti, promet i mjesnu samoupravu i Upravnog odjela za europske fondove Grada Dubrovnika